CoD 4 staat ook gewoon 3e met meest gespeelde xbox live games, vlak achter WaW. En op nummer 1 Halo 3 .
Call of Duty 4 is veel leuker om met een paar vrienden te spelen in Private Match. (No-Scopen, glitchen, dat soort dingen). Maar CoD 5 vind ik beter om gewoon online te spelen. Zeker nu het aantal spelers diep gedaald is in CoD 4. Ik heb daarnet nog 30 seconden lopen wachten voor ik in een game werd gezet(!).
die modded controllers snap ik niet... dan moet je spel ook gemod zijn toch? anders kan je niet zo vaak schieten als dat spel het gewoonweg niet toelaat right?
Je kan beter M16 Red Dot - Stopping Power - Deep Impact. Beste set ooit. Toxic, het spel laat het wel toe, het is gewoon geprogameerd maar als je een snelle trigger finger hebt schiet je gewoon snel. Net zoals de Barret, snel op de trigger drukken.
Omdat de wo2 setting tot op het bot is uitgemolken. Modern Warfare had een helen nieuwe (mooie en goed uitgewerkte) setting en was daarom een stuk leuker om te spelen dan cod 5. Althans, zo heb ik het beleefd. Ik heb alleen offline deel gespeeld van beide games, online weet ik niet welke beter is.
Cod 5's singleplayer is juist wel gaaf. Online zuigt het behoorlijk aars vergeleken met 4. deel 4 zat er bij mij net zolang in totdat de disc het begaf. Het kopiƫren van de modern warfare style in combi met WO2 werkt in mijn opzicht niet helemaal lekker. Het is in 5 te makkelijk om te campen en als ik wat haat is het campen..
Zoals al aangegeven speel ik alleen single player Mp kan mijn ooit zo boeien wat FPS games betreft. Speel liever (een goede) pes online, of een leuke racegame Cod is ook de enige reeks waarvan ik alle delen op veteran heb (uit)gespeeld. 3 ervan waren WO2 setting games, waar ik meedere malen tegen een onbeperkte toevoer van duitsers zat te vechten. AI was in alle delen vrij matig imo. Moeilijkheidsgraad werd kunstmatig hoog gehouden door die onbeperkte toevoer van duitsers. Daarbij was ik na cod 3 echt wel klaar met het genre en was ik helemaal gelukkig toen ik Modern Warfare mocht spelen. Ik vond het er ook een stuk beter uitzien dan eerder cod delen op de 360, en vond cod 5 ook weer minder goed ogen dan cod 4. Weet niet of ik hierin objectief ben of dat het komt door de setting. Kortom: Cod 5 heeft een aardige single player maar komt, wat mij betreft, niet in de buurt van cod 4. Mooier, betere AI, andere setting etc. Gewoon leuker/beter imo.
Dead Silence, anders horen ze je al van de andere kant van de map aan komen lopen. Although ze je bij Dead Silence nog steeds kunnen horen, maar in mindere mate.
Grapjas. Weet je wel niet hoeveel games er zijn met een 'Moderne' setting? Genoeg games die rond die tijd afspelen, met dat soort wapens en al. En World at War is een hele andere kijk op de WO II dan bijvoorbeeld Call of Duty 3. Het is gewoon anders, qua verhaallijn, locaties waar het zich afspeelt, etc. Er zijn zelfs nieuwe wapens bijgekomen. Enige overeenkomst is dat het zich rond dezelfde tijd afspeelt, wat dan ook weer overeenkomsten brengt, maargoed.
'T ging mij om de cod reeks. Natuurlijk heeft een Rainbow Six een zelfde soort setting als cod 4 maar een compleet andere gameplay. Cod 5 heeft dan wel een andere insteek kwa verhaallijn maar voelde niet als een nieuwe cod. Wat mij betreft was het gewoon een opgepoetste versie van een eerder deel. Zo nu en dan wat nieuwe wapens maar daarmee was ook alles wel gezegd. Daarbij ergerde ik me wederom aan dingen die ooka alleen maar in cod 2 en cod 3 zaten, namelijk matig tot slechte AI, kunstmatig hooggehouden AI door onbeperkte toevoor van poppetjes, bugs (vijanden niet dood kunnen schieten omdat ze nog een bepaalde "functie" hebben), vijanden die LETTERLIJK op je staan en je niet doodschieten, jouw teammates die meer in de weglopen dan dat ze je helpen. Etc, etc etc. En daarom vind ik DE SINGLE PLAYER van cod 4 een stuk beter dan die van cod 5. En oja, als we gaan tellen denk ik dat we meer WO2 shooters hebben dan shooters in een modern jasje. Maar dat is helemaal niet van belang.
Ik ben nu lvl 54, 4de prestige na 6 dagen en een paar uur.... En mijn grote vraag is.....[tromgeroffel] Hoe rank je het snelste bij CoD4? Ik speel vaak Team Deathmatch en Headquaters/Domination om wapenchallenges te halen. Later ga ik over op Search and Destroy met af en teo een potje TDM tussendoor... Is dit een goede manier? GoldenCross mensen, vertel het me
@ geertbargeman: Daar heb je wel gelijk in vind ik. Maar toch voelde ik me erg goed toen ik CoD2 had uitgespeeld op Veteran . Maar wat je zegt, het was meer moeilijk doordat er zo gruwelijk veel Duitsers waren dat je er misselijk van werd. En nu je het zegt heb ik me ook ontzettend gestoord aan het feit dat sommige van die apen gewoon nog niet dood konden, inderdaad.