Prince of Persia

Discussie in 'Algemeen' gestart door f4TaLNL, 15 jan 2008.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    De gewone game en de Epiloog staan los van elkaar.
    In het hoofdmenu komt een extra optie te staan 'Bonus Content'. Van daaruit kan je de Epiloog starten.

    Kijk maar. Op 29 seconden zie je het geweldige nieuwe hoofdmenu.
    :+

    Je saves staan dus ook apart. Als je wilt kan je de gewone game en Epiloog door elkaar spelen.
     
  2. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik had daarnet een super vage bug, eerlijk, echt niet normaal.
    Ik was van plan om de eplioog te gaan spelen maar wist niet dat ik die apart moest laden, toevallig had ik een savegame van net voor het einde
    Ik had de vier bomen omgehakt en moest alleen nog de boom in de tempel zelf omhakken om Elika weer tot leven te brengen en dus deed ik dat even snel
    .
    De credits begonnen te lopen en ik krijg opeens de achievement dat ik het spel binnen 12 uur heb uitgespeeld (terwijl ik er veel langer over heb gedaan) en de Be Gentle With Her achievement (dus dat ze mij minder dan 100 keer moest redden terwijl ze dat veel vaker dus heeft gedaan).

    Ik vind die achievements niet erg maar het is volgens mij wel een flinke bug want ik krijg nu 110GP erbij terwijl ik op het punt stond om het spel opnieuw te spelen voor die achievements (vind het spel zo vet dat ik dat echt graag had gedaan).
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ow nee, nu zul je het spel gewoon voor de lol moeten gaan spelen zonder dat je er achievements bij krijgt.... :mad:
     
  4. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Mwa, ik speel het spel graag nog een keer, wilde alleen graag die extra uitdaging er bij hebben. Het achievement systeem geeft vaak zo een uitdaging dat je er voor wordt gepushed. Het motiveert, gelukkig nog genoeg te doen in die wereld. Genoeg seeds en achievements nog om te halen :), maar ja, ik geef eerlijk toe dat de reden dat ik een spel vaker speel is voor de achievements die nog open staan. Bij een spel als Prince of Persia heb je niet echt mogelijkheden om een verhaal anders te beleven, geen ruimte om jezelf af te vragen wat er zou zijn gebeurd als je een andere keuze zou hebben gemaakt.
     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2009
  5. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Damn, probeer al 2 weken het spel te verkopen.

    Wil iemand hem kopen/ruilen van me ? 25 incl verzending

    Heb je hem uitgespeeld , dan heb je dmv de DLC nog meer spelplezier :)
     
  6. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    :confused:Heb het spel met de kerst gekocht heb 1 keer gekeken.

    Vergeleken met de voorgaande pops vindt ik het maar niks..
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ah, rot toch op man. Het was een heerlijk systeem, en ik hoop dat ze het zo houden.

    Het waren verdorie gewoon veredelde checkpoints. Wat willen 'gamers' dan? Dat je helemaal in het begin van een level wordt teruggezet waarbij je in je volgende run maar 1 been en wat konthaar mag gebruiken?
     
  8. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Idd Dulle !

    Deze prince of persia was juist een BREEZE OF FRESH AIR.

    sukkels
     
  9. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Elika was geen foutje, Elika was een briljante zet, is deze PoP makkelijker dan de rest? Ja maar wel een stuk beter speelbaar en zorgt voor een paar fantastische momenten. De epiloog is trouwens een stuk moeilijker maar wel erg tof, ben blij dat ik die heb aangeschaft :).
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik vind het maar vaag, Elika is idd niks meer dan een soort interactief/dynamisch checkpoint....

    Ik heb het spel aangeschaft bij play.com

    Hoeveel uurtjes gaan er in zitten om hem uit te spelen en zijn er nog moeilijkheidsgraden?
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik was er zo'n uurtje of 13 mee bezig. Als je al die seeds wilt behalen duurt het nog wat langer. En die content zit er dan ook bij toch, nog een uurtje of 2 erbij denk ik.

    Je moet er wel van houden in ieder geval, want over het algemeen is het toch elke keer hetzelfde. Naar baasje toe, baasje vechten, zaadjes verzamelen en dat dan elke keer.
     
  12. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Tussen de 10-14 uur om hem uit te spelen. Om hem op 1000GS te krijgen, iets van 25.
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    tnx voor de replies!

    ik meende trouwens dat jij ook gebruik wilde maken van de aanbieding? Heb je hem al gespeeld?
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ja ik heb hem al uitgespeeld en verkocht. Maar voor 13 euro wou ik hem opzich wel weer hebben, vooral omdat ik de content dan kon spelen.
     
  15. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Even weer een kickje want a) dat verdient dit spel gewoon en b) krijg deze soundtracks niet meer uit me kop:+, en dat terwijl ik hem alweer een maand niet in me xbox heb gehad.8)



     
    Laatst bewerkt: 8 apr 2009
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik heb hem nu ook en ik vind hem tof. De grafische stijl vind ik persoonlijk geweldig en heb atijd met deze stijl meer het gevoel dat ik het persoon ben. Ik had even een wow effect als je in het eerste level naar de tempel loopt met die boom dan loop je eerst door een stukje woestijn en dat zag er super mooi uit.

    De combat vind ook top omdat het mee op counter gericht is en dat vond ik ook zo tof aan AC.

    Ik heb alleen een beetje problemen met het wallrunnen als ik over een wall run en ik spring dan springt die altijd van de muur af waardoor je opeens vol naar rechts of links gaat.
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Kan iemand uitleggen hoe het precies werkt met gebieden openen?
    Ik moest nu op zo gekleurd ding staan en dan gaan er meerdere gebieden open?
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Met lightseeds kun je krachten 'kopen'/unlocken.
    Als je zo een kracht koopt gaan bepaalde gebieden open.
    Je moet uiteindelijk alle krachten kopen om toegang te krijgen tot alle gebieden
     
  19. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    ja soms zie je in gebieden gekleurde power plates. Als je een kracht koopt kun je die powerplates activeren om toegang te krijgen tot nieuwe levels. Een powerplate laat je bijvoorbeeld heel lang langs de muur rennen. Zonder die ability kun je bepaalde gebieden niet in
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Het stomme is, dat een Elika die je red precies hetzelfde is als een saai laadscherm dat je na een minuut wachten terug zet bij een checkpoint. Alleen krijg je in dit spel een filmpje in plaats van laadtijden. Vind het dan ook erg jammer dat dit slecht ontvangen is. Als je bij een eindbaas het loodje legt, redt Elika je en krijgt de eindbaas leven terug. Dus wat is nou het verschil tussen een eindbaas opnieuw doen vanaf een checkpoint, of gered worden en een eindbaas zijn leven terug?
     

Deel Deze Pagina