[PC] Football Manager 2009

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 28 okt 2008.

1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Hoe installeer ik een update in FM 2009 ? Game staat nu op Patch 9.2

Laatst bewerkt: 15 mrt 2009
  2. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Als je Steam opstart worden nieuwe patches vanzelf gedownload en geïnstalleerd. 9.3 is de nieuwste patch

3. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    9.3 heb ik gedownload net. Ben nu opzoek naar officiële kits voor Premier League, bestaat dat ?

4. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Gaat echt slecht met Ajax bij mij, 3x gewonnen, 1x gelijk en 3x verloren. PSV heeft tot nu toe alles gewonnen. UEFA Cup zit ik bij HSV, Stade Rennes, Udinese en nog een of ander kleine team. Thuis met 1-0 van HSV gewonnen en voor de rest nog niet verder gespeeld. Enigste aankopen bij mij zijn Saivet en Julio Cruz die ik voor 450.000 kon overnemen. :cool: Weer heerlijk verslavend.

Als ik kits en logos heb van de Premier League begin ik met Arsenal.

5. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Fiasco, op http://fm.manutd.nl/ staat best veel :) Moet je daar even kijken of je die kits daar kan vinden.

6. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Heb nu die shirts gedownload, maar weet niet waar ik ze moet plaatsen. :+
    En hoezo gaat Windows Media Center elke keer bij me aan als ik FM09 afsluit 8)

7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    C:/Documents & Settings/Sports Interactive/FM2009/graphics
    Hier een mapje aanmaken met de naam Kits en daar de bestanden inplaatsen.

En anders: http://forum.manutd.nl

Alles wat je wilt weten staat daar.

8. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Heb ik gedaan, een map in graphics gemaakt voor foto's van iedereen in Premier League, een map voor logo's en een map voor shirts maar ik zie niks in de game. New game gestart maar nog steeds met oude logo's en geen foto's. 8) Config.xml heb ik wel overal bij gestopt, moet dat misschien eruit.

9. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Net begonnen met de tweede seizoen bij Ajax. Eerste helft van het eerste seizoen was echt rampzalig, niks lukte en kon maar weinig goals maken. Had op een gegeven moment ook een achterstand op PSV met 24 punten. :+. Het zou niet lang duren of ik zou ontslagen zijn denk ik. Na de winterstop werd het gelukkig een stuk beter, uiteindelijk 2e geworden met 9 punten achterstand op PSV. In de kwartfinale van de UEFA Cup eruit gegaan door AC Milan met in totaal 4-1 als score over 2 wedstrijden.

Nu zit ik in de voorbereiding, net Inter met 3-2 verslagen met wisselspelers. In de CL moet ik nu tegen Anderlecht voor plaatsing in de groepen. Veel mensen verkocht/verhuurd en een aantal oudjes gratis overgenomen. Ook nog Zaki gekocht maar staat niet op screen omdat hij een maand eerder kwam.

Kreeg opeens geld binnen en Manchester bood De Jong aan, maar gekocht dus. :+

Had al nog wat spelers in de winter gekocht, vind mijn selectie nu goed genoeg. Dit seizoen word ik eerste.

10. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Kun je ook even je totale selectie laten zien? Eens zien waar jij mee speelt;)

11. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel met Lyngby, meteen gepromoveerd van de Eerste Divisie van Denemarken naar de hoogste afdeling. Ik sta na de eerste competitiehelft 2 punten boven de laatste streep.

12. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869

Ben pas begonnen met het tweede seizoen dus ben nog wat aan het aanpassen. Duurt ook nog even voordat Suarez weer volledig terug is.

13. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Leuke selectie heb je! Vraag me alleen wel af waarom je de backs niet laat opkomen?

14. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Misschien omdat hij zn middevelders al vrij hoog heeft staan?

15. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Waar is Cvita?

16. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Ik speel al aanvallend genoeg, en sowieso komt Emanuelson vaak mee naar voor tijdens corners en vrije trappen.

Die is naar Benfica, vond hem niet denderend spelen het hele seizoen dus toen maar verkocht. Zelfde voor Aissati.

Dit is mijn opstelling die ik het beste vind. Ben nog even aan het kijken met Mickey maar Benayoun vind ik beter.

En mijn wedstrijden tot nu toe, domineerde de hele wedstrijd tegen Stuttgart. Had ik moeten winnen, maar goed. Andere twee teams in de poule zijn AC Milan en Aalborg.

17. Voltreffer

Voltreffer A.F.C.A. CBS

Leuk Bevonden:
    0
    Oei wel een erg krappe selectie en ook vrij matig als je het mij vraagt. Waarom heb je Saivet verkocht / verhuurd?

18. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja ik vond 'm ook al krap.. Ik heb altijd minimaal 27 spelers in m'n selectie..

19. ShadoW_2k

ShadoW_2k Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Game moeilijk om onder de knie te krijgen?
    Wil hem mischien ook wel gaan halen !

20. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    In 't begin kan je tips aan zetten ;)

Deel Deze Pagina