Xbox LIVE Arcade Games [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tco, 2 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Ik moet wel zeggen dat Galactrix in vergelijking met het eerste deel een beetje tegenvalt... De setting slaat de plank wat mij betreft mis. Misschien dat de Xbox versie wel beter speelt dan de DS versie...

2. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Heb altijd nog de uitbreiding voor PQ. En er is een trial voor Galactrix maar als hij 800 punten is kan ik hem best wel eens gaan halen.

Maar even een vraag over Puzzle Quest.
    Je kunt een time limit instellen maar deze geld gewoon niet voor de single player?
    Ik heb hem wel op 12 sec staan bij mijn hero screen maar in het spel heb ik alle tijd.
    Lijkt me dat dit zo hoort maar je kunt dit niet instellen voor de single player?

3. sjaakie1987

sjaakie1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    nieuwe gratis arcade game family game night ofzo... met zee slag vier op een rij en nog een paar games maar sommige moet je er bijkope

Laatst bewerkt: 20 mrt 2009
  4. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ja, hoe zit het daar nu precies mee? Ik zag de lijst met spellen en dat was goed te doen voor 800 punten maar er zijn er 3 standaard en voor meer moet je weer 800 punten betalen ofzo?

5. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Geen 1 is er standaard!. Ze kosten allemaal 800 msp per stuk. alles is een trial. Er komen totaal 6 spellen uit in europa. Dus 4800 msp totaal.

6. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Dat gaat echt nergens meer over. 800 punten voor een spelletje zoals zeeslag :eek: Ik zag op de US en JP marketplace ook een heel zootje spellen staan voor maar 200 punten. Dit is wel een prijs die ik eventueel nog wel wil opbrengen maar 800 voor zo'n spel slaat echt nergens op :x

7. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Banjo tooie zou toch in april verschijnen?

8. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Dat was inderdaad ook het eerste wat mij opviel toen Major Nelson met die lijst kwam. Alle nieuwsberichten hadden ook een release in april maar schijnbaar is dit uiteindelijk toch niet het geval. Jammer want ik wilde deze toch wel hebben. Zal wel mei worden dan.

9. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Peggle vorige week gekocht.

Adventure mode ook uitgespeeld.
    Nu zijn ik en me vriendin bezig met de challenges,maar heeft er iemand tips hoe je hoge punten kunt scoren?

Moet nu bijvoorbeeld 300.000 punten scoren om deze challenge,s te halen maar we komen steeds maar zo rond de 160.000 punten uit.
    Iemand tips??

10. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dit vraag ik me dus ook af. Vond de trial echt leuk :)

Lekker met zijn 2én door een level lopen een een paar goede klappen uitdelen, lekker old skool no brains gameplay \o/ ala double dragon, fighting force.

Waarom maken ze tegenwoordig niet meer van die full game 3d beat m ups :{

11. XD-sense

XD-sense Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    watchmen is opzich de moeite waard je hebt hem alleen wel vrij snel uitgespeeld maar de brute combat maakt veel goed hehehe...alleen moet wel toegeven dat ie wel iets goedkoper mocht zijn

12. Jamesje007

Jamesje007 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat hasbro gebeuren is wel heel erg triest!
    800 ms points per "mini"game en dan 6x, wie koop dat?
    800 punten voor alle games is een redelijke prijs volgens mij.
    Als ze 1600 vragen voor alles dat kan net maar 4800 is gewoon idioot.

13. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Voor dat geld kun je alle spellen bij Bart Smit kopen als gezelschapsspel i.p.v. videogame

14. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Had zin in die nieuwe Uno die morgen uitkomt, maar zie net dat hij 800 punten kost. Tegenwoordig is alles 800 punten op Marketplace, damn. Kan beter Uno in de winkel kopen en thuis spelen met vrienden/familie, goedkoper en leuker. :emo:

15. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    iemand die me kan uitleggen hoe je bij Feeding Frenzy die Time Attac mode doorkomt :eek:

16. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Is het al bekend hoeveel The Dishwasher gaat kosten?

17. NeonovA

NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    14
    Voor de gene die nog niet weten of ze Uno Rush willen halen, hier nog een gameplay video. :) Het is even anders als de normale Uno, maar het is zeker leuk en lekker snel! :)

[yt]dj1t4SBsQc4[/yt]

18. Jamesje007

Jamesje007 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jawel, niet af gaan! je krijgt iedere keer bonus tijd!
    Als je af gaat dan verlies je weer tijd en "gewicht", dus moet je weer meer en langer eten!
    Kortom niet af gaan!

19. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    En je hebt veel meer tijd dan het lijkt. Aan het einde had ik zelf bijna een uur over. Als je de eerst paar levels doorkomt zonder dood te gaan dan is het goed te doen. Vooral in de grote oceaan levels (als orka etc. aan het einde) is het belangrijk om rustig te spelen want als je daar afgaat kost het ontzettend veel tijd.

20. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Ow, ik ging telkens bij level 5 af ofzo. Dus dacht, zo haal ik het einde noooit. Maar het einde wordt dus makkelijker.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina