[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 8]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Rydan, 25 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Remco

Remco Guest

Team America World Police
    Na een lange tijd weer eens gezien. TAWP zullen de meesten wel kennen, maar toch: de film is gemaakt door de makers van South Park en wordt 'gespeeld' door thunderbirds-achtige characters. Het gaat over een politieteam die strijdt tegen terroristen.
    Ik vind hem persoonlijk erg geniaal en vrijwel alles is grappig. Vooral de liedjes in de film zijn geweldig.
    [9/10]

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Gisteren Keane gezien. Damn, ik werd helemaal gestoord van die film! :eek: Het eerste uur zit de camera zo'n 20 cm van het gezicht van Willieam Keane, hoofdrolspeler, verwijderd, terwijl deze al hijgend, schreeuwend en helemaal paranoïde op zoek is naar zijn dochter die al bijna een half jaar vermist is. Het eerste uur van de film geeft je als kijker geen greintje rust en ik was dan ook erg blij dat de tweede helft van de film stukken rustiger was en de camera ook afstand nam van Keane. Dit komt ook omdat er dan twee nieuwe belangrijke personages het verhaal instappen en Keane als persoon ook tot rust komt. Géweldig gedaan! Vind het echt een goede film en een goede hoofdrolspeler. 8,0

Ik kan me nog herinneren dat ik 'm moest knijpen bij King Kong in de bios, en kan me eigenlijk nauwelijks iets van de laatste 20 minuten herinneren. 8)

3. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Het is en blijft natuurlijk wel een forum. Als mensen hier gaan lopen ranten dan is het logisch dat je negatieve reacties terug krijgt. Hij had zijn mening moeten onderbouwen, wie weet kreeg hij dan nog een normale reactie terug ook :eek:

4. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Ieder mag natuurlijk zijn mening erover hebben. Ik vind het de beste helden film die er is. Maar ik kreeg ook eigenlijk wat ik verwachtte omdat ik de graphic novel ken. Wat verwachtte jij na het zien van de trailer?, ik kan mij voorstellen dat als je een film ala Iron man, hulk, e.d. verwachtte dat je dan teleurgesteld uit de bios loopt. Want Watchmen is dat gewoon niet.

5. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Eagle Eye.

Kutverhaal.

//edit; Nou vooruit, iets meer tekst.

Film is best vermakelijk enzo, maar je wordt constant met een kut (en cliche) verhaal geconfronteerd waardoor je uiteindelijk een bittere nasmaak aan de film overhoud. tenminste, dat vind ik ^^'

6. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Eens, maar ik vond het toch een zeer vermakelijke film:eek:

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol ik wilde net het zelfde gaan zeggen. Beetje vaag verhaal idd. Maar best wel een leuke film voor een avondje. Een degelijke 7.

8. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Vooral dat vliegtuig door die tunnel:emo:

9. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Had nog een edit geplaatst met iets meer tekst :)

Maar komt op hetzelfde neer..

10. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Ik weiger nog films te kijken met Shia LaBeouf als hij een rol heeft. Ik vind zijn acteer prestaties meer als waardeloos,al zijn karakters zijn hetzelfde , hij heeft geen diepgang, en is gewoon slecht in wat hij doet.

Ik weet dat sommige mensen hem geweldig vinden, maar ik vind hem gewoon kut. Transformers= Kut
    Eagel Eye= Kut
    Indiana Jones = kut
    I robot = kut
    Constantine = kut

sommige film in dat lijstje vind ik best leuke films, zijn aanwezigheid verkloot alleen een groot deel.

11. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    What's in the Box?
    Check deze demo-/testfilm "What's in the Box?" welke al meer dan 500.000 keer is bekeken, gemaakt door o.a. de 23-jarige student Tim Smit. Het is gefilmd hier in Nederland en verder uitgewerkt op de computer met specticulaire effecten en Half-Life elementen. Tim Smit is de afgelopen week drie keer benaderd door filmproducenten uit Hollywood, waaronder 20th Century Fox. Knap werk moet ik zeggen! _O_

Website: whatsinthebox.nl

12. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Knap gedaan hoor _O_

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zag het gister bij DWDD. Geweldig wat die jongen met 150 euro heeft gedaan.

14. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    150 euro :x Ze moeten hem een groot budget geven.. kan die Hollywood een lesje leren *) Ik wil wel is een goede first person film zien.

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat vertelde die gister ook. Dat die producers belden en vroegen hoeveel het had gekost en als die dat zei waren ze aan de andere kant helemaal stil.

16. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn tegenwoordig films die ruim 1.5 miljoen per minuut hebben gekost :emo: En deze jongen had waarschijnlijk het grootste gedeelte van die 150 euro gebruikt aan die 4 kostuums.

Ik hoop dat er een lange versie komt :).

17. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Ik vind Shia juist een vette acteur en zie em graag terug in films! In Disturbia wastie een held.

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hij was van plan om een hele serie te maken. Want iedereen wil ook weten. What is the box?

19. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Vet gedaan! Ook wel vet van die gemeente en burgers om zo mee te werken. Of heeft hij alle burgers en stilstaande voertuigen met special effects gedaan? :eek: :+

20. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    haha dat is in nijmegen opgenomen

heb ooit nog es gewerkt in die AH :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina