hahaha ggs man, ik hoop dat je niet geirriteerd was doordat ik constant abel koos. Ik moet bekennen dat ik met de rest geen ruk kan.
Over die ultras, je zag dat ik m alleen deed in combos of als punishment van jou fouten. Jij deed m vaak zomaar, wat niet echt geweldig werkt in dit spel. Na die ultra flash heb je nog wat startup voordat de ultra echt raakt dus die flasht geeft eigenlijk een heads up van NU BLOCKEN.
Cammy kan m redelijk makkelijk comboën maar de move waarvan ze em combo'd vereist wel beetje executie.
ten eerste kan ze m van een cannonspike comboën. Cannonspike Focus Cancel Backdash, Ultra, Maar dan krijg je niet de volle ultra animatie.
Ze kan wel een (ex) Cannon Strike comboën naar de volle ultra maar dat is ook niet makkelijk. Cannon strike is haar jump , kwartcircel achteren+kick move. Maar je moet m dan doen GELIJK als je de grond verlaat waar je ene speciale input voor nodig hebt. dat is
kwartcircel naar achteren en dan door naar up back + 2 kicks. Dus je doet eerst de command van de move en dan up forward om te springen en kick. Dan doe je de move het moment dat haar voeten de grond verlaten. Hierna kan je dan ook gelijk ultra comboën.
en natuuurlijk van een focus attack crumple.
over het algemeen deed je teveel special moves zonder reden, probeer ze te comboën wat je ook een paar keer deed. Jump in hard kick, crouching medium kick spiral arrow deed je wel netjes. Maar kijk dan ook of je hits landen en als je ziet oh ze landen dan cancelen naar je special move, als ik ze block doe een block string, of doe niks, of een throw ofzo.
Laatst bewerkt: 22 mrt 2009