1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Street Fighter IV [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 20 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, daarom, ik denk zelfs dat het beter is om vaak te verliezen, het maakt je creatiever in het spel en uiteindelijk beter.
    trouwens, jammer dat we niet langer konden spelen, maar was wel leuk. je ging goed met akuma.:thumbs:
     
  2. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar akuma zijn HP valt echt wel tegen :). Tegen een degelijke blanka zou ik niets kunnen beginnen denk ik. Gelukkig zijn het allemaal ken's en ryu's :p.
     
  3. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Heeft hier iemand een goede Abel? Zou heel graag goed met hem willen spelen omdat ik zijn speelstijl echt wel dig, maar ik zuig echt keihard met hem. Iemand tips?
     
  4. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm, ik ben niet geweldig maar kan wel wat met Abel. Zou eventueel morgen avond wat potjes met je kunnen spelen alleen ben ik dan wel erg moe van stage.
     
  5. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Zal je morgen even toevoegen, weet niet zeker hoelaat ik online ben morgen, maar ik zal ook wel moe zijn. Drukke dag namelijk.

    Heeft iemand btw ervaring met de site Arcade-in-a-Box? Zit namelijk er zwaar over na te denken om een arcade stick van ze te bestellen, zo'n True Arcade Stick, gewoon default art, aangezien ik zelf geen art maak. Met echt Full Sanwa komt ik op zo'n 200 euro incl. uit. Lijkt me echt fijne sticks. Wil best wel een andere stick eigenlijk, aangezien ik mijn Ex2 niet zo heel fijn vind spelen, de buttons vind ik vooral kut, en het is nogal clicky allemaal.
    Ook de grootte vind ik irritant, heb nogal grote handen, en kan mijn handen nergens opleggen, dit kan bij grotere sticks dus wel.
     
  6. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok het luieren is voorbij ik ben weer terug uit Spanje, who's next?:)
     
  7. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    arcade is a box is prima, beetje aan de grote kant als je m wilt meenemen naar sessies/tournooien maar sanwa is sanwa dus dat zit wel goed qua kwaliteit. Tenzij je seimitsu prefereerd maar neem aan dat je geen ervaring hebt met beide.
     
  8. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me wel goed vanwege de sanwa parts. alleen wel erg duur. waarom niet de madcatz SE of TE. scheelt je geld en de levertijd is als je nu bestelt zo'n 3 weken. die arcade in a box staat 6 tot 9 weken.
    ik heb zelf gewoon de SE bestelt, wetende dat de onderdelen kapot kunnen/ zullen gaan. maar die kost maar 80 euro, als ik er later dan andere onderdelen voor moet hebben voor bvb 50 euro, heb ik uiteindelijk dan wel 130 betaalt, maar niet in 1 keer. heb je toch een goede stick voor minder geld.
     
  9. Ravebeast

    Ravebeast Active Member

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    *)

    eyy Champ wanneer accept je mijn challance eens een x ?

    Speelt er ook iemadn met Seth?

    Ff met Abel wezen oefenen, maar hij speelt leuker dan ik had verwacht.
    Vooral de combo+Ultra
     
  10. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel weleens met seth. mijn main is op dit moment abel en als second heb ik fei long.
    nadeel wat ik merk met seth is dat je timing met hem erg belangrijk is omdat hij niet zoveel kan incasseren. en dan merk ik dat door de 360 controller je timing vaak misgaat omdat je dus vaak wat anders eruit krijgt dan dat je wilde. en dan ben je met seth al heel snel klaar.:mad:
     
  11. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of ik blij moet zijn met deze twijfelachtige eer:+
     
  12. melvinvdb

    melvinvdb Professional

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja altijd lachen met jou spelen. Maar je moet gewoon iets beter worden met Balrog en dan komt het goed :D
     
  13. nindo

    nindo Active Member

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Me! Me! Me!
     
  14. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Ikke, ikke, ikke!

    Die gasten online zijn veel te makkelijk.. :):
     
  15. nindo

    nindo Active Member

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Wil je erom vechten Yakuza *)
     
  16. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet ff een correctie bij:

    *die ik tegenkom :+


    Maar zou sowieso weleens een paar potjes tegen je willen doen :)
     
  17. Ravebeast

    Ravebeast Active Member

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    Lees regelmatig dat mensen zich ergeren cq jammer vinden om vaak tegen Ken\Akuma en Ryu te moeten spelen.

    Waarom is dat?
     
  18. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    Net een paar mirrormatches tegen miza nl gespeeld, echt vervelend om tegen dhalsim te spelen eigenlijk:) Ook nog tegen een engelse gast die klaagde dat ik de hele tijd hetzelfde deed en daarom een noob was. Haha daardoor ging ik nog meer dezelfde moves doen, I'm so sorry you're being beaten by a noob:D
     
  19. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    Anytime, ik lees dat je weer naar die roodharige neigt.


    Ik ben er klaar voor.


    crap ik had niet door dat ik aan het dubbelposten was:mad:
     
  20. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    heb vraagje:

    heb hier nu lips nieuw in verpakking zal ik die ruilen tegen SF4 ?

    vinden jullie street fighter echt een goed spel voor lang of maar voor een paar weken??
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina