Ik heb ook nog een aantal foto's op de pc staan: Ontdek de fout in een van de onderstaande foto's Wat is de fout?
Gallardo op New York. Audi R8, New York. Beetje alternatieve settings Ferrari 575M, Mugello4 Lotus Exige, Silverstone PGR4 foto's zien er echt goed uit over het algemeen. M'n handen kriebelen om die aan te schaffen, puur voor de photomode
Voor de liefhebbers op de website van Forza 2 worden LE, unicorn, etc. auto´s uitgedeeld. Iedereen mag er 1 kiezen.
Thnx. Die pagina heeft het er wel moeilijk mee zeg. Niet zo gek met al die posts met gamercards onder elkaar. Zitten hoop mooie bakken bij. Ben benieuwd wanneer ik de mijne krijg.
Een zeer mooie fotoserie,en de PGR4 photomode ben ik heel erg zoet mee geweest en ga ik binnenkort misschien weer doen.Enige nadeel is dat je die alleen rechtstreeks kunt uploaden,als je de foto maakt.
Ik heb een hele tijd terug al eens wat gepost op het forum, dus tijd voor wat recente paints. Hopelijk vinden jullie t wat.
Woow,cool hoor! Eerlijk gezegd heb ik nu ook wel weer de Forza kriebels terug gekregen,heb ook een leuk project in gedachten die ik nog ga uitvoeren.De game blijft toch wel zijn charme behouden,en zeker nu de laatste race titels wat tegenvallen.
Ben benieuwd! Designs zijn niet door mij gemaakt, het zijn een paar van de No-Aero AZT auto's die nu gereleased zijn, foto's wel van mij uiteraard.