Computer Monitor Thread [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lenny-t, 18 nov 2008.

  1. Rawr nl

    Rawr nl Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm sux balls voor niks een hdmi kabel gekocht -.-' naja bewaar hem voorlopig nog maar ff voor als ik ooit een nieuwe tv koop, heb hier namelijk ook een vga kabel. thnx voor je snelle antw. btw.
     
  2. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Is er misschien nog iemand die mij op weg kan helpen? Zie bovenstaande post van mij!
     
  3. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    M'n pa heeft de T200 gekocht als vervanging van hun oude 17" CRT. Mooi scherm (m'n pa stond verbaasd te kijken toen hij de rekening zag: "kost zo'n ding maar €150?"), maar ik vind het persoonlijk jammer dat het een mat scherm is. Ik neem aan dat de T240 dat ook is :p
     
  4. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Wat is een mat scherm?

    En welk scherm zou jij me aanraden?
     
  5. Remy669

    Remy669 Active Member

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat er geen glans op het scherm zit;)
    Soms is dat natuurlijk ook een voordeel.
     
  6. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ik zou wel een glans scherm kopen, daar komen de kleuren wat beter over.
     
  7. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Welk (glans) scherm zou jij (of iemand anders) me dan aanraden, rekening houdende met de voorwaarden uit m'n eerste post?
     
  8. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Tja qua glansschermen is er volgens mij niet zoveel meer tegenwoordig, dan kom je bij de HP W2448HC (~€400) uit of een Dell scherm, die zijn volgens mij ook glanzend. Ik denk dat je het beste ff langs de mediamarkt ofzo kan gaan en kijken welke glans hebben en wat jij het liefst hebt.
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2009
  9. bja123

    bja123 Active Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
  10. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Heb het verschil gezien tussen mat en glans scherm en denk toch dat ik mat fijner/mooier vind! Nog tips adviezen voor een mat scherm?
     
  11. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Dan is de Samsung T240HD een prima keus! Met 2x HDMI, component, DVI, Scart en VGA kan je in ieder geval niet klagen over de aansluitingen ;). Ook zit er een DVB-T voor digitale televisie ingebouwd, en krijg je er een afstandsbediening bij.

    Je zou ook de T240 kunnen kopen, dat bespaart je €30 maar dan krijg je 1x HDMI, DVI en VGA en meer niet. De keus is aan jou.
     
  12. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Thanks for the advice! Zat zelf ook idd te denken aan de T240HD! Kan trouwens niet echt ergens een site vinden om de T240HD en de T240 te vergelijken, maja betaal liever 30 euro meer voor die extra HDMI aansluiting en dat DVB-T voor Digitenne vind ik ook wel fijn!
    Nou alleen nog mn oude Acer zien te verkopen ;)!
     
  13. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
  14. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
  15. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Beide bedankt :thumbs:!
     
  16. Maseratii

    Maseratii Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey, ik heb een vraag over xbox aansluiten op lcd scherm...

    Ik heb me VGA kabel al voor 15 euro besteld hier;

    http://www.yagoda.nl/xbox-kabel-p-1558.html

    Maar nu zit ik met het geluid probleem, als ik dalijk zo een audio splitter koop om geluid te krijgen op de xbox, dan heb ik toch geen geluid op de pc zelf of niet?

    En nog een vraagje, hoe moet je dan eenmaal als je alles gereed hebt switchen van pc naar xbox scherm en andersom?
     
  17. Dutchman020

    Dutchman020 Wtf.

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Die rood/witte stereo-geluidkabel kan je in je receiver/computer of direct in je boxen stoppen

    als je monitor 2 vga aansluitingen heeft of 1 DVI + 1 VGA is eer geen probleem. Anders moet je een switch kopen of contstand kabeltje wisselen.
    Over switchers en dergelijke heb ik geen verstand
     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2009
  18. Maseratii

    Maseratii Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb op me boxe een groen kabeltje in zitten, die ik volgens mij dalijk in die rood/witte moet stoppen, maar als ik die eruit trek dan heb ik geen geluid meer op me pc.

    En wat betreft die switcher, ik heb net gekeken en ik zie dat ik 2 van die aansluiting heb, 1tje is al bezet en 1tje is vrij. Dus dan schakelt hij vanzelf naar xbox scherm als ik hem aandoe? En weer terug naar pc wanner ik het uitzet?
     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2009
  19. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Kan in het menu van je monitor doen of op een apart knopje, moet je even in de handleiding lezen. Als je je Xbox360 naast je PC hebt staan moet je even de startpost doorlezen want daar zie je hoe je het geluid via je computer kan laten gaan :)
     
  20. Maseratii

    Maseratii Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey,,

    ik heb nu die vga kabel binnen alleen als ik nu achter op me monitor kijk dat die plek al bezet is door de computer... dus als ik die eruit haal heb ik geen beeld voor pc... weet iemand hier een oplossing voor?
     

Deel Deze Pagina