FIFA 09 [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shin David, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Big Boss

    Big Boss blaat

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    eindelijk mijn code ontvangen voor xbox live ligt de server plat :mad: ik wil TU spelen scheisse!
     
  2. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Team Ultimate ? :p

    Maja ze zijn nu PAS bezig met de 360 dus geen haast ;)

    Hij is er weer :D
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2009
  3. Big Boss

    Big Boss blaat

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    lol Team Ultimate :lol: beetje te gehaast getikt


    Anywho, Jasper1675.com wat een rukker is dat zeg! Ten eerste moet ik 3 uur wachten terwijl hij toch echt op zijn website zegt dat het instantly wordt verstuurd (nou mooi niet dus) daarnaast stuurt hij mij ook nog eens 2100 xbox points ipv xbox live 13 maanden.


    vanavond nog geen Team Ultimate (:)) voor mij dus :mad:
     
  4. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Hehe xD
    Ik heb net me 1e Silver pakje gekocht en ik kreeg 4 spelers van de Skills 75+
    En dan zie ik op de Marketplace Cronaldo staan voor 9000 coins met een contract van 94 wedstrijden!!!

    Terwijl een normalen spelers als je hem krijgt rond de 6-10 zit ...
     
  5. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Wat betaal je nou eigenlijk?? Die update is gratis maar divisies zijn betaald. En heb je ook iets zonder die divisies? Want heb echt geen zin om voor dat uitgemolken gedoe te gaan betalen.
     
  6. Stantana

    Stantana Wanna play rough?

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    15
    even een korte uitleg als je niet snapt wat Ultimate Team inhoud:


    FIFA 09 Ultimate Team zal spelers uitdagen om de meest getalenteerde voetballers ter wereld te verzamelen en hier uiteindelijk een dream team mee samen te stellen, waarmee je online met andere gamers gaat strijden om de titel "ultimate team".

    Door tegen andere teams te strijden, kan je munten verdienen waarmee card packs met virtuele, in-game kaarten te koop zijn. Elk pack bevat kaarten van drie gradaties: brons, zilver en goud. Er zijn maar liefst 30 typen kaarten, waaronder spelers, staf, contracten, formaties, tactieken, blessures, vermoeidheid, enzovoort. Zodoende kan je de kaarten gebruiken om je team sterker te maken of speel ze uit tijdens een wedstrijd om een bepaald voordeel te krijgen. EA heeft tevens laten weten dat de card packs ook met echt geld te koop zullen zijn, mocht je ze niet gewoon willen verdienen.

    De Ultimate Team add-on zal vanaf 19 maart te downloaden zijn tegen een vergoeding van 800 Microsoft Points.
    Het zal mogelijk zijn om deze nieuwe spelmodus straks vijf wedstrijd gratis uit te proberen en een team te maken met een starters pack met spelers en virtuele kaarten. Een handige manier om te kijken of je Ultimate Team de aankoop waard vindt.
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2009
  7. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zo een gratis pack afgehaald maar er komt niks als ik wil beginnen.maar raar
     
  8. Stantana

    Stantana Wanna play rough?

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    15
    net me 1e potje getest 0-0

    GEWELDIG!!!!!!!!

    ga morgen gelijk wat MS punten halen om het full te hebben
    nu slapen morgen weer werken :)
     
  9. Big Boss

    Big Boss blaat

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    BEHOLD! wanneer frustraties gepaard gaat met verveling is dit het resultaat

    [​IMG]


    :D oke ik ga al slapen...
     
  10. Stantana

    Stantana Wanna play rough?

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    15
    http://www.gamecard.nu altijd goed :)
     
  11. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    1e 2 wedstrijden gewonnen in UT, 3e wedstrijd sta ik 1-0 achter. Ga naar team management en hij loopt vast. GRRRRR
     
  12. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Moet het nog gaan proberen. Wat zijn jullie reactie's tot nu toe?
     
  13. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    kon hem gisteren niet eens downloaden:mad: 13% in 45 minuten, ga het vanavond nog maar eens proberen.

    Het pakket kost 800 ms, maar wat zijn die divisies dan precies? Moet je die apart kopen? Die plaatjes kan je kopen met ms-punten of met ingame coins? Zit er prijsverschil in gouden, zilveren en bronsen pakjes?
     
  14. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    alstu:b:
     
  15. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Dank U, alleen die divisies blijft mij onduidelijk......ik zal het vanavond wel zien ;)
     
  16. eXoDuSs

    eXoDuSs CoD 5 Pro !!

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Ultimate team is echt fanatastisch. Alleen ik heb het spel niet gekocht maar heb nu al zo'n 15 wedstrijd erop zitten. 1 toernooi gewonnen en sta 6-2 in de leaderbords.

    Heb al een paar aardige spelers van rond de 75, en kwam toenet een team tegen dat al 5 sterren had :mad:
     
  17. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Uhh hoe kan je het spel niet hebben gekocht maar tog 15 wedstrijden hebbe gespeeld ??
     
  18. eXoDuSs

    eXoDuSs CoD 5 Pro !!

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat vond ik ook raar, en heb ook alle mogelijkheden zoals contract aanbieden aan Ribery enzo...
     
  19. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Hehe geluk :p.
    Heb nu ook een team van de Silver pakje maar vind ze niet lekker spelen die starter team vond ik zelfs nog lekkerder spelen en die had een Teamgeest van 17 terwijl deze er een heeft van 25 ...

    Maar net een pakje gekocht en in dat pakje vind ik nog een pakje xD
    Verder is dat verzamelboekje ook wel leuk maar het lijkt me egt onmogelijk om dat op 100% te krijgen
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2009
  20. eXoDuSs

    eXoDuSs CoD 5 Pro !!

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat gouden pakje zal wel 10.000 kosten neem ik aan. Met je eigen speler moet je best groot maken en sterk en dan op CM, want elke corner valt dan op het hoofd van je grote speler en die kopt 7 van de 10x raak..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina