die respawn vind ik echt nog bagger. nog steeds lopen er spawn killers rond. Zelf heb ik trouwens al een paar keer gehad dat ik iemand zag respawnen voor me neus en gelijk af kon knallen. Bij die nieuwe mappen vind ik het geluid bij die zombie map gaaf gemaakt. knee deep vind ik een bagger map want daar zit de helft van het team te campen, en de andere mappen zijn wel relaxt gemaakt
kent iemand dat stuk bij cod2 nog dat je in zo'n woestijnstad loopt en dat je het allerlaatste stuk door een poort moet,een binnenplaats op, en dan alle vijanden op de daken uitschakelen en dan heel snel het luchtafweer ding pakken en dan die vliegtuigen neerschieten bij mij was er dus iets fout met een checkpoint toen moest ik dat level nog een x doen XD uiteindelijk heb ik hem natuurlijk wel uitgespeeld (cod op veteraan zit trouwens altijd vol met die irritante stukken)
Ben nu beazig met cod 5 uitspelen op veteran. Shit, kan iemand me helpen met theri land their blood want ik wordt telkens gekilled door een granaat.Die bunker is echt een granaten festival. Iemand tips?
Mappen spelen heerlijk, kan niet wachten totdat ze op de normale Map-roulatie gegooid worden. NightFire = Geniaal! Lekker knallen, chaotisch, beetje COD4 "Block" achtig. KneeDeep = Perfect! Ja, veel camp-spots maar 1 goed gemikte granaat is ideaal. Station = Groot en chaotisch. Perfect! Zombie Verruckt is echt TE erg Kom nog niet verder dan Wave 22... dan gaat 1 iemand de fout in en klaar. Kom maar op met Pack 2!
Van die 'Respawn' update merk ik ook vrij weinig vind Knee Deep ook de minste map , Nightfire is top maar begin er weer aan als ze bij de andere maps komen want Knee Deep wordt elke x weggedrukt en het meeste krijg ik dan Station :{
Jammer. Ik speel ALLE mappen en skip weinig behalve de Glitch mappen. Knee Deep is vet, heb er geen woorden voor. Lekker veel kleuren en spots om te snipen. Wat is er toch met die 65+'ers ( over Prestige 5 ) die lopen te zeiken dat de map niks is? Je ogen open houden en anticiperen? Is dat nou zo lastig Ik kill hoe dan ook Ratio van 1.51 Gewoon lekker normaal.
Hmm , weet niet of het de moeite waard is om de update te kopen.. Hoor dat mensen het leuk vinden maarja Toch nog 10 euro..
Ja, maar de mappen zijn het wel waard hoor. 800 punten = 10 euro. Who cares Dat heb ik binnen een uur weer terugverdiend. Niet zo erg veel geld en het voegt weer wat meer gameplay toe.
Vind je? Ik vind het best een aardige map, hij is groot maar er zijn iet echt sniper plekken die de hele map domineren. Tuurlijk zijn er veel vieze camp plekjes maar dat is op elke map wel zo. Ik heb alleen nog maar HC TD op Knee Deep gespeeld maar het lijkt me ook best een aardige S&D map. Hij doet me eerlijk gezegd een beetje denken aan Overgrown,.. aardig wat gebouwen waar je inkan, meerdere routes om een centrale rivier (bedding) heen.
Knee Deep is geweldig... Ik vind Nightfire niet echt geweldig, mij te donker en te mistig, of beter gezegd, veel rook.
Tijdje al niet meer gespeeld. Ik hoor dat er weer een hoop glitches bij gekomen zijn....jammer aangezien dat de game voor mij al verpest had.