Het leek me wel aardig om dit weekend een klein toernooitje te doen. En dan ook alleen dit weekend, dus als je dit weekend niet kan, schrijf je dan aub niet in. Er is plaats voor 8 mensen. Om iedereen een eerlijke kans te geven om mee te kunnen doen kun je je tot donderdag inschrijven en dan loot ik de acht mensen die mee kunnen doen (ik doe zelf natuurlijk sowieso mee ). Vrijdag zijn dan de eerste speelronde en het is dus de bedoeling dat zondag ook echt de laatste wedstrijd gespeeld wordt. * We spelen met 2 poules. * Je speelt tegen iedereen uit je poule twee keer. * De beste twee uit de poules gaan door, daarna knock-out, de halve finale speel je nog twee wedstrijden tegen elkaar, de finale 1. * De stand na 90 min. is de eindstand, de verlenging en penalties tellen dus NIET mee. * De teams mogen maximaal vier sterren zijn. * We spelen unranked. * Live Season uit. Geef je op (gamertag + team), en over 2 dagen maak ik bekend wie er uiteindelijk mee kunnen doen. De lijst: Henrive - Fenerbahçe P.S. kies nu even een team dat nog niet gekozen is, als blijkt dat iemand met het team dat jij wilde uitgeloot wordt kun je altijd nog veranderen.
M0stt Want3d - Lyon zaterdag kan ik alleen niet hele dag moet smiddags voetballen en savonds werken maar vrijdag en zondag ben ik vrij. hoop dat ik mee mag doen
Nouja, er zijn nog niet genoeg deelnemers, nog 1 erbij en dan zou het kunnen.. Maar dat is wel heel laat allemaal.
Goed, ik kan de komende weekenden niet dus ik stel het even uit. Ondertussen kan iedereen zich gewoon op blijven geven.
Maar dan loop je wel het risico dat de mensen die zich op hebben gegeven voor dit weekend, een ander weekend bijvoorbeeld niet kunnen. Dus zou je beter even iedereen zich opnieuw kunnen laten aanmelden voor een ander weekend.
Hey Hey Ik wil heeeeeeeeel graag meedoen ben het hele weekend beschikbaar fifa is echt mijn spel dus ben op 07 50e van de wereld geweest op ps2 dus ik speel met manchester United alvast bedankt