Gears of War 2 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door tmffirework, 25 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ga toch wel die maps halen denk ik :D

2. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een onzin, spel is er pas 2/3 maanden ofzo en er zijn nu al 2 mappacks verschenen :emo:.

3. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Release was 7 november;)

4. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    3/4 Maanden dus, vind het alsnog fuckingbullshit en gierig. Een van de grootste redenen dat ik nooit maar dan ook nooit DLC zal kopen, ze konden ook gewoon de maps toevoegen en de game een maand later uitbrengen.

5. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tsjah, ze moeten ook geld verdienen hé. Maar hiedoor bijven wel mensen de game langer spelen:D Included me

6. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    En als maps 12 maanden na de release komen dan is het opeens weer te laat :') Ik vind mappacks altijd wel leuk. Houd mij altijd lekker lang bezig met een spel. Ze zouden wel wat goedkoper mogen zijn, vind ik. 400 microsoft points vind ik wel een leuk bedragje voor 3 maps.

Verder hoef je het niet te kopen. Als je het niet wilt kopen dan koop je het toch niet en ga hier dan niet lopen huilen ik zal nooit DLC kopen.. Er zijn mensen die het wel leuk vinden dat een ontwikkelaar lang een spel blijft ondersteunen met verschillende DLC.

7. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit niet te huilen, vind het alleen onzin dat ze zoiets al zo snel releasen terwijl de multiplayer in gears 2 voor vele personen niet klopt (heb zelf gelukkig nog geen last gehad van lag).

8. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het gewoon jammer dat ik nu in 2 maanden 2 map packs heb moeten kopen.

9. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    '

Nee, maar ik wil die nieuwe maps zoiezo al spelen + extra achievements is extra reden :+

10. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Ik ben ook nog aan t twijfelen of ik die Snowblind mappack ga halen of niet?! Opzich zou ik m voor de achievements wel willen halen, maar dan zou ik ook die Combustable mappack moeten kopen en 1600MSP vindt ik nou net weer te veel :9!

11. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou je dan ook de Combustible moeten hebben?
    En er komen vast en zeker wel genoeg filmpjes over Snowblind map pack. Als je GoW (1) hebt gespeeld, Foundry fso komt er ook in voor:cool:

12. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Foundry is volgens mij nog altijd van Halo.. Jij zal wel Fuel Depot bedoelen ;)

13. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan ookO-)

14. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Omdat daar ook achievements mee te halen zijn ;)

15. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Achievement Hoer8):cool:

16. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Net een heerlijk potje public (Dat wel xD) king of the hill gedaan, het lagte ong 0,5 sec. 23 kills - 2 deaths. Waaronder een geweldige kill met 1 torque op 3 man xD.

17. DutchDemons

DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    53
    gister toch weer even een half uurtje geprobeerd. warzone. weer dat typische 'ik schiet 2x met mn shotgun op een tegenstander met zijn rug naar me toe en dan gaat ie nog niet eens down'. Uiteraard werd mijn aanval opgemerkt en kwamen er 2 gasten op mij af en was het gedaan met de pret.

Al met al een gemengde ervaring. sommige momenten deed de game precies wat je bedoelde, soms dus helemaal niet. Op de een of andere manier voelt de shotgun anders aan dan in deel 1, maar weet niet precies hoe of wat. qua kracht wisselt het van '1-shot-kill' tot '3x op de torso-en-nog-niet-down'.

18. Sonny

Sonny Geiler dan neuken

Leuk Bevonden:
    24

Heel herkenbaar, volgens mij heeft dit toch met wat lag te maken.

19. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Dat heb ik ook geregeld. Soms is shotgun erg sterk, andere keer schiet je tot 5x op iemand, hoofd, rug, body, maakt niet uit, maar gebeurt er gewoon niets. Hij schiet 1x op jou en je bent dood. Zal wel komen door lag of host voordeel, maar ik hoop zo op echt eerlijke potjes na TU3.

20. DutchDemons

DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    53
    ja. ik ook. eigenlijk al sinds TU1 hoor. bah, t viel zo tegen de eerste keer. toen kwam de update en ik vet hopen dat t beter was. maar nee. en na TU2 eigenlijk ook niet. Lijkt wel alsof Epic daar niet veel problemen in ziet.

even iets anders...ik zie net dat je in totaal dus 1425 gamerscore kan halen met gears 2. wow...ik dacht 1125:) weet iemand al of die 1e mappack ooit gratis wordt? anders kan ik dus niet meer dan 1000 halen (niet dat dat waarschijnlijk is >> 100.000 kills=teh l0lz0rz:lol:)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina