Gears of War 2 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door tmffirework, 25 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Gisteravond Horde gedaan in Public match. Ging best lekker. Weinig lag en we wisten zowaar tot wave 30 te komen, waar we het loodje legden.
    Speel niet zo heel veel Public Horde, aangezien je rond wave 10 dan vaak allemaal al dood bent, omdat iedereen voor zich gaat of de helft al is gequit.

2. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Horde is idd nice. Maar alleen als je een goede verbinding hebt. En natuurlijk mensen waarmee je goed kan overleggen:cool:

3. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Jup, zekers. Maar verbaasde me dat je in een team waarin nauwelijks gesproken wordt alsnog best een eind kunt komen.

4. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik kom vaak wel ver met horde (Ik heb ooit level 10 in mn uppie gehaald (A)). Maar ik vind Horde vaak iets te lang duren, het duurt soms echt uren :mad:.

5. Rebby

Rebby Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op Public Horde kwam ik keer tot 36. Verder is me sowieso nooit gelukt;)

6. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad. Dan begin je om 9 uur en voor je het weet komt je moeder om half 12, ga is slapen.

7. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Horde duurt soms inderdaad te lang, ik had vorige keer wat dingen gehaald en ik wou dat m'n statistics werden opgeslagen, moest ik nog 45 minuten doorspelen voordat iedereen uiteindelijk doodging :+.

8. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    De laatste tijd weer een paar potjes gespeeld en heel weinig last van lag gehad, gewoon verrassend. Snap er niks van, maar ik klaag niet. Bijna de 24e :)

9. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Hoe later het op de avond wordt, hoe meer je last van lag krijgt.
    Gisteravond gingen eerste potjes zonder problemen, maar later op de avond kwamen de problemen met lag en lagswitchers.

10. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Dan komen de amerikanen :). Dan begint bij hun de avond :mad:.

11. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    onzin, in amerika schelen de tijdzones 6 tot 11 uur met nederland, dus amerikanen zijn er altijd wel, of het nu laat of vroeg op de avond is.
    Ik vind het trouwens een topgame en neem de lag voor lief, soms zit het mee en soms zit het tegen. Het is maar een spelletje bovendien, puur tijdverdrijf, dus niets om je druk over te maken.

12. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Als het goed werken mensen in Amerika ook overdag en gaan ze naar school. Dus dan zijn er veel minder Amerikanen. En dan is het in Europa avond. Dus dan heb je veel minder last van lag. Omdat er dan meer Europeanen zijn dan Amerikanen.

13. NeonovA

NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    14
    Gecheat door een Nederlander. Dutch Outsider.
    Gozer, je bent echt goed, echte skills! pffff

[yt]yke9mqI0HR0[/yt]

Laatst bewerkt: 20 mrt 2009
  14. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Als we nou met z'n alle die gozer spammen xD. Dat hij een schande is voor het Nederlands volk ofzo ;p.

15. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Aan de east coast van Amerika is het 6 uur vroeger en aan de west coast 9 uur. Er van uitgaande dat het merendeel van de Amerikanen pas na 6 uur 's avonds (voor hun) online gaan, is dat pas vanaf 12 uur 's nachts Nederlandse tijd. Dus wat [2k] zegt is zeker geen onzin, tot 12 uur zijn er behoorlijk minder Amerikanen (en dus lagswitchers) online.
    Zelf merk ik dit ook idd, dat je vroeg op de avond wel gewoon normale potjes kunt spelen, maar dat je na 12en vaker kans op lag hebt. Maar goed, nog maar een paar dagen tot de updtae en dan is het hopelijk allemaal beter geregeld!

16. XD-sense

XD-sense Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Gears of War 2 Updated to 1425

In preparation for Title Update 3 coming March 24th and the Snowblind Map Pack coming March 31st, Gears of War 2 has now been updated with an additional 9 achievements for a grand total of 1425. For more information on TU3, Snowblind and these achievements, see the announcement article we ran last week.
    Please note: Whenever we add DLC achievements to a game, the checklist for the game will be broken to anyone who was using it before the additions. We do not know the cause, but to fix the glitch, simply delete the checklist (hit the Red X from the "My Achievements" link) and then re-enable and re-check your achievements. We apologize for this inconvenience.

Rookie Gear 10
    Earn enough multiplayer experience to reach level 5 (Public only)

Seasoned Gear 20
    Earn enough multiplayer experience to reach level 15 (Public only)

Battle-Tested Gear 30
    Earn enough multiplayer experience to reach level 25 (Public only)

Battle-Hardened Gear 50
    Reach level 50 and play a match on each of the 4 Snowblind Map Pack maps (Public only)

Veteran Gear 75
    Reach level 100 and win a match on each of the 4 Snowblind Map Pack maps (Public only)

Never Eat Red Snow 20
    Complete waves 1 through 10 on all Snowblind Map Pack maps in Horde (any difficulty)

Icy Dead People 25
    Complete waves 1 through 50 on any Snowblind Map Pack map in Horde (any difficulty)

Frigid Body Dynamics 5
    Play a multiplayer match on each of the 4 Snowblind Map Pack maps (any mode)

The Weather Outside Is Lethal 15
    Win a multiplayer match on each of the 4 Snowblind Map Pack maps (any mode)

17. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    lekker wordt je eigenlijk gedwongen die maps te kopen.

18. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Achievements mogen ook alleen komen door DLC. Gratis of niet. Beleid van Microsoft

19. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap die achievement cultuur niet. De mensen bij epic en microsoft zetten in de code dat als je dit doet je zoveel waardeloze puntjes krijgt en ineens vinden mensen het geil om veel van die puntjes te hebben of moeten ze op een neurotische manier alle punten bij een spel hebben.

20. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Je hoeft die achievements niet persé te halen hoor :lol:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina