The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 11]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 11 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Sowieso light inderdaad. Beetje lomp als je iemand gaat assassinaten in blik xD
    Toch lijkt het me sterk als je met glass armor gaat assassinaten je wel stil bent.

2. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Had nog een kaartje voor 2100 punten liggen, dus denk even Shivering Isles te gaan downloaden...
    FUCKING 2400 MS POINTS! (en nog 800 extra voor Knight o/t Nine)
    Rot toch op man! :mad::mad::mad:

Laatst bewerkt: 18 mrt 2009
  3. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    Wow die mag inderdaad wel wat goedkoper. Het is dat je in hoofddorp woont anders had je mijn GOTY disk wel kunnen lenen :+ De uitbreiding is het trouwens wel waard maar het kan veel goedkoper als je gewoon de goty koopt.

4. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Nja, enthousiasme voor Oblivion is bij deze ook wel weer bedorven.
    Als je zo uitgeknepen moet worden, laat dan maar...

Volgens mij is dit trouwens echt het duurste wat ik ooit op marketplace ben tegengekomen.

5. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    Is het ook maar het is ook de grootste en mooiste expansion die er is. 2400 komt neer op 30 euro en dat valt ook wel weer mee. En je hoeft toch niet perse de expansion te hebben?

6. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Gewone game heb al ik sinds de release, dus daar ben ik wel klaar mee. Wilde 'm juist weer voor de expansion uit de kast trekken.
    Maar voor 2400 punten moet je 2x 2100 kopen, wat neerkomt op een eurotje of €50! =(

7. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    Of je koopt 800 met je creditcard.

8. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Heb helaas geen CC, anders had ik dat idd wel gedaan. :)

Morgen maar eens kijken wat de GOTY editie kost. Daar zitten zowel SI en KotN in toch?

Huh? Er zijn dus 3 versies: De normale, de GOTY en die in dat lelijke classic doosje... maar zit bij die classic nou ook de expansions of zitten die alleen bij de GOTY? 8)

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    2400 lijkt duur, maar het is dan geen uitbreiding zoals 4 nieuwe maps in CoD4 ofzo :p. Het is supergroot, en in de winkels kost het ook 30 euro.

De classic is gewoon de vanilla, niet kopen dus. Ga voor de GOTY

10. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
  11. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Zo, Net besteld. :)
    Oude disc van Oblivion heeft de nodige gebruikerssporen door m'n brakke vorige xbox, dus had toch een nieuwe nodig. :)

12. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    Tof man goede keuze. Ben wel benieuwd wat je van Shivering Isles vindt.

13. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook! :D

Bestellen, uitbreidingen installeren en weer terugsturen.
    Gratis DLC. :lol:

14. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heh. Shivering Isles is echt f'ing awesome. Ik heb meer dan eens overwogen een nieuwe char te starten om daarmee gewoon alleen maar Shivering Isles questline te doen, puur omdat die zo awesome is. Nooit gedaan omdat ik nog zoveel andere spellen te spelen heb, en al ruim 150-200 uur in Oblivion heb zitten :9

15. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Wat vinden jullie in godsnaam zo leuk aan de Shivering Isles? Ik vond deze juist helemaal niet zo leuk. Ik heb naast de main-quest haast geen side-quests gedaan in de Isles. Maar de main-quest vond ik echt niet zo goed. Ik vond het normale spel zoveel beter.

Ik heb Oblivion zo'n 230 uur gespeeld schat ik. Maar ik ben echt zo snel mogelijk door de Shivering Isles heen geramt omdat het gewoon niet echt leuk was. Maarja dat is mijn mening.

16. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    Dat vind ik raar want de main quest met de Oblivion gates deed mij nou weer minder. Shivering Isles is gewoon gestoord en de quests zijn ook gewoon leuk en origineel. Side quests zijn ook erg leuk omdat het vaak van die retarded opdrachten zijn zoals een gast niet in ze huis wil slapen en wil ruilen met een zwerver. Ik vraag me eerder af wat jij er niet leuk aan vindt.

17. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Even een pakje van 4200 punten halen en je kunt meteen alles downloade omtrent Oblivion. ;)O-)

18. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Meeste heb ik al. Alleen Thieves Den, Orrery en Horse Armor niet. :)

Laatst bewerkt: 19 mrt 2009
  19. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Laat Horse Armor maar zitten, daar is toch geen drol aan. Thieves Den is leuk en The Vile Lair ook. Al met al kun je met The Vile Lair en de verkoper die je daar krijgt met een Mercentile van 100 tot 3000 G dingen verkopen per stuk. ;):) Je moet van tevoren nog wel even een investering van 500G doen, maar dat is zo gepiept. Zonder Mercentile op 100 krijg je max 2000G per stuk voor een product die je verkoop aan die gozer van The Vile Lair. Hij zit anders in die herberg voor de brug naar The Imperial City. Probeer het eens na 1 uur in de middag. ;):):

20. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Is Vile Lair die met dat dorp onder de grond? Of ben ik nu in de war met Mehrunez Razor? Al die vage namen voor die DLC... 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina