The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 11]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 11 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ja, jammer dat maar heel weinig mensen dat weten en eigenlijks superstom van Bethesda. ;):)

2. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Is er misschien iets wat ik moet doen om de Shivering Isles Quest te triggeren ofzo?
    Ben nu uit die begingrot en kreeg wel berichten van alle andere dlc (Mehrunez razor, frostcraig enzo), maar niet die voor Shivering Isles & KotN. :confused:

3. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Lequero:

Voor KotN:
    Vraag een beetje naar "Rumors", na een tijdje krijg je "Prophet" en iets met "Anvil", vraag daarnaar en dan krijg je iets van KotN.

Voor SI:
    Je moet 24 uur ingame gespeeld hebben, je krijgt dan gewoon zo'n pop-up dingetje en dan kan je kiezen continue, dan staat ie bij je quests, en je kan kiezen make this my active quest en dan krijg je daar een kompasje voor. Het heet trouwens Strange door in Niben Bay.

:thumbs:

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik denk dat ik vandaag misschien ook nog wel even aan de slag ga; als ik tenminste geen zin krijg in wow. Ik vind alleen het verhaal zo jammer, alles daaromheen is een stuk leuker. In ieder geval is het levelen en vinden van dingen voor mij geen probleem; me door de Main Quest slepen wel, vooral als je door die grote gate bent word het minder. ;):)

5. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je 24 uur gespeeld hebben? o_O Je wilt dus zeggen dat mensen die minder dan 24 uur played tijd hebben (of bedoel je als in 24 uur verstreken in het spel, dus dat je ook gewoon 24 uur kan Waiten?) geen toegang hebben tot SI? |:-

Ik heb zelf Oblivion in de zomervakantie van 2006 helemaal uitgespeeld en toen was SI nog niet uit dus toen ik SI installeerde had ik al ruim 100 uur op 1 char, maar .. wat je zegt lijkt me wel erg raar.

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    24 uur ingame :) dus even slapen is genoeg ;) Zou anders idd wel raar zijn als het 24 echte uren zijn (al stelt dat voor een Oblivion fan natuurlijk niet zo heel veel voor :+ )

7. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
    24 uur ingame, lijkt me duidelijk toch?

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Lol, het is nog geen World of Warcraft waar je soms eeuwen moet wachten op dingen. De boot die net voor je ogen vertrekt, vijanden die niet willen respawnen of dat net op het verkeerde tijdstip doen. Nee, gewoon 24 uur slapen is genoeg. Voor de Dark Brotherhood bijvoorbeeld dood je een persoon, slaapt in een huisje of hotel, als het maar veilig is, een uurtje en je krijgt die man op bezoek. Het zijn allemaal van die kleine dingen die je net even moet weten. ;)O-)

9. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Shivering Isles heeft me tot nu toe echt aangenaam verrast.
    Was al hier al door iemand gezegd dat die wereld vrij groot was, maar zo groot had ik het iig niet verwacht. :D
    Ik vraag me alleen af of er ook sidequests zijn of dat je alleen de main story kan volgen. (en wat ik met die "strange artefacts" moet)

Laatst bewerkt: 22 mrt 2009
  10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Kan dat :eek:, je wilt vast je game niet even lenen aan een goede XBW vriend. :+

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Iemand die normaal van Japanse shit houd, maar wel een snellerende gamer is, zou je die Oblivion op zijn verjaardag moeten geven!?

12. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Houdt hij van RPGs? Dan ja. Zeker. Dit is totaal geen Japanse RPG (zoals je al snapt :9) maar ik denk dat iedereen die RPGs leuk vindt dit spel sowieso ook leuk vindt.

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Het is ook maar tien euro en ik heb hem in het verleden vaak genoeg lastiggevallen met die game. Hij is echter ook een expert in Zelda games, die die in no time uitspeelt, dus ik denk dat hij hier ook niet veel moeite mee heeft. Hij kan altijd mijn guide lenen en anders op Internet kijken. Speuren op Internet is een van zijn andere specialiteiten. ;):)

14. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Damn volgende week toch maar kopen. Is nog niks van gekomen :mad:

15. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Hey, ik ben dus maar eens verder gegaan.
    Nu ben ik somehow een Vampier geworden. Erg leuk allemaal, die night vision hoor, en ja ik weet dat je er af kan komen. Maar biedt het nog echt goede voordelen of kan je beter direct die quest er voor doen? Niet overdag dingen doen is best kut namelijk.

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Die quest doen natuurlijk, maar ik wens je veel geluk. Ik ben een zelfgenoemde goeroe met deze game, maar die quest voorkom ik altijd door binnen de drie dagen voordat je vampier word naar een shrine in de kerk te gaan en me te laten genezen als ik de goden goed gestemd ben. ;):9 Ik word dus never nooit meer vampier, echt een drama dat. ;):)

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Pf, ik wil deze game eens op de 360 gaan spelen! Maar het is echt moeilijk om hem tweedehands te vinden op de bazaar (de GOTY welteverstaan).

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dude, de GOTY loopt al rond voor nog geen 40 euro op internet. Kijk eens rond en misschien vind je hem nog wel goedkoper. Ik meende dat hij bij Bart Smit iets van 30/35 euro kost. ;)8)

19. 1nfinity

1nfinity Show your Skill

Leuk Bevonden:
    0
    ff een vraagje over dat pijl en boog gedoe
    is het zo dat als je het (bijna) hoogste level hebt met pijl en boog dat je dan mensen gewoon weg kan laten vliegen
    of welke andere klasse moet je dan hebben ??

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Ik heb nog nooit 40€ aan een game uitgegeven 8).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina