Fallout 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar ik kijk dus express niet op fallout wiki, anders wil ik steeds meer zien maar wil dus zelf alles ontdekken.
    Maar toch bedankt:+
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dan moet je gewoon in DC rondneuzen. Zowel de World Map als Local Map checken, voor bijvoorbeeld doorgangen/deuren die je zelf niet opgevallen waren.
     
  3. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Yes!!! 1100/1100G!

    Laat The Pitt maar komen.

    Het is alleen niet op mn GT te zien aangezien ik delaatste tijd ff zonder internet speel..
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.209
    Leuk Bevonden:
    4.747
    The Pitt kwam toch de 24e uit of niet?
    Ik heb er ook zin in, maar ik wil dit even weten zodat ik morgen niet zonder reden de stad in ga. ;):)
     
  5. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ja overmorgen. Ik ga ff wat info erover verzamelen. Want ik weet er nog niks van... Ik hoop dat ie beter wordt dan Project Anchorage. Want die was wel redelijk bout. Die had ik ook in 2 uur uitgespeeld...
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.209
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Ok bedankt. Het klopt wel een beetje wat je zegt over de eerste DLC, maar ik vond hem vet genoeg. Ik vind de laatste DLC veel belangrijker, level cap omhoog. Tevens ben ik van mening dat er wel wat meer XP gegeven mag worden voor verschillende dingen. Een beetje in de trent van Wow waar je xp krijgt afhankelijk van de sterkte van de vijanden. Level 30 haal ik echt nooit voor het einde van het jaar, heb alles dan toch al lang en breed gedaan. Level 30 halen in Oblivion doe ik in een paar weken als ik de tijd heb. ;):)
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, dat bedacht ik me ook. Ik heb een Lvl. 20 personage die bijna alle Quests al gedaan heeft. Ik heb denk ik alle locaties ontdekt. Dus de enige manier om met Broken Steel te levelen is de nieuwe Quests, locaties en vijanden. Maar ik betwijfel of ik daarmee tot lvl. 30 kom! Ach, dan maar opnieuw beginnen. Is niks mis mee.
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Superhuman Gambit quest is echt wtf. 8) Heb nu wel beide hun pakken, dus in een melige bui ben ik super-robot of miertjes-boy 8)
     
  9. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ja, oke, maar ik heb wel 10 euro betaald voor 2 uurtjes gameplay. Da's wel zuur vind ik..

    En ik heb indd ook veel zin in Broken Steel. Als ze zo doorgaan met die uitbreidingen, zal wel vet zijn. :D Wel duur, maar wel een goed alternatief. Hoef je niet zo lang te wachten op de volgende Fallout.
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Die is best mooi, ja. :+ Ik heb enkel dat bijenpak gehad en later verkocht. Doet me niet zo veel, die melige buien enzo. Ben blij zat met m'n Reilly's Ranger Combat Armor.
     
  11. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik was al weer opnieuw begonnen, net lvl 11 nu, en doe nu voor het eerst operation anchorage, met deze char kan ik dan doorspelen en de neutral/evil karma achievements en de andere achievements die ik nog mis halen en dan precies 20 zijn als de lvl cap omhoog gaat zodat ik dan nog genoeg te doen heb om tot 30 te komen.

    Ik heb nu al 75 uur of zo gespeeld en absoluut nog niet klaar er mee en dat terwijl ik nog een stuk of 5 games heb liggen die ik niet eens heb aangeraakt. Kan ik dus makkelijk wachten tot resident evil 5 in de budgetbak komt.
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.209
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Het is ook inderdaad aan de dure kant, maar je had het met die horse armor DLC van Oblivion ook. Totaal geen waarde en wel toen 250 MP ervoor betalen. SI was in mijn ogen ook veels te duur: 2400 MP kostte of kost die nog steeds en ik had 2100 MP of 1600 MP ook meer dan genoeg gevonden. ;):)
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ach, over het algemeen vind iedereen DLC te duur. Altijd. Zal ook weinig verandering in komen.
    Misschien dat bij het verschijnen van The Pitt de vorige DLC Operation Anchorage wat goedkoper word, maar meer zal er echt niet en nooit inzetten.
     
  14. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Je had ook alleen die mierenvrouw kunnen killen en haar armor inleveren bij die robot gassie, dan had je namelijk een energie pistool shotgun gehad die ook nog eens sterk is voor een energy shell based wapen.
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Pistolen kunnen me niet boeien, heb er genoeg en krijg iedereen toch wel neer. :+
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Maar het is wel een speciale, een Laser Pistol met een grotere blast-radius, zoals een Shotgun. ;)
     
  17. thomas2000

    thomas2000 Active Member

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet alleen die speech skills nog doen (50 stuks) Is daar een snelle manier voor?
    1100/1100 goed gedaan hoor!;)
     
  18. maybe1984

    maybe1984 Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    best saai om te doen zo maar wel het snelst.

    "Sort of a glitch - 'Knock Knock' in Little Lamplight can be talked to, ask about morale, and let her tell you the joke, interrupt the joke (intelligance) and then lie about it being funny (Speech Challenge) then finish the conversation, and repeat the steps, you can do it unlimited times, for the speech challenge, and it gives 6exp every time. "
     
  19. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus met The Pitt kan je naar level 30??

    Even wat vraagjes dan;
    - Moet ik eerdere DLC ook hebben om The Pitt te kunnen krijgen?
    - Hoeveel MP gaat ie kosten?
     
  20. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Neenee, met Broken Steel, die in April uitkomt kan je naar level 30!

    -Nee, hoeft niet.
    -800
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina