Ney kom jij maar langs, ik moet de achievements hebben Ik woon op de grens Bennebroek/Hillegom dus te dichtbij Ik denk dat ik nu de grens heb bereikt met me controller, op Expert heb ik de 5de tier gehaald maar de intro van ''Holiday in Cambodja'' is met een controller niet te doen One van Metallica en Raining Blood van Slayer op hard lukte ook niet, alleen liedjes met dat soort lange rechte bash stukken kan ik niet.
Welk nummeer is makkelijker op hard: "Talk dirty to me" of "Story of my life"? Ik fail bij talk dirty to me de hele tijd bij 30 of 50 procent en bij story of my life al bij10 procent ongeveer. Ik heb talk dirty to me wel al een stuk langer en vaker geprobeerd dan story of my life. Dus welke moet ik me op focussen om de eerste tier te halen?
Op Hard moet je ze toch allemaal gaan halen dus ik zou op allebei focussen. Ik kon in het begin de eerste tier ook niet door komen, maar op een gegeven moment vloog ik erdoor. Nu blijf ik bij Tier zeven steken, je moet even het juiste ritme vinden met je hand.
Owke dus het is gewoon veel oefenen. Ik ben ook pas sinds gisteravond bezig op hard maar ik merk wel dat het nu al beter gaat dan gisteravond. Het is alleen zoveel moeilijker dan medium.
Lukt allemaal wel. Op Easy denk je 'omg, Medium zal ik nooit halen' Eenmaal op Medium aangekomen denk je weer 'WTF Hard is veul te moeilijk! Nog later zit je op je gemakje op Expert te spelen. 1 ding is wel belangrijk: Nooit nadenken tijdens het spelen. Zodra ik dat doe begin ik noten te missen.
Hmm.. raar. Zit nu weer GH3 te spelen, maar als ik een nummer haal en hij dan gaat saven dan lukt dat niet. Hij zegt dan steeds overwrite failed. Weten jullie waar dit aan kan liggen?
Ghehe, dat weet ik ook wel. Ik overdrijf 't een beetje hoor. OT; Heeft iemand tips voor de solo van het nummer One? Alles gaat vrijwel perfect tot het moment van de solo, het eerste stuk overleef ik wel maar dan wordt het echt lastig en kan ik hem steeds net niet afmaken.
Pff.. wat is Before i Forget moeilijk op expert. Dat is het enige nummer van die tier, waar ik echt problemen mee heb. Het eerste stukje gaat wel. Dan krijg je de intro alleen met chords, is ook nog wel te doen. Daarna is het nr wel te doen maar dan komt die bridge . Die bridge is echt veels te moeilijk. Iemand tips?
Misschien specifiek dat stukje oefenen? En misschien wat langzamer zetten dan. Zo had ik het ook gedaan.