[Online Gamestore] Ervaringen, prijzen, levertijden etc. [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 20 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    En goedkoper. \o/
    En je kunt ze niet kapotkrassen. :+
    En goed voor het milieu. ;)
     
  2. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Je bedoeld zeker 26^4, laatste keer dat ik checkte waren er maar 26 letters in het alfabet.
    456976 mogelijkheden, stuk minder dus8)
     
    Laatst bewerkt: 18 mrt 2009
  3. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    26 letters + 10 cijfers.
    Maar ze gebruiken toch ook niet alle letters altijd? O en Q en zo.
     
  4. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Maar je hebt toch ook nog 10 cijfers...
     
  5. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Kijk hij post een verhaal waarin hij vertelt dat hij 4 letters mist, dan ga ik er geen cijfers bijhalen.
     
    Laatst bewerkt: 18 mrt 2009
  6. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Maar hoe weet hij zo zoker dat het leters zijn als hij ze heeft weggekrast8)
     
  7. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    De humor spat er vanaf. Nu maar weer gewoon ontopic :)
     
  8. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^Iemand nog wat van Streetfighter van de FR gehoord? :):

    Had vorige week nog mail gestuurd of het nog binnen zou komen, en ze zouden begin deze week weer binnen krijgen, maar nog niks gehoord en dit durt nu zo wel heel lang.

    Terwijl de FR hier genoeg heeft liggen.. of houden ze ons aan het lijntje in de hoop dat we allemaal de game annuleren? 8)
     
  9. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wacht ook nog steeds. Maar ik blijf volhouden. :+
     
  10. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Bij mij is Street fighter four van de freerecordshop net binnen, zou al eerder komen maar dat was een fout. Ik had dit keer ook geen mailtje gehad, dus was een verrassing.
     
  11. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem ook net binnen. :p
     
  12. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    GTA Chinatown Wars met 3 dagen ontvangen van play.com.
     
  13. rem010

    rem010 Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik vorige week mailde kreeg ik hetzelfde te horen. Gisteren opnieuw gemaild en net reactie:

    Beste klant,

    Helaas is op dit moment het desbetreffende spel zo ontzettend slecht leverbaar dat wij helaas geen indicatie kunnen geven. Er is op dit moment een deel onderweg maar waarschijnlijk is dat niet genoeg. Het spijt ons u niet meer informatie te kunnen verschaffen.

    |:- Duurt dus nog even...
     
  14. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Slaat eigenlijk nergens op, als ik vaste klant van de FR was geweest waren ze mij als klant nu kwijt geweest, mensen bijna een maand laten wachten op een game die overal vollop te krijgen is en hier waar ik de game moet ophalen gewoon in het schap ligt.

    Ga maandag mn Mirrors Edge wel ophalen en zeg dat Streetfighter er ook bij moet liggen, halen ze em maar uit het schap |:-
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Hehe, mijn Need For Speed Undercover voor 6 pond is gisteren verzonden. Wel besteld via CDWOW.com dacht ik. :+
     
  16. f4TaLNL

    f4TaLNL Marcus

    Berichten:
    1.160
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had Scene It Box Office Smash (excl. controllers) besteld bij Proxis.nl

    Het was in de aanbieding voor €15 dus ik heb het toen besteld en betaald via overschrijving.

    Paar dagen later krijg ik een mail dat het product was uitverkocht en dat het niet meer leverbaar was en kreeg zo snel mogelijk mijn geld terug.

    Nou ja dat kan gebeuren dacht ik, maar even later zag ik dat het weer op voorraad was op hun site maar dan voor de dubbele prijs.

    Ik dus mailen waarom ik het niet voor die prijs heb gekregen terwijl het nu gewoon op voorraad is.

    Er werd mijn verteld dat het een fout is van de site en dat het artikel niet op voorraad is.

    Ik vertrouwde het niet want de voorraad status bleef maar op voorraad staan.

    Ik heb het toen besteld voor de dubbele prijs en verzenden gekozen via een Kiala (betalen bij afhalen)

    En ja hoor na een paar dagen kreeg ik een mail van het Kialapunt dat ik het pakje van proxis.nl kon ophalen en betalen.

    Ik was echt boos en teleurgesteld en mailde terug dat ik het nu wel heb gekregen voor het dubbele bedrag en dat ik het als nog voor €15 wil hebben.

    Maar dat kon niet want dit was nu de standaard prijs.

    Ik mailde toen terug van dat ze nu een klant kwijt zijn en dat ze het pakje bij het Kialapunt mogen houden.
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik had het wel gewoon gekregen voor €15.
    Vreemd hoe selectief ze het uitleveren. =( Waarom ik wel en jij niet? ik liet het via een Kiala punt aankomen.
     
  18. ripley

    ripley Active Member

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    0
    net mailtje van cd wow gehad over need for speed undercover : bestelling is geannuleerd omdat het niet leverbaar meer is
    kijk je op de site vind je need for speed underc onder een andere productcode voor 59,95 en binnen 24 uur te leveren
    dus maar ff mailtje naar ze gestuurd
    ga hier niet meer bestellen er is altijd wat , of bestellingen komen niet aan of ze hebben een actie waarbij ze niet aan iedereen kunnen leveren
     
  19. Renzo

    Renzo GrandMegamanerator

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een wat mindere ervaring gehad met thehut.com. Kameo besteld voor 12 euro (non classic). Niet duur maar hij is dan ook 3.5 jaar oud.

    Krijg ik hem 8 dagen naar bestellen. Wel in bubbel envelop maar niet gesealed, onderkant van het doosje was verbrijzeld en er zat een vouw in het boekje. Duidelijk 2e hands dus en nog in slechte staat ook.

    Net maar een mailtje gestuurd vragend waar dit op slaat. Ben benieuwd :).
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    FRS heeft eindelijk Street Fighter 4 verzonden! :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina