[XOne] Brothers in Arms Hell's Highway [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 10 okt 2008.

1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Demo vond ik zwaar tegenvallen, de game zelf vond ik zwaar verrassend tof. Ja, vergeleken met de eerste paar trailers/screens is het minder, is het verhaal een beetje zwak neergezet ( Neergezet, het verhaal is wel goed maar het wordt slecht verteld met personages die niet leven ) en zijn de grahpics op sommige momenten wat minder ( Alhoewel dat level op het dak van Philips en dat level in de regen erg tof waren! Grafisch ook )

Na Gears 2 de beste shooter die ik heb gespeeld in 2008.

Ik hoop op meer van hetzelfde, zolang de AI weer zo tof is vind ik alles goed. Heerlijk hoe de Duitsers denken in de game. Hoe ze linies naar achteren gaan als jij te dicht bij komt. Niet als een kip zonder kop aankomen rennen en duizenden granaten gooien kuck*CoD*kuch

Gameplay technisch vind ik het goed genoeg, gewoon een dikke multiplayer + nieuwe engine + levels in sneeuw = Win voor mij.

2. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb em van een vriend geleend maar hij valt best tegen aangezien het 2007 graphics zijn:'-(

3. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Nou boehoe zeg, dan kijk je toch eens naar de gameplay en wat dat met de game doet.
    Ik snap dat gezeur over graphics niet altijd hoor. Het is gewoon nooit goed. =(

4. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Speel het nu op Authentic mode echt wel cool spel.

*)

5. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Ben erg benieuwd! Gisteren de demo weer even gedaan (was alweer tijdje terug) en sommige textures in tussenfilmpjes zijn echt te erg, moest meteen aan Half Life denken (deel 1 dus :eek:), hopelijk is dat wel minder. En verder zat ik nog wel eens te etteren met de controls, die vond ik niet logisch, maar neem aan dat je dat kan wijzigen. :)
    Als het een beetje in de buurt komt van vooral deel 1 (2 heb ik nooit helemaal uitgespeeld), ben ik tevreden. :thumbs: Ben sowieso wel benieuwd naar online, splitscreen was ook altijd leuk in eerdere delen. :)

6. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.860
    Online is zacht gezegd niet echt super, enigste keer dat ik wat vond was tegen 1 persoon en die stond alleen maar stil. :+

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Idd, online is niks. Het is dan ook een echt SP spel.

8. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb de game ook nog en moet hem ook maar eens uitspelen. Ik kan echter niet wennen aan de besturing en de characters die kijken alsof ze elk moment kunnen gaan huilen.

9. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.770
    Besturing is inderdaad even wennen; wat dat betreft hadden ze net zo'n tutorial moeten maken voor deze game als met GRAW 2. Wat betreft de personages: Vind je het gek met oorlog en dan vooral de grootste militaire blunder in de geschiedenis. Zelfs Hitler was nog slimmer dan Monty met zijn terughoudende en daarom fatale houding. ;):)

10. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Maar ik snap ook geen ruk van dat verhaal omdat ik die eerdere delen niet gespeeld heb.
    Ze leggen ook niks uit ofzo en aan het begin wordt er iemand doodgeschoten en dat begreep ik ook al niet. Achja het gaat om de gameplay nietwaar :p

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat wordt aan het begin een beetje uitgelegd. Maar kijk even op wikipedia daar kan je het terugvinden.

12. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Wow, spel vandaag binnen gekregen van Gamehubs. Een tijdje gespeeld en ben heel erg verrast, de demo vond ik maar niks. Dit is echt compleet anders, mooie graphics, vrolijke kleuren, lekkere gameplay, slimme A.I. en een goed verhaal. Impressed :cool:

13. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.770
    Daar ben ik het ook wel mee eens, alleen vond ik de besturing niet lekker aanvoelen. Naast dat waren de graphics ook niet bijster geweldig in mijn ogen. Ik vond de A.I. van de Duitsers wel weer goed en die van je teamleden weer minder, maar het verhaal is inderdaad toppie. Speel het maar eens uit, je krijgt een mooie verrassing aan het einde. Het zou een spoiler zijn als ik dat hier vertel, dus moet je er zelf maar even achter zien te komen. Ik moet je ook nog even waarschuwen voor een paar moeilijke missies aan het einden. Gelukkig voor mij is de BIA serie wel een tactische die ik kan uitspelen, behalve deel II dan. ;):9O-)

14. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het spel gisteren ook ontvangen van Gamehubs en deel je mening helaas niet helemaal. Vind de graphics in het spel niet onaardig (ook zeker niet indrukwekkend), maar in de filmpjes vind ik het echt ver beneden de maat en storend. Textures die niet laden of er niet uit zien, lijkt meer op een PS2 spel dan een 360 spel.
    De controls heb ik wel eindelijk naar wens in kunnen stellen (nog wel even wennen). :thumbs:
    De AI van de vijand vind ik soms ook bedroevend: zitten ze aan de verkeerde kant van het hek of schieten een heel andere kant op, voor mijn teamleden geldt helaas hetzelfde: die gaan dwars door een open veld om mij te bereiken ipv via beschutting. |:-
    Maar goed, voor 15 euro zeker een leuk spel, ben nog maar net begonnen, dus ben benieuwd naar de rest. :b:

PS Online is idd vrij klote, had alleen maar lag en die special wapens zijn haast onbruikbaar online. Zonde. :mad:

Laatst bewerkt: 25 mrt 2009
  15. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb hem net uitgespeelt op de pc.. daar is ie tenminste iets mooier...

Maar het verhaal is zo enorm vet.. en de characters zijn zo goed.
    kan niet wachten totdat ze deel 3 klaar hebben, want ze hebben nu langzamerhand wel
    de U3 engine onder controle.. Nu hopen dat ze mooi sneeuw kunnen renderen.. het is in hells highway in ieder geval met de regen goed gelukt.. top spel.. qua verhaal een van de betere.. kan geen call of duty " tweede wereldoorlog " tegen op.

16. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Is dat Brother in Arms niet een beetje uitgemolken ten opzichte van Call of Duty of is dit compleet anders?

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Au au dat doet pijn. :'-(

Je kan BIA totaal niet vergelijken met COD. BIA is tactisch als je de COD manier toepast hou je het geen 5 seconden uit. En BIA was er ook al op de eerste xbox. ;)

18. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.860
    Ik denk dat je eerder kan zeggen dat CoD is uitgemolken.

19. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Het oorlogsgenre is uitgemolken. ;) Er zijn idd meer COD dan BIA delen. Maar persoonlijk ben ik er nog niet zat van, is af en toe nog best leuk. :b: Moet wel zeggen dat het verhaal en zelfs de tussenfilmpjes steeds beter worden, naarmate je verder vordert. :thumbs:

20. Beawulf Agate

Beawulf Agate aka Mad Murdock

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zit te wachten op de nieuwe MoH... en eigenlijk ook het vervolg op BIA.
    De verhaal in BIA is goed te volgen, ook als je de eerdere delen niet hebt gespeeld. Ik ben nu bezig de Kill Roys aan te zoeken en soms kom ik op plekken waarvan ik niet had gedacht de vijand van deze flank te pakken. Geniaal spel, maar de graphics vallen een beetje tegen.

Deel Deze Pagina