[XOne] [Algemeen] Halo 3 [deel 14]

Discussie in 'Games' gestart door ArtificialFaith, 14 okt 2008.

  1. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat snap ik wel, maar het klinkt alsof hij mijn baas is. En om eerlijk te zijn, ik weet al die namen van die voertuigen nog niet, en dus dacht ik dat een warthog een 1-persoons auto was/is. Achja, volgende keer zal ik wel instappen, tenzij ik zelf iets van plan ben.
     
  2. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon wat plasmagranaten erop donderen en weglopen. :)
     
  3. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Dan heb je al helemaal de poppen aan het dansen. Toch wel een goed idee als je wraak wilt nemen. Alleen is het wel dom om je eigen team te doden. Iemand kwam wel eens op zo'n wagen en sloeg mij dood :mad:. Zulke momenten zijn gewoon droog.
     
  4. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe het alleen als mensen me echt lastig vallen met het feit dat ik in moet stappen door steeds te toeteren en m'n weg te blokkeren. Hup, plasma granaatje erop, warthog flipt over en jij gaat lekker je eigen gang. En die ander gaat dan wraak willen nemen en dan schiet hij je een keer dood, moet jij ook op hem schiete maar niet doden en dan komt die je weer teamkillen kan je hem booten omdat die te vaak betrayed. :)
     
  5. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat van het booten ben ik niet mee eens.
    OK, ze steken misschien een mes in je rug, maar soms heb je ze gewoon nodig.
    Dan moet jij de 'bigger man/woman' zijn, en het gewoon laten rusten.
    Onderlinge ruzie of vendetta kan, maar laat het team er niet onder lijden.
    All for one, and one for all.
     
  6. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Tip van Mark: stuur altijd een bericht met 'are you sexually frustrated?'. Of het zijn 5 jarige kindjes die nog niet weten wat sex betekent, of het ze beseffen zich dat ze best een triest leven hebben dat ze dat soort berichtjes sturen en ze gaan in een hoekje huilen. Heb nog nooit een bericht teruggehad :)
     
  7. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Ik heb best een toffe map gemaakt op sandbox al zeg ik het zelf :) ! Hij zit zeg maar in de skybase en je hebt eigenlijk één hele grote ring met in het midden een vierkant platform. Na een minuut spawnt daarboven een kleiner platform waar je via ramps kan komen. En ten slotte komt er nog een kleiner platform daarboven waar je via mancannon's kan komen.

    Heb er 2 gametypes op. De eerste is Sumo Hill, iedereen stapt in warthog's/gooses en kart naar het platform want daar is de hill. Vervolgens gaat iedereen elkaar d'r af proberen te beuken tot het nieuwe platform spawnt en dan is daar de hill enz.

    Ook heb ik er Sumonaut op gemaakt. De juggernaut spawnt in het midden en kan geen damage doen, maar heeft wel grenade regeneration. Doel van de juggernaut is dus om die gasten eraf te blazen met nades terwijl de rest hem probeert te splatteren =P.

    Zal ze nog ff op m'n fileshare zetten en kijken of ik nog wat screenshots kan uploaden.
     
  8. thomas2000

    thomas2000 Active Member

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb em een tijdje geprobeerd, niet mijn ding. Iemand zin om em over te nemen voor een schappelijk prijsje? Ik ga voor CoD4;)
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Halo 3: The Halo 3 Mythic map pack, currently only available to those that purchased the Limited Edition of Halo Wars, will be available to everyone on April 9th for 800 points.
     
  10. RdG

    RdG lettss gooo

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    1

    Ja,ik ga de Mythic Map Pack zeker wel kopen!*)
     
  11. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Oké eindelijk! Maar zijn dat nou 3 maps of wel alle 6? Als het er drie zijn koop ik ze nog niet misschien.

    @ LocKuM hieronder, oke bedankt.. dus toch. Dan wacht ik wel op ODST ik ga geen geld verspillen als het niet nodig is.
     
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2009
  12. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Zijn 3, de andere 3 worden vrijgegeven wanneer ODST(deze versie bevat ALLE mappen) uitkomt.
     
  13. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Drie maps zijn het, dezelfde die de Halo Wars LE bezitters nu al hebben.
     
  14. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    @ Bondbridge

    Als je veel H3 speelt is het de aanschaf meer dan waard.

    Bij ODST zitten nog 3 nieuwe maps plus een singleplayer campaigne ,maar die komt pas eind dit jaar uit :)
     
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2009
  15. RdG

    RdG lettss gooo

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja,dus ik ga echt niet 1jaar bijna wachten voor die maps dus ik ga die 3maps gewoon kopen.
     
  16. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    8)8)Ik heb halo 3 net uitgespeeld, van mn vriend geleend echt vet leuk 8)8)
     
  17. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Bij deze wil ik XBW bedanken voor de Mythic maps die ik gewonnen heb :)

    Nu heb ik er twee :D
     
  18. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Op ebay zetten, je kunt er flink wat geld mee verdienen.
     
  19. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Nee , heb de pack aan een maat gegeven :)
     
  20. Try I Spawn

    Try I Spawn Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Net als X-Junk (Aka Reflex Xeros), heb ik ze ook gewoon ik = (Reflex Spawn) Bij deze wil ik Xboxworld bedanken namens mezelf en Team Reflex omdat jullie 2 members de maps hebben gegeven :p
     

Deel Deze Pagina