Need for Speed: Undercover

Discussie in 'Algemeen' gestart door Steel Dogg, 18 jun 2008.

1. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Mijne staat nog steeds op Pending Dispatch, zaterdag besteld van .com site.

2. Remco

Remco Guest

Dat was wel vet, maar ik vond die stad zo benauwend, allemaal scherpe hoeken. Dan was ik toch iets meer te spreken over die van Most Wanted.

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Het was ook in de tijd van de Fast and the Furious. Dat speelde ook wel mee.
    Ik had echt zo super mooie Impreza.

4. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Most Wanted was ook een erg goede game! Carbon was overigens dramatisch, net als Pro Street. Het is te hopen dat Undercover wel weer een beetje richting het niveau van MW toe gaat.

@ Hybrid

De MX-5 was zo'n geniale auto in Underground 2, echt de beste van het spel!_O_

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Je weet dat het spel al een tijdje uit is? ;)

6. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    ja i know, beetje verkeerde woordkeuze van me;) Ik bedoelde eigenlijk meer dat ik hoop dat ik hem net zo leuk ga vinden als MW;)

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Nou ik vond Underground 1 toendertijd echt super vet.

8. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Underground 1 vond ik alsnog leuker en beter dan deeltje twee. Most Wanted vond ik ook erg tof en ik heb nog veel herinneringen aan de delen van jaren terug. Met de politie, die circuit banen enzovoort. Volgens mij waren er zelfs levels in de sneeuw? :x

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Maak Maxxraptor nou niet wakker. :+

10. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Jaa, met Hot Pursuit II. Ik kan die banen nu nog dromen, geweldig! Ik vond de Underground reeks ook super. Ik vroeg toen voor Sinterklaas deeltje twee, maar ik kreeg deel één. Eerst teleurgesteld, maar uiteindelijk helemaal blij met deel één. Vet :cool:

11. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Perononono. Perenenenono. To the windooooow, at the wall, at the wall! Heerlijk intro was dat toch.
    Wel grappig om te zien dat dit er in dit topic weer nieuw level is geblazen door dat Undercover koopje. Erg leuk om al die reacties over de 'oude' Need for Speed's te lezen. :)

12. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Haha lol.:b:;)

En ja,die sneeuwlevels waren er inderdaad in de oude serie.De Nepal anyone?
    Die zat toen in deel 2,en vanaf HP 2 zaten ze er niet meer bij helaas.

13. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Mijne staat op "wachtend op verzending" bij de .nl site! Hoop dat ie wel nog verzonden wordt! Heb afgelope week Carbon weer eens uit de kast gehaald om nog wat achievements te halen, en vond die wel meevallen eigen :+! Maar deze lijkt me toch wel stuk toffer!

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Haha ja!
    Van NFS III kan ik me Summit en Atalanta nog wel herinneren. En die El Nino wagen die je met een cheat kon krijgen 8).

15. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem besteld bij CDWOW, krijg ik nu net een mail dat de bestelling is geannuleerd is!!

16. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Same. Bereid je vast voor mensen.

17. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik had Underground 1 bij een vriend gespeeld, zat de hele middag die game te spelen. Echt te vet was het. Later kreeg ik Underground 2 maar die heb ik bijna niet gespeeld. Most Wanted vond ik wel tof, dikke soundtrack, chick en dikke races. Daarna was EA de weg kwijt.

Hehe, jammer voor die mensen bij wie hij geanulleerd is. Bij mij al Zaterdag verzonden. :+

Laatst bewerkt: 24 mrt 2009
  18. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Haha El Nino kan ik me ook nog wel herinneren. Ik weet nog wel dat ik met een cheat/mod een rode auto had die +500 kon. Daarmee deed ik dan altijd wedstrijdje tegen mijn vader op zo'n ovale baan. Goede tijd was dat!

19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Hier ook geanuleerd, k*t zooi man. Gelijk een e-mail terug gestuurd dat ik een ander spel ter vergoeding wil. :+

20. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Deze game is best aardig voor een arcade race.
    Gewoon simpel en snel. Most Wanted vind ik op den duur toch wel saai worden. Vooral als je je bounty moet opkrikken :/.

Deel Deze Pagina