1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 17]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 13 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, PS3 krijgt een leuk afdankertje. Vier een feestje!
     
  2. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    Kheb t eigenlijk best dom gedaan met de ps3 kopen. Ik kocht m op de release van metal gear ( of iets ervoor, weet het ff niet meer). maar ik kocht dus de 40 gig versie voor 390 euro. |:- ik had eigenlijk langer kunnen wachten. Maar misschien dat ik er ooit is een harde schijf voor koop van weet ik veel hoeveel gig.
     
  3. Deepeej

    Deepeej Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    0
    Tsja dat blijf je toch houden als je iets met de release koopt!!
     
  4. Wallace

    Wallace Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar daarmee kon je wel direct 1 van de beste en mooiste games ooit gemaakt spelen ;)
     
  5. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    True. maar er t zal inprincipe niet uitmaken of ik bijvoorbeeld dan of nu mijn ps3 zou hebben gehaald ;).
     
  6. The Crow

    The Crow Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    2
    Xbox 360-gamers zullen PS3 proberen door Killzone 2
    Doe eerst ff een prijsverlaging en een zooi games, misschien dat je dan mensen kan overhalen!
     
  7. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Maar waarom moet een game gelijk 40 GB groot zijn????
    Want als je dan 4 games van 40 GB zou hebben zou je 160GB schijf toch zo vol zijn:confused:
     
  8. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk dat hij bedoelt dat het spel op een Blu-ray disc zo'n 40GB groot is! :)
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    [rant]40GB kom alleen doordat de blu-ray 2x lees snelheid heeft en de texture dus een x aantal keer herhaald moeten worden... :{ .. als deze op een dvd werd geperst dan waren er denk ik 2 volle dual layer dvd's nodig (maar dat is slechts 18 GB zonder compressie)... met compressie verwacht ik dat deze game net aan op 1 dual layer dvd had gepast...[/rant]

    wie spreekt me tegen ;)
     
  10. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Sony? :+

    Tel daar nog bij op lokalisatie, verschillende geluidsformaten, dummy bestanden (opvulling) om de data zo efficient mogelijk op het schijfje te kunnen plaatsen enz.... Kortom 40GB in PS3 taal is inderdaad onmogelijk op een DVD9 te krijgen. Mja, ik ben benieuwd hoever je zou komen als je al die opvulling weg zou laten, en de boel vervolgens zou comprimeren. :)
     
  11. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ik vind Far Cry 2 er beter uitzien dan Killzone, puur omdat er meer dan 3 kleuren worden gebruikt :+
     
  12. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Een hele flinke prijsverlaging en echt een hele flinke zooi games, want mensen die een 360 hebben, hebben op het moment nog niet zoveel te zoeken op de PS3. En Killzone 2 is echt niet de killer titel waarvoor mensen overstappen op de PS3. Maarja, zou Sony niet zijn als ze al hun marketing weer eeuwenlang op één titel gooien. Alles draait daar nu (wel logisch, maar dit zijn belachelijke acties) om Killzone 2 en zal daar het hele jaar om Killzone 2 draaien.
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2009
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ken toch genoeg mensen die erg geintereseerd zijn in KZ2 :)

    De storm wordt door Sony trouwens weer flink gevoerd op het internet. Echt overal berichten van Sony richting MS en over hun eigen superieuriteit.

    - KZ2 lokt 360 gebruikers
    - Alle titels zijn AAAAA
    - Microsoft moet ophouden over Sony te praten
    - 2009 is het jaar van Sony

    en ga zo maar door. Gaan er spannende dingen gebeuren op de GDC oid? Al zou de ps3 dit jaar op de 360 gaan inhalen..... we zijn al een kleine 3,5 jaar in de volgende generatie Sony :+
     
  14. Spinner

    Spinner So it begins....

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    met de huidige line-up voor 2009 en een prijsverlaging zou 2009 wel eens een lekker jaar kunnen worden voor Sony. Maar goed....ik verwacht dat MS ook nog wel iets achter de hand heeft.
     
  15. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Killzone 2 is een erg tof spel, ik vind het zelf één van de betere shooters. Het ziet er mooi uit, heeft goede AI, prima verhaal en ook de MP is in orde. Het is alleen niet de heilige graal.

    Mijn reden om een PS3 aan te schaffen een paar maanden geleden was het vooruitzicht op o.a. K2 (en ook Ratchet & Clank en GoWIII).

    K2 zal er misschien wel voor zorgen dat Xbox 360 bezitters het eens proberen. Ik betwijfel alleen dat men meteen dan ook maar een PS3 aanschaft. Het lijstje van exclusieve (top) spellen is daarvoor gewoon te klein. En een PS3 schaf je niet aan (als je al een 360 heb) voor de multiplatform spellen.

    En om nou dit te zeggen: “Het toont aan dat er een enorme afstand bestaat tussen de PS3 en de andere systemen”,
    of “De enorme hoeveelheid realisme is superieur aan dat op de andere platformen. Het is echt een paradepaardje voor de grafische superioriteit van de PlayStation 3.”
    Dit is natuurlijk pure onzin. Ik heb beide consoles staan, staan op dezelfde HD-TV aangesloten met dezelfde settings. Er is geen enorme afstand tussen de 2. Scott Steinberg mag het dan wel over realisme hebben in K2, maar het onbreekt bij hem zelf aan de nodige realisme.
     
  16. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ik kan gewoon écht geen shooter spelen met die controller... dus geen PS/KZ voor mij :+
     
  17. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik hoop het! Want vind 2009 tot nu toe echt niet boeiend. Is maar één game uitgekomen die me echt heeft weten te boeien, Resident Evil 5. Heb deze game nu uitgespeeld en zit nu nog amper achter m'n 360. Ik weet niet wat het is, misschien begin ik m'n interesse in games te verliezen, maar het merendeel van de games ben ik echt zo klaar mee, heb ze zo gezien. Het interesseert me allemaal steeds minder. Alleen Resident Evil 5 heeft me langer weten te boeien.
     
    Laatst bewerkt: 21 mrt 2009
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Heb ik ook last van. Wordt ouder daar zal het wel aan liggen. Het laatste spel wat ik veel gespeeld heb is COD 4.
     
  19. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    En daar gaan we weer...

    Bron: http://tweakers.net/nieuws/59150/xbox-360-kampt-mogelijk-opnieuw-met-structureel-hitteprobleem.html
     
  20. kilon

    kilon Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan is het maar goed dat mijn xbox niet uren achter elkaar aan staat...

    Maar het blijkt nog maar eens dat het hardware matig gewoon een slecht apparaat is.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina