ik raad je wel aan om te beginnen op Saurfang, nieuwe server (sinds Januari) en heeft nog flink wat low lvl guys rond lopen, dus altijd iemand om mee te lvlen
WoW gebruikt bij mij op z'n top ongeveer 1gb aan RAM.. Geen idee hoe het is als je minder ram hebt though.. zit op 4gb dus heb het idee dat ie daarom gewoon een shitload meer gebruikt.
Nee, je hoeft niet WoW nog een keer te downloaden, wat ik je wel aanraadt als je van plan bent te blijven spelen is: UPGRADE JE PC! Want Vanilla WoW heeft idd weinig nodig, MAAR Wotlk zegt dat hij weinig nodig heeft, maar is dusdanig 'mooier' dan vanilla dat het erg krap wordt met jouw 1024 RAM (helemaal als je daarbij ook nog programma's laat draaien als: MSN / IE (FF))
Ik zelf zit ook op Saurfang, ben een Paladin aan het speedlevelen om daarna mijn DK te maken (ja ik ben sloom :')). En daarmee te gaan PVPen met 4 andere gererollde vrienden (opnieuw gestart)
Is je RAM nu hetzelfde als je virtueel geheugen ? Anders kan ik het ook verzetten.. En ik laat sowieso geen andere programma's open staan. Heb een erg oude PC dus daar word ie alleen maar slomer van ^^ Ben nu trouwens weer zo'n kutpatch aan het downloaden die fcking lang duren.
Als je je computer sneller wilt laten zijn, moet je ctrl+alt+del doen dan processen, daar staan allemaal progamma's die je ooit gebruikt heb (bv, windows media player,msn), die kan je beëindigen, maar als je volgende keer het progamma wilt gebruiken doet het langer om hem op te starten. Natuurlijk kan je niet alles daar beëindigen. Te minste wat ik hier heb verteld heb ik ook maar ooit een keer gehoord en kan ook niet kloppen. Verder speel ik in windowed mode met wow, kan je lekker rustig op internet als dat snel nodig is. Geen gedoe met alt tab
Dat gaat moeilijk met zijn PC.. Heb vroeger ook met zo'n pctje gespeeld, moet zeggen dat het niet al te fijn is : Ik ben al sinds de release van WoTLK gestopt. De dag ervoor.... Was gehacked Verheugde me nog zo veel op WotLk , maar mijn broer is echt pro in dat spel , en dat meen ik serieus Undead Rogue / Noluck op Darksorrow.Check ze armory maar
niet de moeite genomen om blizzard te bellen toen en uitleggen van sus en zo ? want dat is wel zonde :-( edit;; je broer is pvper he ?
beide hij zit in de beste guild van de server. Die guild is voor achievements etc. Zo'n serieuze guild. Hij heeft ook in de beste PvE guild van de server gezeten ( Ik weet dat dit allemaal opschepperig klinkt maar als je er iets tegen hebt zeg je gewoon iets ) Daar vond hij het saai enzo , en toen is hij geleaved en gaan pvpe... ik weet weinig van Wotlk maar volgens mij heeft hij best goede gear? En btw met naar Blizzard bellen , was niet mijn account.. Heel dom van me..(geruild)
ik weet echt nulnopper van rogue gear. maar over saaiheid. als alles op farm is en je kan zelfs de achievements met gemak halen is 't zeker saai ^_^
Niet dat Bijv, Naxx doen , met elke baas ZONDER dat iemand van de 25 mensen dood gaat , maakt niet uit wanneer en hoe of wat. Die hebben ze volgens mij al..
Don't step in the fire. That's all Achievements zijn gruwelijk easy atm, hopelijk is Ulduar wat uitdagender
Hope so, want ik twijfel of de upgrades het wel waard zullen zijn in de 10man versie, ben well in voor wat vanilla naxx difficulty
Paladin zla wel lang duren voordat hij 80 aantikt. Is namelijk alleen simpel levelen voor mijn DK (wat mijn main wordt) Mijn paladin heet atm Reindeer. Leipe naam, maar doe er verder toch niets meer mee als hij 55 is.
Mijn DK is levend afgelopen dag hebben we 15 levels gedaan . Furr een Human DK op Saurfang! Behold the power of failign!