Need for Speed: Shift

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 30 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Remco

Remco Guest

Heb je ooit de oude wel gespeeld, zoals Hot Pursuit en zo?

Ik vind het er raar uitzien, het ziet er echt heel erg NFS uit, alleen dat hardcore racen.. ach, ik weet het niet. Verder vond ik zelf Undercover heel goed, en kon het mij ook niet echt schelen dat ie niet vernieuwend is.

Deze zal ik waarschijnlijk niet halen, maar gewoon wachten tot ze er weer eentje maken die niet vernieuwend is, maar wel politie heeft:cool:

2. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Echt.. ik zou niets liever willen dan een nieuwe hot pursuit of een nieuwe unleashed.. een nieuwe high stakes, etc.. maar dat zal denk ik net als shenmue 3, niet aantrekkelijk zijn voor de massa.. most wanted komt wat mij betreft echt weer in de buurt van die oudere NFS titels, maar dan met een open stad wat mij betreft niet eens hoeft... ik wil gewoon weer raggen door de alpen, griekenland of een hillbilly stadjes in the US met de blauwbroeken achter me aan.

Maar hoe graag ik dat ook wil, ik ben allang blij dat er een nieuwe NFS komt en dat het dit keer een goede titel wordt i.p.v. de plaggehutkak waar ze de laatste paar jaar mee aankwamen zetten.
    Vergeet niet, de NFS was tot sindskort dood verklaard tenzij een nieuwe ontwikkelaar het zou overnemen.. zie nu.

Het zal dan wel meer sim worden, maar ze zullen het heus wel wat makkelijker maken voor de meer arcade gerichte gamers.. alleen helaas geen politieachtervolgingen meer door prachtige omgevingen.

3. Remco

Remco Guest

Tsja, ik heb nu gewoon Most Wanted opnieuw gekocht, can't wait8)

4. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
  5. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    ik hoop dat dit een concurrent van Gran turismo word. Misschien worden die pipos bij polyphony dan een keer wakker en gaan ze wat sneller te werk. Een beetje het fifa vs pes verhaal.

6. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Haha dat zou cool zijn,wie had ooit gedacht dat een Need for speed ooit nog het simulatie genre zou gaan bedreigen.}:]:D

Maar ik meen het meer sarcastisch,maar ik denk eerlijk gezegd niet dat het veel veranderen gaan zal.Gran Turismo en Forza hebben beiden hun eigen communitie,net als WOW en al die andere MMO games.Maar ieder geval ik zit hier wel op te wachten,dat het spel maar zo goed word zoals ik nu verwacht.;)

7. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    Ik verwacht eigenlijk wel wat. Aangezien EA de middelen heeft om een echte simulatie te maken. De laatste tijd is EA ook wat serieuzer betreft het aanbieden wat gamers willen. Zie fifa.
    En daarnaast luistert EA ook goed naar de community.
    Dus misschien wordt dit wel echte concurrentie voor forza en GT, misschien niet meteen na het eerste deel.
    Ik bedoel GT is echt simulatie en heel mooi, echter zitten er ook vele minpunten aan die al sinds het begin van de serie erin zitten. Geen schade, gebrekkige AI, geluid bij het driften, physics bij een crash etc... Volgens mij is dit de Japanse cultuur om sloom te werken, weinig te
    vernieuwen, voortborduren op hetzelfde en niet te luisteren naar ons gamers.

8. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    EA geeft de game alleen maar uit he? die zullen wat aan willen passen hier en daar om het meer arcade gericht te krijgen, maar voor de rest ontwikkelen zij de game niet.

Wat betreft GT.. Yamauchi is een hoge pief bij sony zelf, deze hoeft zich dus voor niemand te haasten en dat maakt hij dan ook (meestal pijnlijk voor ons gamers) duidelijk.. hij WIL het 100% goed hebben, anders gaat het niet door.
    Dat ligt overigens niet aan de cultuur, dat is een beetje een misopvatting van jouw kant lijkt mij.
    Schade wordt aan gewerkt, AI is wat mij betreft prima in orde, geluid is aan te passen, en om eerlijk te zijn is shift nou ook niet echt heel erg vernieuwend toch? als ik zeg PGR, forza en GRID.. dan komt shift tot dusver erg veel in de buurt en vernieuwd het ook maar weinig.

Maar dat zal niet weg nemen dat dit wel een hele toffe game kan gaan worden... aangezien ik PGR en GRID al geweldig vindt, moeten ze vooral niet stoppen dit soort games te maken.

9. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Precies,deze game is gewoon in staat een goed product te worden.Orginaliteit is voor mij ook niet zo nodig,zolang een game maar goed speelt en een leuke career mode heeft en bijhorende poespas en goede techniek.GT is een mooi spel en heb er zoveel plezier mee gehad,de heer die erachter zit wilt gewoon altijd van GT zijn spel maken van hoe die het voor zich ziet.In een oud interview las ik dat hij het helemaal niet verwacht had dat de eerste Gran Turismo het zo goed zou gaan doen,en de game groeide uit tot een fenomeen en kreeg een fanbase van hier tot Tokyo.

Forza is ook een prachtig spel ondanks deel 2 zijn gebreken heeft,de eerste heb ik echter letterlijk kapot gespeeld.PGR 2 heeft me ook heel lang zoet gehouden,en nu met het teleurstellende deel 4 is Shift een mooie aanvulling die daar mijn alternatief op kan worden.;)

10. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2009
  11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Damn het lijkt echt wel teveel op Grid. Alleen de headmovement is wel een toffe feature.

12. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
  13. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Grafisch ziet het er mooi uit en heeft gelukkig niet die filter over het beeld die Grid had (of het ligt gewoon aan mijn tv :+). Gameplay lijkt ook Grid-achtig, maar dat is niet meteen een slecht ding.

14. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Snelheid ligt wel extreem hoog of niet?

15. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Dat zou dan toch voor het eerst zijn als dat niet zo was,wat dat betreft doet Need for speed altijd zijn naam eer aan dat mag gezegd worden._O_

16. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Snelheidsgevoel zit er iig wel dik in.
    Erg grid-style, maar wel vette actie zo.

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hij rijdt sommige auto's heel makkelijk voorbij.
    Verschillende klasses?

18. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is de london track in ieder geval.. had gehoopt wat meer circuit racen te zien, maar ik moet zeggen dat dit er erg soepel uitziet en dat EA er toch weer een NFS sfeertje aan weet te geven met de presentatie/stijl, grote reclame borden (lol) en de motor geluiden.

Niet verkeerd.. wel wat kort en een grote focus op crashes en blur als je hard gaat, maar het ziet er al goed uit.

19. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Na underground is er geen leuke meer geweest allemaal skroot.

Beter koop je grid.

20. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Deze titel lijkt meer op een game waar de naam NFS op is geplakt om bekendheid te krijgen, verder valt het gewoon niet te vergelijken met alle voorgaande titels, zelfs de developer is anders. Grafisch ziet het er top uit, zelfs de boxart ziet er erg cool uit.

Laatst bewerkt: 23 mrt 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina