Need for Speed: Undercover

Discussie in 'Algemeen' gestart door Steel Dogg, 18 jun 2008.

1. d-arnhem

d-arnhem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ook maar een mailtje gestuurd vind dit niet kunnen,en er nu voor 60 euries weer opstaan en in stock.
    Dan moet hij gewoon geleverd worden,las alleen net het topic dat je beter in engels kunt versturen,wacht wel even op antwoord terug.

2. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Kan iemand hier niet even een e-mailtje plaatsen. Dan kan ik hem kopiëren en ook versturen... Geen zin om een engelse brief te maken aangezien m'n engelse grammatica vaak slecht is..

Cd-wow, leugenaars!

3. NeonovA

NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    14
    Mail is gebasseerd op het bericht dat hij niet meer leverbaar was.
    Typ- en spellingsfouten voorbehouden 8):

"Dear Sir/Madam,

When I look at your website, the game Need for Speed Undercover for the
    Xbox 360 is still in stock (Usually ships within 24 hours).

http://www.cdwow.nl/games/Xbox-360-Game/NEED-FOR-SPEED-UNDERCOVER/product/view/3785030

Why do I get an e-mail with the message that the game is not longer available
    then? If it's not, I'll wait till the product is in stock again.

I will be grateful if you still send the game.

Yours Sincerely

Je Naam :+"

Misschien dat ik nog iets te lief ben geweest :lol:

4. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Iets te lief?
    Het is geen e-mail aan de koningin!

5. NeonovA

Leuk Bevonden:
    14
    Achja, je moet ze nog wel een kans geven om het goed te maken. (vind ik dan altijd). Lukt het niet op deze manier, kan het altijd harder. ;)

6. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Lol...hijs idd wel aan de lieve kant ;)! Zal zo ff kijken wat ik ervan kan maken ;)!

7. NeonovA

Leuk Bevonden:
    14
    Toch iets te lief idd. Zie mail:

Zucht...... :x
    EDIT: Dat einde ook echt "thank you for your understanding". Zakt mijn broek van af.

Laatst bewerkt: 24 mrt 2009
  8. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    het is ook gewoon kut dat je ze alleen kunt bereiken in Engeland! Zouden ze niet ook gewoon een Nederlands kantoor hebben?

9. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Anders gaan we allemaal boos zijn over een kutgame van €7 :+

10. Remco

Remco Guest

Hmm, het is meer het feit dat ze zeggen dat ze hem niet meer op voorraad hebben, terwijl die gewoon op de site staat ;)

11. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Idd, die game kan me verder een worst zijn. Maar het is zo duidelijk dat ze zitten te liegen dat ik me er aan irriteer. Kreeg net hetzelfde mailtje met een bullshit verhaal.

Mailtje terug gestuurd dat ik niet hou van de manier waarop de nieuwe cdwow zaken doet en dat na 6 jaar klant te zijn geweest ze me er niet meer zullen zien.

Voorheen was het altijd een goede zaak tot ze een tijdje terug zijn overgenomen. Heb zelden zo'n slechte webshop gezien. For the record, dit is voor mij al de zoveelste keer. Ben het nu wel zat.

12. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    dat brengt me bij een interessant puntje,maar waarom willen jullie deze game zo graag nog erbij hebben?Toch nieuwschierig of om de verzameling compleet te krijgen?

13. NeonovA

Leuk Bevonden:
    14
    Een game voor een lage prijs is natuurlijk altijd mooi meegenomen, al had je natuurlijk rekening kunnen houden met het feit dat hij niet geleverd wordt. De reden van de gecancelde bestelling slaat alleen kant nog wal aangezien de game nog steeds leverbaar is.

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Beide. Ach, voor 7€ kun je het altijd proberen. Ik zal even een mailtje opstellen en hier posten...

Dear Sir/Madam

21 March I ordered the game NFS:Undercover for Xbox 360 (productcode = 3812844) at this very website ordernumber = #......). Unfortunately, yesterday I received a mail which says the game isn't in stock anymore and thus can not be delivered anymore.
    But to my surprise, when I looked at the site for NFS Undercover, it doesn't say it's out of stock! You actually sell the game for 50 pound. How is that possible?
    It seems to me that somehow this promotion (I bought the game for under 10 pounds) was somehow a mistake, and now you're trying to fix this mistake by saying this game can't be deliverd because it's out of stock (while obviously it's not, because I can buy the game right now for 50 pounds).
    This is not only very customer unfriendly, it's even illegal.
    So I hope you can answer my question about why my NFS Undercover can't be deliverd.

Sincerly,
    (Naam+Achternaam)

Zo.

Laatst bewerkt: 24 mrt 2009
  15. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Dit is het mailtje dat ik net heb gekregen. Als iemand even een standaard mail kan maken die we allemaal kunnen versturen zou dat mooi zijn!

16. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    ^Toch wel vaag dat een Engelse zaak niet een correcte Engelse brief kan opstellen8)

Ze zeggen: Ik waardeer de teleurstelling veroorzaakt door de annulering van deze bestelling :confused:

WTF, of ben ik de enige die dit beetje vreemd vond :+

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Wat aardig zeg. Probeer mijn brief eens 8).

18. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Nope, viel mij ook al op!
    Ga zo eens even een mailtje in elkaar knutselen! Eerst even m'n schoolwerk afmaken!

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Mocht ik een heel lullig excuus mailtje terugkrijgen, dan kan ik volgens het wetboek gewoon terugmailen..

Klik

20. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Je zal waarschijnlijk hetzelfde mailtje terugkrijgen als ik kreeg.
    Pff.. het is voor hun volgens mij makkelijker om iedereen die game gewoon op te sturen, dan dat mens bij de klantenservice nu compleet overspannen naar huis laten gaan:+

Deel Deze Pagina