Fallout 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Als je mn posts van vanmorgen had gelezen zag je dat de update er niet eens door wou komen nadat ik de DLC had gedownload. Dus kon de game niet eens opstarten.

En lees nu heel veel berichten op het bathesda forum van Fallout dat er nog niemand is die zonder problemen de DLC kan spelen.

Wacht ik liever tot ze het op orde hebben, geef ik het dan wel een kans ipv een buggy DLC te spelen met kans dat je save games corrupt raken :thumbs:

2. Masterchiief

Masterchiief Prepare to fight...

Leuk Bevonden:
    0
    daar had ik ook last van.. dus trok ik de internet kabel eruit en speelde ik the pitt zonder de update.. toen ik in the pitt zat downloadde ik de update en verdwenen alle wazige regenboog kleuren.. toen speelde ik verder totdat er opeen 20 of 30 van die rode driehoeken kwamen..

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Ik ga het straks toch even proberen. Ik riskeer inderdaad wat, maar ik weet ook hoe het is om mijn saves door corrupte shit te verliezen. Denken te kunnen profiteren van een glitch is niet altijd verstandig. ;):)

4. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Hij staat niet eens meer op de marketplace. :9 Gelukkig maar, want anders was ik ook de lul. ^^

5. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Ben benieuwd, of ik weer 800 punten kan betalen zodra ze die shit gefixed hebben :mad: Heb geen zin in gemieter, heb gewoon al 800 punten betaald voor niet werkende DLC, beetje slordig dat ze dit niet even getest hebben, of dat de fout bij Microsoft ligt.

6. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    yellow waarom wil je perse spelen? ik zat ook op de dlc te wachten maar waarom moet je perse spelen? gewoon even geduld/ ze lossen het vast wel op

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Nou ik ging gewoon spelen, gewoon voor mezelf zien hoor. Het is niet zo dat het moet hoor. ;):+

8. xbwdx

xbwdx FeanFan

Leuk Bevonden:
    0
    Klotezooi... Hopelijk hebben ze de problemen weer snel gefixed. Normaal gesproken lees je toch altijd dat downloadable content op zich laat wachten omdat Microsoft nog een kwaliteit check doet en dan een akkoord geeft. Blijkbaar is dat dus flauwekul of ze hebben the Pitt echt last minute toegevoegd en alle controles overgeslagen.

9. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat doen ze heus wel.

Volgens Bethesda is er iets corrupt geraakt tijdens het uploaden van de DLC, en ze zullen het zo spoedig mogelijk fixen.

10. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alles wordt getest, ook DLC.. zoals neon al zegt dit is waarschijnlijk een corrupte file die op het laatste moment om de hoek kwam kijken.
    Een DLC file met zoveel bugs laten ze heus niet los op ons, het is nu al een smet op MS en bethesda, dit vergeten gamers niet en ze zullen denk ik een flinke daling zien met hun volgende DLC pack.

11. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Ach mag bethesda ook eens een foutje maken (naast het laten meelevelen vna je vijanden in oblivion?) ik wacht gewoon de volgende keer even met downloaden van de dlc en misschien krijgen we wel korting!

12. xbwdx

xbwdx FeanFan

Leuk Bevonden:
    0
    Maar toch is het raar. Je verwacht dat ze het uploaden en dan gaan testen. Op het moment dat de test succesvol is wordt het vrijgegeven op XBox Live. Zo test je altijd de versie die ook door ons wordt gedownload.

Blijkbaar sturen ze nu een versie op en wordt deze getest. Gaan de testen goed dan pas wordt hij geupload en meteen vrijgegeven. Hierdoor creëer je een extra risico.

13. thomas2000

thomas2000 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Holy shit, toen ik Oblivion voor het eerst speelde en ergens aan het begin van het spel in een grot kwam werd ik best hard gekicked. Ik dacht; wacht maar, hier kom ik later terug om jullie te ass kicken!!!
    En ik kwam dus later terug om een en ander recht te zetten, hadden die gasten ineens super armor en wapens.:emo:

Voor de rest is Oblivion te gek.

14. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, eerst iron weapons kom je op level 15 weer om het hoekje kijken hebben ze opeens een full glass armor + glass sword :lol:

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Het meelevelen van de vijanden is geen fout, dat ligt er aan hoe moeilijk je het jezelf maakt met de gameplaybalk. ;):b:

16. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Of je gaat gewoon in het begin van de game naar die grot vol met deathclaws. :p

Met een goeie ammo suplie en wat bottlecap mines is het een eitje. :)

17. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    bedoelde in oblivion

Is de DLC nu goed trouwens?

18. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    wtf dacht dat ik in het Oblivion thread zat haha

snapte er al weinig van XD

Laatst bewerkt: 25 mrt 2009
  19. EXCEDO

EXCEDO :)

Leuk Bevonden:
    0
    Word voor ons aan de late kant denk ik:/ want als je hier op klikt dan zie je dat er op 11:32 is gepost dat 't pas s'avonds komt.
    Aangezien de tijd nu pas 1:34 PM is op dat forum is het nog minstens 4 eneenhalve uur wachten...:mad::mad::mad:

Er moet me dus altijd iets dwarsliggen met dlc...

Laatst bewerkt: 25 mrt 2009
  20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Hij staat weer online, maar weegt nog steeds een kleine 500MB terwijl het zo'n 600+MB zou moeten zijn. ;):)

Ben alweer aan het downloaden om het te checken, maar denk niet dat het vandaag word. Word het wel vandaag, dan post ik direct als ik geen problemen aantref in het eerste kwartier.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina