Team Reflex

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Xorta, 18 mrt 2009.

1. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik volg het niet helemaal meer. Aan de ene kant willen jullie professioneel zijn (dus in de top van de NL community meedoen), maar aan de andere kant hebben jullie ook niet heel strenge eisen aan de skills van de members. Is dit niet een beetje tegenstrijdig?

2. Xorta

Xorta Reflex GT

Leuk Bevonden:
    0
    Die tegenstrijdigheid kun je ook anders zien: je kunt het mixen. Wat krijg je dan? Team Reflex. Een clan met spelers die Team Reflex kan vertegenwoordigen op toernooien, en spelers die meer het sociale aspect van een clan opzoeken en toch competitief willen blijven gamen. 'Social' hoeft dus niet persee een tegenstelling te zijn van 'competitive'. Dat kun je vertalen naar: 'niet hele strenge eisen' hoeft niet persee een tegenstelling te zijn van 'bij de top willen horen'. Wat wel een tegenstelling is van competetief is recreatief. Een recreatie gamer kan 'niet heel streng' misschien snel zien als: he, ik maak een kans! Maar dat is dus weer net niet het geval :+.

Het is maar wat je onder 'niet heel streng' verstaat. In het Join Team Reflex topic staat: '... but we do expect you know the basics and advanced aspects of the game, know how to play the game competitively and that you already have a fair amount of experience.' Als we het hebben over Nederlanderse gamers die aan die eis voldoen, hebben we het misschien over 10%-15% van alle NL gamers. Is maar een schatting. 'Niet heel streng' is dus eigenlijk niet de goede (duidelijke) verwoording.

Dat Team Reflex wilt meedoen met de 'top van NL community' is niet zo. We zijn het eigenlijk al. Ook in dit geval: het is maar wat je onder 'de top' verstaat. De beste 10%-15% kun je top noemen, of de beste 4 spelers (LLL) kun je top van NL noemen :).

Edit: Ooh, en ik het geval van mijn reactie op Legendarisch (Airwave) bedoelde ik met 'de top van NL community' degene die actief zijn/waren op forums als GamerStyle en nu op Halo3Forum.co.uk, degene die vaak met elkaar customs spelen. Dat is een groep (community) waar ik persoonlijk weinig mee te maken had, ookal zit/zat ik op het zelfde niveau. Maar nu met TR gaat dat dus waarschijnlijk veranderen :).

Laatst bewerkt: 24 mrt 2009
  3. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Maar stel: iemand die het spel Halo 3 veel speelt, heeft dus ervaring, maar diegene heeft absoluut geen skills. Wordt zo iemand toegelaten?

Lijkt mij niet wat jullie zoeken, maar hij weet de basics and advanced aspects of the game, weet hoe de game competitief te spelen een heeft dus ervaring.

4. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Ok wie gaan er naar AR dan? Zou wel leuk zijn om de gasten te zien die ik jaren geleden een keertje ontmoet heb bij wcg 05 (xstyle, ice die mannen). Verder is het niveau gewoon laag op GB, er zijn in nederland al genoeg teams die beter zijn dan al die teams op GB. Maar ik weet niet in hoever jullie daarom geven.

En LAN is waar je TR hebt beste kan laten zien, wat jullie wel kunnen en niet kunnen. XBL is allemaal leuk en aardig, maar mensen gaan jullie pas meetellen als je iets op LAN laat zien. En ik weet dat er spelers zitten bij TR die zeker skills hebben, zou jammer zijn om die niet een keer te showcasen.

@ hierboven, hij bedoelt ervaring op een hoog level.

5. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Maar dat staat er niet. ;)

6. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Logisch nadenken stond er ook niet bij.

7. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, zo kan ik er ook nog tientallen bedenken. :emo:

8. Towel

Towel Guest

De top van NL in willekeurige volgorde op H3:

Shinato
    Foreal
    Kamachi
    Infern0s
    Towel
    Pino
    Twilight
    Fear
    Sladz
    Airwave
    Scorpi0

Derest ben ik of vergeten of vallen net buiten de top. Barst los!\o/

9. Xorta

Xorta Reflex GT

Leuk Bevonden:
    0
    @ Airwave: Eens, eens en inderdaad. Alleen GB is niet 100% laag niveau. Ik schat 1 op de 4 teams die we matches zit op of rond ons niveau. Weinig teams die echt veel beter zijn, veel teams die een stuk slechter zijn. Maar ook daar valt van te leren :D. Wat betreft LAN, nogmaals: eens ;).

@ Orange, je hebt gelijk, maar je neemt die zin net iets te nauwkeurig of ik heb hem gewoon slecht geschreven. Ik ga toch maar uit van het laatste dus voeg ik er wel iets aan toe in de trant van 'logisch nadenken' :p.

@ Towel, die manier van 'de top van NL' zien is dus de 'zo goed als absolute top' manier :D, maar laat ik maar niet serieus tegen jou beginnen :D. Maargoed om op je post in te gaan: ik denk dat ik het eens ben :+.

10. FreakinDell

FreakinDell Reflex Prime

Leuk Bevonden:
    1
    Hey Handdoek:thumbs:
    Bedankt voor je post_O_

Top blijft Top,de rest die het afentoe met een korreltje zout nemen spelen ook weleens een andere game dus minder behoud van skills.
    Daarbij komt ook nog eens al het geswitch tussen teams,de top speelt al meer dan jaren met elkaar en zo goed als in het zelfde team op wat kleine wisselingen na

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Bahamut?? of is dat Kamachi?

12. Towel

Towel Guest

Kut, had ik mooie post gemaakt, ligt Inet eruit en is mn post kwijt... ff snel:

Hoe kom je bij Bahamut? Die speelt geen H3, en kamachi is gewoon kamachi.

Nog even over de Top. Met mijn top heb ik puur over de top van H3, daar horen de oldskool bazen als Xstyle en Ice of Xorta (die ik persoonlijk echt ERG goed vind) nog nie tussen, puur omdat ze nog niet veel hebben laten zien met een team op H3. Net als vele andere spelers die het spel wel goed kunnen; Relesh Ration Lenart Furiosity Icecreamz Stickiez SecondE etc. Maja "Top" is ook zo vaag omvattend, want je zou net zogoed deze boys daarbij kunnen nemen, aangezien hun ook ver boven het gemiddelde spelen. Maja hoe groot is een top van een ijsberg???? Wat mij betreft dus zon 10 man.:cool:

13. GomoRra

GomoRra Guest

Gast je weet toch hoe fout het is om jezelf in de top te zetten xD

14. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    dat dacht ik ook al, maarja het is Towel he. die gast is zo vol van zichzelf.

15. Towel

Towel Guest

Dude het is gewoon zelfkennis, hoezo zou ik daarvoor vol van mezelf moete zijn?? Je weet toch wel of je goed bent ofnie?

16. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    het klopt wel, of ik die lijst post of hij dat maakt ook geen zak uit.

17. Towel

Towel Guest

Ik wil net zeggen, wat is er mis mee als je gewoon de top spelers van nederland opnoemt en ik weet dat ik daar bij hoor ook al ben ik wellicht niet zo goed als anderen. Ik heb verscheidene tournooien gespeeld en hoog geeindigd, dusja

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Of niet meer. Heb voor de eerste patch redelijk veel met hem gespeeld. Hij was toen erg goed.

19. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft wel gespeelt, maar is niet meer zo goed geweest als voor wcg 05 (toen was hij goed).

20. FreakinDell

FreakinDell Reflex Prime

Leuk Bevonden:
    1
    FF zelfverzekerd!!!
    IK BEN OOK GOED!!!O-)

Zeker omdat ICE in het rijtje voorkomt,moet ik wel goed zijn:+

Grapje IcE!!!
    Wanneer bel je nog eens???

Deel Deze Pagina