Naruto 2: Broken Bond

Discussie in 'Algemeen' gestart door iMark 007, 3 jul 2008.

1. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik heb net de story uitgespeeld. Gewoon op Chuunin moeilijkheidsgraad. Ik ben echt slecht in replacement technique gek, om te huilen gewoon.

2. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Ligt het aan mij of is het side-steppen langzamer in the broken bond?
    Die substitution is trouwens ook een stuk moeilijker gemaakt. Ik vind het allemaal best omdat deel 1 ondanks de erg verslavende online mode toch een beetje té simpel was. Zal de game even weer gaan spelen, want hij ligt alweer een tijd stof te happen, terwijl het toch echt een leuk spel is...

3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Gewoon goed timen, stel ik gebruik een drie steps combo, en ik sla dus de eerste en tweede keer 'normaal' dan kun je die ontwijken door de replacement technique te gebruiken. De laatste hit, oftewel de power hit kun je alleen ontwijken door te side-steppen. Het is een kwestie van goed timen, net zodra hij je raakt <== + B indrukken.

Klopt, het is nu een stuk langzamer geworden.

4. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ging ff een halfuurtje online spelen en ik werd zwaar gepwnt :+.

5. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Waar heb je moeite mee? Duik anders even de Dojo in en train wat combo's met de character die jij het fijnst vind te gebruiken.

Laatst bewerkt: 22 mrt 2009
  6. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er niet echt moeite mee maar kwam veel hogere ranks tegen vandaar. Speel zelf met Naruto, vind ik imo toch wel het fijnst spelen ivm die combo dat hij z'n tegenstander wegtrapt. Vaak draait het eigenlijk om wie de eerste klap uitdeelt en wie als eerste ze tegenstander tegen de muur aandrukt.

7. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Mwoah niet persé, met een goeie subsitute zit je weer achter hem en draaien de rollen om. Ik heb vaak gehad dat ik maar erg weinig HP had (2/10) en hij nog op 6/10'de zat en ik zo nog won ook. ;) Anders kunnen we wel even wat oefenen. :)

8. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    ik ook 8) de enige waar ik nog een beetje mee kan winnen is demon fox naruto

EDIT: daz, zullen we nu even potje doen?

9. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Demon Fox Naruto is zóó overpowered. Echt te irritant, ik kon een keer gewoon niets terugdoen omdat hij een bepaalde combo bleef herhalen. Ga dan met een normale char spelen. ;)

10. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    ja is goed ":p

11. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    En als je dan even oefent in de Dojo, dan zul je zien dat je beter gaat spelen door een normale character te gebruiken. :)

12. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Net even alle twee de toernooien gedaan. Demon Fox Naruto bij het team toernooi en het was zo gepiept (bleef steeds hangen in de finale).

Ik mis overigens wel Kankuro, Shino, Hinata en nog wel meer waar ik even niet op kan komen.

Wat zijn jullie favoriete karakters om mee te spelen? Mijne zijn (door de serie voornamelijk):

Kakashi, Kabuto en Gaara.

13. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Het lijkt me lastig om met Kankuro te spelen.
    Mijn favoriete characters waarmee ik online speel is eigenlijk Sasuke. Alhoewel ik ook met Kiba en Neji goed uit de voeten kan.

14. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ja kom op, dan moet je maar wat verzinnen als maker zijnde toch :+ Temari zit er toch ook in, kan me niet herinneren dat ik daarmee/tegen heb gespeeld in de story-mode. Shino en Hinata is natuurlijk wel suf dat die er niet in zitten.

15. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    En wat te denken van Gai-Sensei. Je ziet hoe hij vecht in de Dojo mode.. maar je kunt hem zelf niet gebruiken. En misschien zouden ze Ino ook nog kunnen toevoegen..

16. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Inderdaad.

Tenten zit er volgens mij ook niet in?

Dat is dus

Guy - Ino - Tenten - Shino - Hinata - Kankuro.

Hopen dat er als er nog een volgend deel komt (lijkt me wel) deze er wel bij zitten. Ook hoop ik dan dat ze misschien wat minder actieve karakters als Shizune en wat sterke tegenstanders in willekeurige episodes erbij doen in de fight mode.

17. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    klote ik mis nog 1 lovelorn :mad:

edit: yes, heb hem. nu alleen nog alle vissen halen, 2 minigames (snake smash omfg) en gold digger ( en 2 online achievements)

Laatst bewerkt: 7 apr 2009
  18. Elvini

Elvini Paramore

Leuk Bevonden:
    0
    Die Snake Smash is zo onmogelijk lijkt het wel, ze hadden het eerder Controller Smash kunnen noemen want die highscore is gewoon ziek. :mad:

19. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Vraagje over deze game.

Ik volg Naruto sinds een niet al te lange tijd (Zit nog maar bij aflevering 114 van de eerste).

Ik heb deel 1 gespeeld & vond deze wel leuk, alleen had wat opgevulder mogen zijn. Zeker het einde (Chuunin Exams) vond ik nogal afgeraffeld.

Is deel 2 beter dan deel 1? Waarom? Is het je geld waard als liefhebber van deze serie?

20. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb ze beide, maar vond deel 1 toch toffer dan deel2. Vooral omdat je deel 1 met 1 character speelde en in deel 2 vaak in een team van 3 loopt en continue van character moet wisselen omdat ze andere jutsu's hebben. Maar als je een liefhebber bent zal ik hem zeker gaan spelen, je bent met de storymode wel een uur of 15 bezig en wil je alle challenges ook nog halen kan je er denk ik wel een uur of 5 bij optellen.

Deel Deze Pagina