Mass Effect 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 6 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    ^ Denk dat deel 2 vooral om de Reapers zal draaien en ik heb zon gevoel dat deel 3 ze ook nog wel weer een rol gaan spelen.

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Misschien dat The Protheans op een verlaten planeet ergens nog een vorm van bestaan hebben kunnen opbouwen tijdens de laatste genocide. Ik hoop echter niet dat het daarom gaat draaien aangezien deel I duidelijk maakte dat ze helemaal zijn uitgeroeid. Het is zeker een boeiend volkje, maar teveel van hun horen zou niet goed zijn.

Ik denk ook niet dat deel II veel om The Geth gaat draaien, maar meer om de strijd die gaat losbarsten. In deel I kon je duidelijk zien dat een belangrijke slag is gewonnen, maar ik ben benieuwd hoe het grote conflict met The Geth en The Reapers zich gaat ontvouwen. Ik denk echter ook dat we dit pas zullen weten als we de game al in huis hebben. Let op mijn woorden: Het zal om tientallen spoilers gaan in deze topic. ;):)

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik vind het jammer dat Saren dood is, was echt een gruwelijke badguy die toch heel ergens diep in zijn lichaam een hart had.

4. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    En daar komen we op een punt,wat ik zo tof vind aan ME is dat de badguys daar ook een ware geschiedenis hebben en hun ervaringen.En dat het je duidelijk word waarom ze zo zijn geworden,in films is dat altijd zo typisch en zijn slechterikken altijd zo oppervlakkig en totaal oninteressant neergezet.

Bij ME voelde je zelfs een sympatie voor Saren - voor wie het alternate einde kent - wat je zelfs niet eens krijgt van je eigen team maten.Kortom ik vond dat saren meer impact maakte dan je mede compagnions wat ik wel opmerkelijk vond,en daarnaast had hij ook een punt.Als ik een Alien was zoals een Turian ofzo en ik zou de mens kennen,met wat voor puinzooi maken op onze eigen planeet met ons racisme en machtsmisbruiken dan zou ik ook de mens liever lek schieten.Wat dat betreft heeft ME wel een realistich ondertoon,waar ook weer in films de mens vaak als een idieaal worden neergezet zo van zij kunnen er ook niets aan doen.Maar wij mensen doen ons juist alles zelf aan,en dat is wat ik wel een zeer goed element vind in Mass Effect en zijn stelling.:thumbs:

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Correctie: Onze leiders doen ons van alles aan. Ik ben het bijvoorbeeld niet eens met al die oorlogen en die moeten simpele mensen voeren, ook al is de dienstplicht afgeschaft. In ieder geval heb je wel gelijk wat betreft Saren. Ik vind de bad guys in veel films, en ook games, net een lege huls zonder relevante inhoud. Kijk eens naar het standaard actie film en je zegt immers meteen Steven Seagal, prut acteur numero uno. ;)8)

6. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Dat is waar,maar ik doelde ook op hetgeen om ons heen hoe de mens met elkaar omgaat,respect in de samenleving is er al niet meer bij tegenwoordig.Men vind het nog steeds leuk elkaar te bekritiseren,pesten op school,ruzie maken om de kleinste stomste dingen en het meest erge hoe we ons gedragen tegenover de natuur.Ja oke wij zijn dan op het forum misschien niet zo,maar je snapt mijn standpunt wel.:)

Maar ik dwaal af,heb je het nieuws net gelezen op de XBW homepage?Als het echt allemaal zo word als het er staat,dan is het bijna te mooi om waar te wezen.:b:;)

7. t0xic Ballz

t0xic Ballz Guest

dat van die pakken en basissen vind ik echt super vet 8).
    dat zal dan ook wel heel beperkt blijven en het zich maar op 1 of 2 verschillende manieren zal afspelen

8. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Ik denk juist wel dat de Geth een grote rol gaan spelen in deel 2, want wat anders is het nut van die teaser...

9. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Die teaser is gewoon gemaakt om ons bezig te houden,zodat wij nog meer gaan verlangen naar de game.Shepard zal echt niet gaan sterven,dat lijkt me gewoon echt zo onwaarschijnlijk maar we zullen wel gewoon op het verkeerde been gezet worden.

De Geth zullen denk ik ook weer gezellig erbij komen,maar dan nog agrassiever en meer opgevoerd.Een andere Alien zal de rol van Saren weer gaan vervangen,althans vermoed ik een beetje want die Sentethic asses moeten natuurlijk weer gestuurd kunnen worden.:D;)

10. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Er zal zeker een leger van die schepen als Sovereign komen. :cool:

11. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Iedereen, en zelfs die gasten van gametrailers hebben het idee dat Shepard die Geth is, zelf zag ik er iets heel anders in. Die Geth hield alleen de bepantsering van Shepard in zijn handen, dit gaf aan dat hij gestorven was door de Geth. En nee natuurlijk is Shepard niet dood, onze eerst menselijke spectre die het universum al eens heeft weten te redden.

Laatst bewerkt: 23 mrt 2009
  12. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Zou ook vreemd zijn als je met je shepard uit deel I door kan om hem alleen in de eerste scene dood zien te gaan :+

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Om vervolgens weer een uur in de make up te zitten en een nieuwe aan te maken. ;)8)

14. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Een uur? Ik ben bijna de hele middag bezig geweest een fatsoenlijk uitziende vrouwelijke sheppard te maken. :lol:

Je denkt een leuke te hebben, je start de game, en ze ziet er ineens toch heel anders uit dan in de character creator. :mad:

Ik kan het wel dromen die intro! :lol:

15. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Dat was ook een minpunt van het spel,de schaduw effecten waren erg matig in de gezichten en echt soms lelijk.Ook ik heb heel lang in de creation mode mijn crea geest losgelaten,maar ik kreeg maar niet de 'Jennifer Garner' die ik wilde hebben.Hopenlijk word dat beter in deel 2,en maak ik alsnog een nieuwe Shepard.

Als ze niet doodgaat

16. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    ^
    Gewoon de standaard Shepard houden ipv 1 of andere Gothic chickie te maken oid. Stuk minder sfeervol :) Stelletje geile mannetjes dat jullie zijn :D

17. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Lol, niks gothic! Ben de hele middag bezig geweest om een geile blondine te maken. (blond is uiteindelijk niet gelukt btw, maar gesettled voor een "redhead") :lol:

Laatst bewerkt: 23 mrt 2009
  18. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ja, ik was een of andere Sjaakie maar wil toch liever met de standaard Shepard spelen in deel 2. Hopenlijk kan je je Sheppie veranderen maar wel je gegevens behouden van deel 1.

19. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    :+ Ook geprobeerd even, maar die kreeg een ingedeukt gezicht, dus maar gewoon verder gegaan met mn standaard Shepard :)

20. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Blijft trouwens schrikken die 1e keer d'r gezicht recht van voren te zien krijgt. (als ze naast joker staat)
    Die bek die ze trekt! 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina