Dat was wel vet, maar ik vond die stad zo benauwend, allemaal scherpe hoeken. Dan was ik toch iets meer te spreken over die van Most Wanted.
Het was ook in de tijd van de Fast and the Furious. Dat speelde ook wel mee. Ik had echt zo super mooie Impreza.
Most Wanted was ook een erg goede game! Carbon was overigens dramatisch, net als Pro Street. Het is te hopen dat Undercover wel weer een beetje richting het niveau van MW toe gaat. @ Hybrid De MX-5 was zo'n geniale auto in Underground 2, echt de beste van het spel!
ja i know, beetje verkeerde woordkeuze van me Ik bedoelde eigenlijk meer dat ik hoop dat ik hem net zo leuk ga vinden als MW
Underground 1 vond ik alsnog leuker en beter dan deeltje twee. Most Wanted vond ik ook erg tof en ik heb nog veel herinneringen aan de delen van jaren terug. Met de politie, die circuit banen enzovoort. Volgens mij waren er zelfs levels in de sneeuw?
Jaa, met Hot Pursuit II. Ik kan die banen nu nog dromen, geweldig! Ik vond de Underground reeks ook super. Ik vroeg toen voor Sinterklaas deeltje twee, maar ik kreeg deel één. Eerst teleurgesteld, maar uiteindelijk helemaal blij met deel één. Vet
Perononono. Perenenenono. To the windooooow, at the wall, at the wall! Heerlijk intro was dat toch. Wel grappig om te zien dat dit er in dit topic weer nieuw level is geblazen door dat Undercover koopje. Erg leuk om al die reacties over de 'oude' Need for Speed's te lezen.
Haha lol.:b: En ja,die sneeuwlevels waren er inderdaad in de oude serie.De Nepal anyone? Die zat toen in deel 2,en vanaf HP 2 zaten ze er niet meer bij helaas.
Mijne staat op "wachtend op verzending" bij de .nl site! Hoop dat ie wel nog verzonden wordt! Heb afgelope week Carbon weer eens uit de kast gehaald om nog wat achievements te halen, en vond die wel meevallen eigen ! Maar deze lijkt me toch wel stuk toffer!
Haha ja! Van NFS III kan ik me Summit en Atalanta nog wel herinneren. En die El Nino wagen die je met een cheat kon krijgen .
Ik had Underground 1 bij een vriend gespeeld, zat de hele middag die game te spelen. Echt te vet was het. Later kreeg ik Underground 2 maar die heb ik bijna niet gespeeld. Most Wanted vond ik wel tof, dikke soundtrack, chick en dikke races. Daarna was EA de weg kwijt. Hehe, jammer voor die mensen bij wie hij geanulleerd is. Bij mij al Zaterdag verzonden.
Haha El Nino kan ik me ook nog wel herinneren. Ik weet nog wel dat ik met een cheat/mod een rode auto had die +500 kon. Daarmee deed ik dan altijd wedstrijdje tegen mijn vader op zo'n ovale baan. Goede tijd was dat!
Hier ook geanuleerd, k*t zooi man. Gelijk een e-mail terug gestuurd dat ik een ander spel ter vergoeding wil.
Deze game is best aardig voor een arcade race. Gewoon simpel en snel. Most Wanted vind ik op den duur toch wel saai worden. Vooral als je je bounty moet opkrikken :/.