Ik kan geen erger moment voorstellen maar mijn Xbox 360 heeft rust nodig, dus de xbox gaat 2 tot 3 weken op vakantie met maatschappij UPS naar Duitsland.
2 tot 3 weken..? mijnes was alweer binnen een week terug, misschien kan je het tournooi starten met een late deadline of anders uitstellen..?
Maximaal 3 weken, dus daar houd ik rekening mee. Heb zelf in gedachte dat mijn xbox binnen 14 dagen wel terug is. Het toernooi gaat zeker door, alleen het begin van het toernooi zou even iets langer zijn dan dat ik in gedachte had.
Bij jou aanmelding zijn er 16 deelnemers maar iedereen heeft nog de tijd om zich aan te melden. Blijkt er niet genoeg interesse te zijn om 32 man bij elkaar te krijgen dan zijn de overige deelnemers reserves. Stel iemand kan niet meer dan is de eerst volgende deelnemer zijn vervanger.
Het is even niet anders, mijn xbox wordt deze week nog opgehaald. Dus rond 10 april beginnen we met het toernooi.
Ik wil me graag uitschrijven voor dit toernooi. Had me niet gerealiseerd dat ik volgende week tentamens heb en deze week dus te druk met leren ben..