Fallout 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik heb wel een tipje voor je met die speech challenges. :)

    In Little Lamplight. Daar is een meisje die Knock Knock heet. Daar kan je oneindig veel speech challenges mee doen. Je hoeft haar alleen te vragen om een grap te maken, en dan moet je liegen over of je m goed vond of niet. :9 Dan win je een speech challenge. Dat doe je 50 keer, en hoppa. Achievement.

    Stealing Independence heb ik nu ook gedaan. Nu nog ff wat terminals zoeken, nog 3 Bethemoths killen, en dan maar overnieuw beginnen voor de rest. :)
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Edit, deze is al gepost op de vorige pagina. Mijn excuses. De nieuwe DLC ziet er goed uit!
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vorige pagina. ;)
     
  4. Mitch0Neil

    Mitch0Neil World Domination

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit er aan te denken om Fallout 3 maar is te gaan kopen, het ziet er erg goed uit en een leuke uitdaging :D
     
  5. sikory

    sikory Active Member

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker kopen krijg je geen spijt van:)
     
  6. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Weet iemand of de hoeveelheid xp wordt beinvloed door de difficulty? Krijg ik dus meer xp van een ventje als ik op medium speel dan als ik op easy speel? Ik wil nl wel lvl 20 worden en als ik dik weinig xp krijg lukt dat mss niet.
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Op een lagere moeilijkheidsgraad krijg je inderdaad minder Experience. Maar, zelfs op Very Easy zal je lvl. 20 kunnen halen. Er zijn genoeg Quests te doen, je krijgt XP per gevonden locatie, gekraakte computers en sloten, het verslaan van vijanden... Lukt met gemak. En stel dat je lvl. 15 behaalt op Very Easy en merkt dat het dan erg traag gaat, schakel je over naar Normal. Op lvl. 15 zal je namelijk overladen zijn met wapens en geld, dus dan vormen weinig vijanden nog écht een uitdaging.
     
  8. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Het gaat eigenlijk om de overschakeling tussen normal en easy. Omdat dit mijn eerste playthrough is weet ik nog niet alles en is mijn poppetje ook niet echt goed qua stats en perks enzo. Als ik nu normal doe heb ik al problemen met een simpele mirelurk en kan ik weer 3 stimpaks gebruiken.
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Mirelurks zijn ook best kut-vijanden. ;) Het best is om ze van dichtbij in het hoofd te schieten, met bijvoorbeeld een shotgun (of een ander wapen dat dichtbij accurtaat is en veel schade toericht).
    En ach, stimpaks... gewoon zorgen dat je de zooi die je niet nodig hebt verkoopt om zo stimpaks in te unnen kopen.
     
  10. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Mirelurks :D De eerste keer dat ik die tegenkwam, heb ik al m'n kogels gebruikt (was level 1 en had vrij weinig ammo). Hij bleef leven dus ben maar gaan rennen tot ik bewapende mensen tegenkwam :D
     
  11. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Zo ik hb net The Waters of Life gehaald en shit dat was vet. Kan nu ook power armor dragen. Welke is beter, die van de Brotherhood of van Enclave?
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Brotherhood is beter als je gewone wapens gebruikt en enclave is beter voor de laser wapens.
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Uiteindelijk is die van de eerste DLC nog het beste voor zover ik me weet te herinneren. ;)_O_
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Ben wel benieuwd naar de tweede content, denk dat ik hem wel koop. Eerst reacties afwachten, maar heb weer zin in Fallout 3.
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Ik ook, alleen jammer dat we er nog langer op hebben moeten wachten dan gedacht. Aan de andere kant krijg je dan misschien ook een verbeterde download. ;)O-)
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Achja, boeien. We moeten blij zijn dat we nog content krijgen, hij zou deze week uit moeten komen toch.
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Zeau...

    Gisteren even in één klap op eigen houtje 3 Bobbleheads, het TBL-50 (o.i.d.) Power Armor en het Medic Power Armor gevonden. Zonder wiki of ander hulp :+ Heb nu 143 locaties ontdekt en vraag me af of ik ze allemaal heb.
    EDIT: Nee, want er is er nog één in DC waarnaar ik de ingang niet kan vinden! :eek:
     
  18. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    jup ook omdat dat armor niet degrade door een bug8)
    EDIT er is nog een betere maar die degrade dus wel, de normale T-51B power armor dus
    toch niet vault-tec headquarters he, weet nog steeds niet hoe ik daar kom na 100+ uur spelen:+
     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2009
  19. thomas2000

    thomas2000 Active Member

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook maar weer eens begonnen nadat ik operation Anchorage heb uitgespeeld. Vette nieuwe outfit trouwens:)
    Toch vond ik die DLC niet super. Fallout 3 zelf is (nog steeds) fantastisch.
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Via Vernon Square in DC. Stelt echt niets voor! :eek: En anders kijk je even hier!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina