Formule 1

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ja handig, maar we willen een datum weten. Als er geen info komt over een releasedatum, screens, video's of wat dan ook, dan ook geen aanschafmogelijkheid te komende tijd. Als ze pas vlak voor een release met allerlei info en dergelijke komen, dan koop ik hem ook dan niet zo snel. ;):9

2. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze kunnen niet eerder komen met een release date.. laat staan een vlotte release van de game zelf.
    Nog maar net bekend zijn de teams, de rijders, de auto's, de kleuren van de auto's, rondetijden kennen ze (ontwikkelaars) nog niet, ze weten nog niet wat de specs van de autos zijn, welke auto snel is, welke middenmoot en welke traag is, het punten systeem is NET vorige week nog veranderd, etc, etc, etc.

Vele roepen 2009, maar de titel is niet F1 2009, het is momenteel gewoon F1... kan zomaar in 2010 uitkomen, al zou dat niet bijzonder slim zijn om dan nog een F1 game gebaseerd op het 2009 seizoen uit te brengen, maar ze maken wel duidelijk dat ze de game niet gaan rushen om wat voor reden dan ook.

Mij zou het niet verbazen als deze in 2010 uitkomt.. begin 2010, maar ik hoop en denk nog steeds eind 2009... we zullen er meer over horen binnen 2 week.

3. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Well wadda ye know,een F-1 game voor de 360.Dat is me dus efftejes goed ontgaan.Ben benieuwd wat het word,denkt hier nog even aan de prachtige tijden terug van de PS2 toen ik daar de 2001 game speelde van EA en sinds die tijd geen goede Formule sim meer gespeeld.

4. X360Fr33k

X360Fr33k RacePro

Leuk Bevonden:
    0
    De meeste spellen van F1 zijn meestal niet goed uitgewerkt. De enige goede F1 game was F1 Challenge (voor de pc dan wel).

Anyways, de regels blijven waarschijnlijk hetzelfde. Het kampioenschap gaat naar degene met de meeste punten aangezien de regel te laat ingevoerd is en de meeste teams het er sowieso niet mee eens zijn.

Persoonlijk verwacht ik niet veel van de game, en waarschijnlijk ook pas een release aan het einde van dit jaar (of later natuurlijk). Ik zou liever een game zien met 2008 of 2007 wagens, en dat daar downloadable content voor komt. Maar dan wel met een goede engine (physics) natuurlijk, zodat het leuk blijft om te spelen.

5. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook wel weer zin in een F1 game :9
    en dat ze het dan maken ala Forza, dat je zelf kan afstellen hoe realistisch/arcade je het wilt.

6. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Ja daar heb je helemaal gelijk in,de AI was altijd een disaster te noemen,als je achter bij iemand achterin knalde kreeg je altijd de schuld.:DAan de andere kant vind ik het nu weer een lastig onderwerp,Formule 1 is nu eenmaal een grote chaotische bende en het besturen alleen al van zo'n bak in het echt.;)

Wat ik bij 2001 op de PS2 zo tof vond,was hetgeen dat je dus gebruik moest maken van dat gevoelsmatig op het gas te dauwen.Weet nog goed in de regen dat ik het pedaal er vol intrapte en ik bleef maar glijden,later had ik door dat het dus op gevoel moest gaan.Dat was wel even lachen,maar wel uitdagend en cool gevonden.:cool:

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Nooit van Grand Prix 4 gehoord!? ;):x

8. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    En rFactor mods.

9. X360Fr33k

X360Fr33k RacePro

Leuk Bevonden:
    0
    Hmh, dat is misschien wel een goede game, maar je moet er van houden. Persoonlijk vond ik er niet veel aan, maar ja, smaken verschillen natuurlijk.

Had het over games, maar ja. Dat is inderdaad tot op heden het beste wat je kan krijgen voor PC. F1 Challenge is de voorloper hiervan, soort van zelfde engine. Alleen jammer dat rF geen animated arms en pitcrew heeft... (wat F1 Challenge dan weer wel heeft).

Van mij mogen ze best een rF voor de console maken. En dat ze dan downloadable content van MMG erin douwen (formule 1 mods dus). Dat zou iets heel moois zijn ;)

10. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha idd, en dan ok nog ff de g25 speelklaar maken.

Dan ontploft console race gaming uit zijn voegen. En het komt er toch aan hoor. Bij PC race games heb je toch wel veel mensen met problemen. En veel meer illegale software. Bij consoles hebben ze 1 configuratie hardware. (in principe)

Shooters en rtssen met keyboard en muis en sim racing op de consoles, het zit er allemaal aan te komen.

Volgende generatie boxen en stations denk ik. En dan racen met 24 man of meer, lagvrij. Ik heb er nu al zin in.

Maar goed, ik kijk echt ontzettend uit naar deze game van codies. Jammer dat er haast geen info komt.

Laatst bewerkt: 23 mrt 2009
  11. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    Zo jammer dat de G25 niet gereed is voor de 360.. of eerder andersom eigenlijk heh...

Wat betreft de info, nog een weekje geduld.

12. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Ik ben al aan het aftellen.
    Morgen 1e vrije training :)

Is het bekend wanneer Codemasters excact meer info vrij geeft.

13. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laten we hopen snel..

Kan echt niet wachten op de nieuwe f1 game , hopelijk maken ze wel lekker realistisch en niet zoals grid (al vond ik die ook wel leuk)

14. X-Junk

Leuk Bevonden:
    197
    Maakt geen f*ck uit , fans kopen deze game zowiezo.

Weet niet of dit al gepost is :

http://community.codemasters.com/forum/showthread.php?t=340638

Bijzonder interessant stukje.

15. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    1 post boven je ;) ...

1 pagina terug ;) ... toch maar even de thread doorlezen joh, anders post ik het ook voor niets. :thumbs:

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Aanstaande zondag een GP en de week erna weer een. Eerst Melbourne en dan Sepang, wohoe. Nou, laat we hopen dat in de komende week dus wat informatie komt. ;):)

17. X-Junk

Leuk Bevonden:
    197
    Mag aannemen dat er geen nieuws rond om een nieuwe F1 game op zondag verschijnt.
    Zal wel morgen worden.

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Meestal is het ook maandag, zondag moeten ontwikkelaars ook rust hebben. ;):)

19. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan moeten ze f1 kijken :p

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ja en de regeltjes van Bernie uit hun hoofd leren. ;):cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.