Is er iemand die zonder guitaar One op Hard kan uitspelen? en Raining Blood op hard? Dat zijn de enige 2 nummers die niet lukken op hard omdat je steeds van die lange rechte stukken moet bashen wat je gewoon niet bij kan houden.. Er waren cheats waarmee je allee giotars kreeg, kan je die cheats ook invoeren met je controller? En heeft iemand de Coldplay pack gekocht? Ik ben een Coldplay fan maar van de 3 nummers vind ik alleen Violet Hill mooi, ik mis Clocks, Trouble en The Scientist (al is het niet echt gitaar muziek..)
Tsja, het zijn allemaal misschien wel geweldige nummers. Maar bedenk wel dat je met GH3 alleen gitaar kan spelen. En de gitaarpartijen van die nummers zijn gewoon enorm saai. Dus ik raad het je niet aan om ze te downloaden, wel om te luisteren.
Sjeeesus wat is Before I Forget lastig op Expert zeg Kom tot 75%. Is ook echt het ENIGE nummer dat ik fail in de hele Expert career.
Zeker dat stukje met die chords? Ik heb BassieJ en mezelf lang geleden eens verbaasd toen ik dat stukje FCde xD
ttfaf 68% met hyperspeed 2 , ik kom er wel. ( ook al gebruik ik in het begin tape op mn groene fred want andesrs ga ik af )
Hmm, met 2 vingers doen. Dus je wijs- en ringvinger, gewoon schuiven. En die hele snelle dingen gewoon overslaan, want die zijn echt kut.
Daar dacht ik gister ook aan maar ja, nog maar eens proberen dan Na een tijdje lukt het toch wel. Dat heb ik altijd, ook met Satch Boogie enzo.
Als je star power slim gebruikt is ie niet zo moeilijk hoor Zaterdag bij een feest van een maat van me (18 jaar) had ik hem gehaald zonder te failen. :b: Wel 3 sterren maarja gaat erom dat je hem haalt.
De co-op achievements kan je toch ook online halen? Ik wil namelijk de: Dynamic Duo Streak Masters Back up Hero Guitar Wizard Millionaire Club Higher Than most Easy Duo Medium duo Hard duo Living Legends Half' Mill club Deze co-op achievements wil ik allemaal halen en ik wil er ook wel ff de tijd voor nemen. Is er iemand die er ook een paar van moet en wilt doen of iemand die wilt helpen? Ik speel met een controller maar op Medium kan ik ze allen op 5 sterren en bij Hard kan ik ze allemaal uitspelen op 2 na. add me maar op live
Gisteravond laat mijn eerste nummer op hard gehaald.\o/ Dat was slow ride. Net ook hit me with your best shot gehaald op hard. Probeer nu talk dirty to me te halen maar is wel lastig. Ik moet zeggen dat het wel lastig is op hard. Die hammer-ons en pull-downs (ofzo) heb ik nu wel onder de knie. Iemand nog tips om het wat makkelijker te hebben op hard?