Volgens de wet moeten ze er gedurende 3 maanden alles aan doen om de game alsnog voor het aangeboden bedrag versturen. Ik ken helaas ook niet al mijn rechten, dus misschien is het handig als je de consumentenbond mailt/belt, die weten alles wel.
Staat er niet ergens op de site ondervoorbehoud bla bla prijzen dat gedoe? En als je bij cdwow.com hebt bestelt dan? Buitenlandse site/deal.
Probeer de Engelse wetgeving eens in plaats van de Nederlandse. Ik denk niet dat de Nederlandse wetgeving ook in Engeland geldt.
Ach ja, Normaal had ik niet eens naar het spel gekeken maar voor die luttele bedrag was het wel leuk geweest. Shit happens .......als het goed is iedere dag. @Iedereen waarvan het spel verzonden is voor 7 euries ..... have fun !
Dit teruggestuurd.. Ben benieuwd. Beetje kortaf mailtje, maar het argument 'jaaaa ehh onze speciale voorraad van aanbieding games is op, en nu versturen we alleen nog uit onze normale voorraad games'. Alsof dat verschilt voor mij . Ik heb ff Kassa gemaild haha.
Bij de ConsuWijzer zeiden ze (ongeveer) het volgende: Er is een verkoopovereenkomst afgesloten en het niet voorradig zijn van het spel zou niet de reden mogen zijn om deze overeenkomst nietig te verklaren. Zeker niet als blijkt dat het spel gewoon nog voorradig is. Wat wel een reden zou zijn om de overeenkomst nietig te verklaren is als de verkoper toegeeft dat er een fout (in de prijzing van het artikel) is geweest. Maar CdWow heeft ons niet gemaild, "sorry we hebben een foutje gemaakt op de website, we kunnen je spel niet leveren voor die prijs.". Ze zeiden ook nog dat ik naar de geschillencommissie zou kunnen gaan en juridische stappen kon nemen, maar dat is me te veel moeite voor 7 euro ! Wel hebben ze een aantekening gemaakt van CdWow.nl hierover en zeiden ze dat als ze meerdere klachten zouden krijgen, ze de site onder toezicht konden stellen. Dus misschien een idee als andere mensen hier ook over bellen?. Ik ga iig nog één keer mailen naar CdWow en dan vind ik t wel goed geweest.
Heb jou zin ff geleend ! Dit naar CDWOW gestuurd: Hi, Since I got an order confirmation from you, not having the game in stock is no longer an excuse to cancel my order. If the "discounted" stock was out, you should not have made it possible for me to still order it from your website. And what's the difference between the "discounted" stock and the "normal" stock anyway? The game is still the same game and once paid, CD-WOW is obligated to send me a game in three months. I don't see how CD-WOW would be incapable of sending this game since you still have it in stock. Kind regards,