[PC] Football Manager 2009

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 28 okt 2008.

1. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Dan niet. Ik vind van wel als je 6-0 verliest. Speel je met Ajax trouwens? Dan is het ook niet zo moeilijk om eerste te komen vind ik.

2. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Tjah. NEC, wat kan ik zeggen. Zit er ook aan te dneken om dit spel aan te schaffen. Had hem gedownload maar dat werkte niet fijn

3. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    idd.

Als ik iets haat zijn het mensen die hun successen met Ajax pronken.

4. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Bij deze: ik ben ontslagen bij Ajax. :lol:Wilde maar niet lukken, van opstelling geswitched; van tactiek veranderd; spelers vertrouwen gegeven; spelers scherpgesteld; nieuwe spelers gekocht het hielp allemaal geen reet. Terwijl ik met FM2008 het 3 seizoenen uitstekend deed met Ajax. Soms snap ik niets van FM. :+

5. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Sorry maar waar slaat dat op? Net of het met Ajax niet moeilijk is om ongeslagen te blijven voor een flinke serie! Ook met Ajax heb je kutwedstrijden!
    En ook met Ajax is het moeilijk om de UEFA cup of Champions Leaugue te winnen!

6. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, geloof je het zelf. Enoh wordt gemakat alsof hij Iniesta is. Van der Wiel en ald ei andere snotneuzen zijn stuk voor stuk toptalenten. Dan kijk je naar het team van Marseille en die zijn stuk voor stuk net-niet voetballers. Terwijl het in het echt geheel anders is.

Het is een feit dat Ajax overrated is.

7. Project Zer0

Project Zer0 ..........

Leuk Bevonden:
    13
    Geen van de Ajax spelers zijn goed genoeg voor de echte topclubs, er spelen bij Ajax vier spelers die redelijk goed kunnen worden, Sneijder, Suarez, Sujelmani en Aissati, meer niet.
    Check de spoiler maar daar kan je de potentiele waarde(PA) van de spelers zien.

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Sneijder bij Ajax?

9. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
  10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Toch kan FM09 me niet zo boeien als 2008. Zou wel komen omdat ik er toen voor het eerst mee begon, nu heb ik 09 wel alweer gezien. Geen zin meer in.

11. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik vond de oudere versies sowieso leuker. Die hadden tenminste minder opties. :9
    Nu zijn er te veel dingen waar je op moet letten, en daar heb ik dan eerlijk gezegd niet veel zin in.

Toen het nog Championship Manager was heb ik het 't meeste gespeeld (00/01), daarna FM06 op de 360 vrij vaak gespeeld. De daar op volgende versies gingen mij persoonlijk wat te ver met alle opties.
    Ach ja...het is niet zo dat mijn PC het überhaupt nog aan kan. :+

12. Dutchman020

Dutchman020 Wtf.

Leuk Bevonden:
    0
    In mn tweede seizoen bij Ajax halfe finale UEFA-Cup gehaald.
    Nadat ik Olympiakos, Juventus en Valencia uit te hebben geschakeld verloren van het AS Roma van ''San Marco'' op uitdoelpunten.
    In mn eerste seizoen was ik trouwens ontslagen. Nieuwe Manager aangemaakt en veder gegaan. Toen ging het wel goed

Laatst bewerkt: 22 mrt 2009
  13. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    het AS Roma van ''San Marco'' :confused:

14. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Hij is trainer van Ajax, dus Van Basten was ontslagen en is naar AS Roma gegaan!
    Lijkt mij logisch..

15. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    En sommige mensen spelen wél voor de lol met hun favoriete club, en genieten dan van het moment dat ze de CL hebben gewonnen, omdat het HUN club is die ze ZELF naar de finale hebben geloodst. Heeft met een stukje fantasie en inlevingsvermogen te maken, die de gemiddelde gamer heeft, door voor een deel nog altijd in de jeugd rond te hangen.. :)

16. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Oh zo, dacht heel even dat hij dacht dat Marco voor AS Roma had gespeeld ipv AC Milan, maar kon het me al nauwelijks voorstellen.

Ben zelf in mijn 3e seizoen met Ajax, 1e jaar was matig met 6e plaats. 2e jaar de dubbel gepakt en enkele goede aankopen gedaan: Diarra (van Madrid, Vicente (Valencia), Miguel Veloso (Sporting), Affelay en nog een paar Brazilianen (Leo, Keirrison, Palacio, Buanotta, MArquinos). Vooral Keirrision is een topper, de hele europese top wil hem al.

Vanavond weer lekker verder spelen :9

17. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Ik zit inmiddels alweer in seizoen 2015/16 met Hellas Verona.

Heb ze vanuit de Serie C1 naar de Serie A gebracht, en in mijn 2e seizoen in de Serie A met een 6e plek Europees voetbal gehaald.

Seizoen erop werd ik teleurstellend 12e, maar haalde ik wel de kwartfinale van de UEFA Cup (of eigenlijk Euro League), waar ik van Manchester City verloor. (2-3 uit winst, 0-5 thuis verlies door veel blessures)

Nu ga ik voor een top-5 notering in de Serie A.

18. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Carriere opgestart met Wolfsburg.

19. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Ik heb ook foodbal manager, Maar heb hem van een kennis gekregen en die heeft de code erniet bij gegeven...
    Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om een code te pme?

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Waarom vraag je het je vriend niet? ;)

Deel Deze Pagina