Klopt, 69 in de originele game en 27 in de DLC. Ik heb nu 90 sterren en hou ermee op want er is niets meer om voor te gaan. Nu even kijken of de speedruns willen lukken.
Ik denk dat het voor mij bij de 2 sterren blijft die ik op de 1e trial heb gehaald Kan me er niet eens toe zetten om de single player mode uit te spelen..
Watjes, beetje doorzetten en je haalt de tijden in no time. Kan iemand mij motiveren om de speedruns te doen? 20x iets van 1 minuut doen gaat wel maar 3x iets van 10 minuten is mij iets teveel.
Kan je helaas niet motiveren voor de speedruns, want dat ben ik zelf ook niet ! Maar jij hebt mij iig wel gemotiveerd voor de time trails! Door jouw ghost te volgen heb ik vanmiddag 3 sterren op een track (ben de naam vergeten) gehaald! Heb jouw tijd trouwens mooi met 2 seconden verbeterd !
Nou ga Mirrors edge spelen als je HEEL veel honger hebt en doe dan net alsof je achter een hele lekkere boterham aanrent? Zal bij sommige mensen wel werken Hoe kan je trouwens iemand zijn ghost volgen?
Gewoon bij de leaderboards kijken en dan naar Friends of Top players gaan en daar een gamertag aanklikken, dan rent ie met je mee
Oh, succes met de latere maps. Op sommige maps is mijn tijd zo goed dat je voor de gein eens moet zien wat mijn ghost allemaal doet. Btw, vaak was het ook gewoon geluk of wilde ik alleen maar de 3 sterren zonder een echt goede tijd neer te zetten.
Vraagje; als ik uit de EA-servers wordt getrapt, worden je tijden dan later wel geteld? Of ben je dan ook gewoon je sterren kwijt? Ik ging gisteren verder op playground two, om 3 sterren te halen. (Lukte me net niet :|). Maar toen viel de verbinding met EA weg. Dus ik vraag me af, wordt dat dan later geupdate? Btw; mn tijd daar is 1:15:37, terwijl ik voor 3 sterren 1:15:00 moet halen. Het vervelende is dat ik steeds ergens wel een fout maak .
Ik zeg niet dat ik het niet ga proberen, maar ik heb genoeg zelfkennis om te weten dat het me niet gaat lukken. Moet jij nodig wat zeggen van watjes. 9 simpele speedruns weet je niet te halen. Pussy http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?p=3194351#post3194351 Als je speelt terwijl je niet verbonden bent met de EA servers worden je tijden niet opgeslagen. I've learned the hard way. Shard 2 nog steeds niet terug op 3 sterren...
Bij mij was het 100% van de tijd. Totdat ik na een paar weken opeens opnieuw de vraag kreeg of ik de EA Terms en blabla accepteerde. Sindsdien doet ie het weer. Erg vreemd. Want ik kwam toen ook niet op de servers van Burnout Paradise; ook een EA game. Misschien hadden ze mijn EA account verwijderd ofzo.
Mietje, beetje doorzetten en je haalt ze in no time. 1 tip iig. gebruik de slo-mo op moeilijke acrobatische stukken.
Ik heb ook het gevoel dat de speedruns minder moeilijk zijn dan de time trials. Speedruns mag je volgens mij nog fouten maken, time trials moet je alles perfect doen.