Maak je geen zorgen ik kom toch niet verder met dit zeikspel. Mijn Lamborghini Gallardo wordt er de hele tijd uitgereden.
Heb ook een mail gestuurd dat dit niet kan! Zwaar teleurgesteld ! Kijken waar het schip strand. Ga er niet meer woorden aan vuil maken. Ieder geval nooit meer bestellen bij cdwow!
Heb ik ook nog nooit gedaan . Game.co.uk is mijn nieuwe favoriete webwinkel (na GH, al hebben die laatste tijd niks meer liggen).
Beetje jammer.. ineens is hij uitverkocht en heb ik hem wel kunnen bestellen terwijl hij toen nog wel 'in stock' was. En net of de prijs zoveel verschilt per leverancier dat er 25 pond tussen zit..
Antwoord: Tja, als ze gaan beweren dat ze NFS van de ene leverancier niet kunnen vervangen door een NFS van een andere leverancier (zijn er meerdere leveranciers dan?), dan kan ik weinig inbrengen. Ik blijf erbij dat het hun fout is en dat ze me nu aan het touwtje houden, maar het is vechten tegen de bierkaai.
Het is ook zeer zeker hun probleem, en niet het onze. Maargoed, een gevecht dat je inderdaad niet gaat winnen. Blijf zelf ook reageren op de mailtjes, maar het gaat toch niets worden.
Als Kassa nog mailt, probeer ik het nog. Kan inderdaad laten weten dat het werken met verschillende leveranciers nooit ten koste mag gaan voor de klant, en dat wij er buiten moeten worden gelaten. Maar ik denk niet dat ik dan iets van 'oo sorry je hebt gelijk, we sturen hem NU op ' krijg.
Er zijn dus meerdere leveranciers en prijzen? Prima, maar geef dan wel de prijs en voorraad aan per leverancier. Oh, wacht, dat kan niet want ze bieden het steeds als een product aan Als je iets bestelt en je betaalt ervoor moet het (op bepaalde uitzonderingen na) ook worden geleverd. Ze geven zelf aan dat het geen foutje was omdat ze verschillende prijzen hanteren. Als ze gewoon een melding hadden gegeven toen de voorraad op was had er niets aan de hand geweest. Blijkbaar houden ze hier de voorraad nog mee bij:
Haha nice one. Dit bracht me ertoe om tóch nog een mailtje te sturen. Ik hoop dat ze of: A) Het wel kunnen waarderen en me een kopietje van NFS sturen B) Ze nu echt moe van me worden met m'n betweterige mailtjes en besluiten om gewoon maar de game te sturen C) Of echt realiseren dat ik ze door heb, en genoodzaakt zijn om de game te sturen om verdere juridische stappen te voorkomen. De mail:
Tyrant,je bent m'n nieuwe god lol. Edit Echt niet te geloven als ik dit allemaal zo lees,ben benieuwd of ze daar nog een reply op geven.
LOL! nice die mail! EDIT: heb je die mail ook in tekst formaat? Heb namelijk net ook een mail van ze gehad over dat van twee leveranciers! Dus zou deze graag aan hun terug sturen!
Tja, ik werk zelf op een helpdesk en je moet gewoon repley'en. ANYWAY, ik keek vanochten in m'n mailbox, en ja hoor, 2 nieuwe mails van CD-WOW. Toen ik de titel van de tweede mail las dacht ik, wow dit word leuk! Er stond namelijk: Free CD-WOW E-Voucher. GELD! Krijg ik een waardebon twv 2 pond
Geniaal! Zal er ook nog wel een mail achteraan sturen, al verwacht ik dat er vrij weinig zal gebeuren.
Lol ik heb er ook 2 ontvangen (van 2,50 euro) en nog een derde mail erbij met de uitleg dat ze me die voucher zenden als compensatie voor de canceling van mijn order. Ook stond erbij dat ze voucher in combinatie met andere vouchers gebruikt konden worden! Wacht dus ff mooi tot ik nog een of andere promotie van ze ontvang en dan bestel ik gewoon de nieuwe cd van Eminem ofzo voor bijna niks!