Nou ik ben 10th prestige En ik heb veel HQ gespeeld of Sabotage en in deze potjes veel wapen challenges gedaan. Hierdoor krijg je gemakkelijk veel xp en natuurlijk heel veel kills. Als je een beetje goed schiet met het wapen.
Zoals cryton zegt, gewoon veel weaponchallenges doen maar dan wel alleen de makkelijke zoals m16/m4/ak47/m40a. Als je die gedaan hebt gewoon killen als een gek in Domination/TDM. Moet zeggen dat ik het ranken miss, zit nu al bijna een jaar op dat gouden kruis.
Maar daar haal je max 10 kills, als je een beetje een goed team hebt bij Sabotage die de bom niet planten heb je zo 60 kills
60 x 10 = 600 punten = minimaal 15 min 10 x 50 = 500 punten = stuk korter Maar je maakt ook niet standaar 10 kills in S&D (ik niet iig), maar voor bomb planten/defusen krijg je ook 100 puntjes. Sabotage vind ik ook ontzettend nep, beetje de hele tijd mensen spawnkillen, zo kom ik ook aan mijn ratio van 2, maar vind er niets aan, en zegt meer over de skills van je tegenstander dan die van je zelf.
Moet je is een teamgame doen met UAV Jammer + Silencer, je zult verstelt staan van hoeveel tegenstanders gewoon langs je lopen omdat ze hun radar meer vertrouwen dan hun eigen ogen. Prachtig, en als je dan begint met schieten heeft hij vaak ook geen idee waar je zit.
heb uit verveling weer prestige gedaan. nu level 5. ben wel mijn goude ak, uzi en deagle kwijt maar ach het zijn maar skins. m16 en red dot is alles wat je maar nodig hebt.
Mmm. zat eerst vet veel cod 4 online te spelen maar nu tog cod 5 waarbij ik de challenges ga halen.Daarna die van cod 4 weer
Ik ben 10e prestige, en ik heb alle gouden wapens, challenges, etc. Dan zou je denken dat COD4 toch saai wordt... NIET DUS. Ik speel het nog bijna elke avond (wel met vrienden) en het verveelt nooit. Dat vind ik zo goed aan dit spel. (En in dit spel zitten tenminste relaxte snipers, met de snipers uit COD5 heb ik niks, weet ook niet wrm).
Ik vind dat er bij CoD 5 slechte wapens zijn in het begin om te kiezen en dat is bij CoD 4 niet zo want,je kan meteen bijv. de M16 al pakken.
Heb uit verveling Call of Duty 4 weer opgepakt, en mezelf naar de 1000 punten geholpen. Damn, wat een vette game blijft dit zeg . En zo moeilijk is het niet eens op Veteran. Zéker als je het vergelijkt met bijv. World at War. Über moeilijk op Veteran. Maargoed, nu richt ik me maar vrolijk op World at War. Let's go to the 1000
CoD 3 moet je persé vanaf het begin spelen op Veteran wil je de achievements krijgen. CoD 4 en 5 kun je gewoon Mission Select doen. Dat is ook veel makkelijker, vind ik. Dan doe je namelijk eerst de makkelijksten, en dan kun je later gewoon voor de moeilijke kiezen.