Tsa, er zijn nog steeds ontkenners hier zie ik.
Ik speel overigens alleen international cup op het hoogste nivo.
En juist in die mode wordt je het hardst genaaid. Ik weet dat als je master league speelt of gewoon competitie dat het allemaal wat minder is. Maar speel je dus international cup, dan zie je binnen 2 toernooitjes precies waar ik allemaal op doel.
En dat mensen zeggen dat ik moet leren schieten, tsja, als je zo je gelijk moet halen. Ik vind het goed hoor. (ff tussendoor en niet om te bluffen maar alleen ter informatie: ik kan bijna alles in pes, ik weet alle moves, ik weet alle tactics, ik ken deze game van binnen en van buiten. Ik weet dus hoe alles werkt. Ik ben niet iemand die zomaar van alles roept)
Bronnen? Google is your friend. De dingen die ik aan heb gegeven zijn overal te vinden.
Verdere discussie is zinloos, feit blijft dat de CPU cheat. Of dat je het nu leuk vind of niet. En als je nog steeds vind dat het niet zo is?
Dan is het ook goed hoor. Er zijn ook nog steeds mensen die niet geloven dat de aarde een bol is.
ps aan de dude hier boven. Ik zeg dat het juist GEEN bugs zijn. Maar CPU cheats.
EDIT
heb het zelf maar even opgezocht, want anders was het antwoord toch geweest dat het niet waar is.
Maar hier, zie wat mister pes himself zegt, vanaf 7 minuut 25 ongeveer. Lees goed wat hij zegt. Misschien opent het je ogen eindelijk eens. En zie je in dat de CPU wel degelijk het spel dramatisch beinvloedt.
http://www.video.dpadmagazine.com/2008/08/21/gc08-pes-2009-seabass-interview
----
ik merk dat de mensen die het niet met me eens zijn nogal chag reageren. Tegen zulke mensen zeg ik dat ik het zelf ook graag anders zie, maar het is niet anders. Dont blame the messenger.
Klik om te vergroten...