FIFA 09 [Deel 11]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 20 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Volgensmij verbeeld je je het. Ik zou het iig raar vinden als EA bij een update waarin alleen een nieuwe mode wordt geintroduceerd ook gelijk de gameplay gaat veranderen zonder daar enige melding van te doen.

Merk er zelf trouwens niks van.

2. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik merk er ook niets van, en heb UT niet aangeraakt.

3. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Een vriend van me loopt helemaal op Ultimate Team te zeiken omdat hij steeds verliest met ze slechte team.
    Koopt hij zijn eerste goldpack; Mathijssen, Ben Arfa en.. Ronaldo!
    Echt wat een mazzelpik8)
    Al is het een kutspeler je wint er alles mee

4. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Heb jij trouwens Ultimate Team?
    Ik verlies ook alles met mijn slechte team :+

Maar ALLEEN bij ultimate team merk je dat de gameplay iets veranderd is.
    Bij normale wedstrijden online is dat niet zo.

Laatst bewerkt: 23 mrt 2009
  5. Big Boss

Big Boss blaat

Leuk Bevonden:
    0
    ik speel nu tegen iemand die weggegaan is na 10 min ingame speeltijd :D hij is echter niet geleaved dus het staat nu al 0 7 maar ik heb genoeg van het wachten dus ik laat het spel nu aflopen. Dit is met UT trouwens dus wel lekker al die coins door de goals zometeen _O_

6. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Geweldig!

Manchester, geweldig. Nog even en ik breek m'n fucking FIFA09 disc in 300 stukjes. 4-1 verloren, 2-0 verloren, Rooney rood en dan NOG is iedereen BOVEN de 80!? Serieus EA, haal die tong tussen de billen van Ronaldo weg

7. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Heerlijk die UT qua skillpoints maar hatelijk qua hoeveel je er soms afkrijgt :9

@Rampage

Dat heb je toch al een keer gedaan of was dat nou iemand anders? :9

8. Arie MVP

Arie MVP Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wie heeft de Spending Spree achievement al? Ik doe het met Man U en dan zoveel mogelijk kopen iemand nog tips of hints?

@OFFTOPIC@:
    Ferron wat heb jij met 22 eerst post je om 13:22 en dan precies een uur later om 14:22:p

9. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Gister ook begonnen met UT, werkt soms toch nog niet helemaal soepel, menu's zijn behoorlijk traag enzo.. Verder na bijna al m'n wedstrijden een error gehad waardoor ik UT weer opnieuw moest opstarten. Alleen nu heb ik 1 vraag, ik had een eigen speler gemaakt maar die was na 1 wedstrijd weer weg... Hoe zit dat? Want geen zin om telkens weer zo'n speler te moeten maken..

10. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Ferron, me FIFA was kapot en heb ik dus opgestuurd, hij ging Donderdag kapot en heb dus nog geen UT gespeeld, niet eens FIFA.

Maar ik hoorde dat je spelers ook moe een wedstrijd ingaan..?
    Dan zou ik de goede spelers wisselen bij een confortabele voorsprong.

Die vriend die Ronaldo had heeft nu ook Eto'o en Essien in een pakje gekregen!:eek:

11. Arie MVP

Arie MVP Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien domme vraag maar hoe werkt het met die 'pakjes'?

12. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Je kan bronzer, zilveren en goude pakjes kopen.

In de bronze pakjes zitten ongeveer spelers tussen het niveau 50 en 65 (?)
    In de zilveren spelers tussen het niveau 65 en 75
    In de gouden weer hogere en betere spelers zoals 75 t/m 90 of hoger

In die pakjes zitten ook Manager kaarten, contract kaarten (om je spelers een langere contract te geven), training kaarten enz. je kan het een beetje vergelijken met Pokemon met die pokemons en dus ook die pokemon beter worden kaarten :9

13. superslimsimon

superslimsimon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik merk het wel... Ik heb het idee dat ze de slechtere spelers (waar je mee begint in UT) wat beter laten bewegen en schieten dan in de 'normale' games. Op zich te begrijpen, UT zou minder leuk zijn (en dus minder vaak betaald gedownload worden) als je de eerste 15 wedstrijden ofzo heel kut speelt.

14. Arie MVP

Arie MVP Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar echt in de winkel?

...

Win ik unranked met 6-0

Verlies ik ranked met 3-0 :confused: Hij nam REAL MADRID ...

15. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Om Ferron aantevullen:

Je hebt ook pakjes waarin een club embleem zit, een thuis/uitshirt, schoenen. contractverlengingen. een hoog level doctor en een bepaald stadion.

Uiteindelijk kan je met de shirts van Chelsea en het logo van De Graafschap in Camp Nou winnen door een doelpunt van Inzagi, maar dan moeten die dingen wel in de pakjes hebben gezeten of door jou gekocht zijn via de ruilbeurs;)

En de munten krijg je door wedstrijden te winnen, daarna koop je daar pakjes van (van dat nepgeld) en zo wordt je team steeds beter.

16. Arie MVP

Arie MVP Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wel lachen!

Maar het kan dus dat je oppeens tegen Ronaldo en Ronaldinho moet met Verhoeve op doel?

17. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Is mogelijk..;)
    Vriend van me verloor dik, kreeg toen Ronaldo in een pakje en won de 4x op rij.
    Je ziet wel hoe goed je tegenstanders team is (hoeveel sterren) dus je kan leaven, maar je moet online spelen om beter te worden;)

18. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    En nog een aanvulling:

Van de skillpoints klopt geen reet.

Als je tegen een hogere level speelt, met veel meer sterren dan jou dan verlies je VEEL meer skillpoints (50 of meer). Speel je tegen een lagere level en tegen minder sterren verlies je maar zo'n 7 skillpoints

19. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weer verloren tegen een3 sterren team, ditmaal met 3-1. Stond al snel 2-0 achter, maakte 2-1 in de tweede helft en mijn eigen poppetje miste weer eens kans op kans. Toen maakte hij 3-1 met een mooie afstandschot. Wordt ttoch wel tijd voor een zilveren pack.

20. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Zilveren? Gouden denk ik :eek:

Zilveren zijn niet zo super goed... :p

En nog een aanvulling:

Je kan zo vaak start drukken als je wilt, en je hebt sommige hobo's die de hele tijd start blijven indrukken.

EDIT: Nu 3 gouden spelers in me team :) Engelaar voor iets van 350 coins gewonnen.

Laatst bewerkt: 23 mrt 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina