R.U.S.E

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lequero, 25 mrt 2009.

1. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0

[gb] R.U.S.E [/gb]

Platforms
    Xbox 360, PC, PS3

Uitgever
    Ubisoft

Developer
    Eugen Systems

Genre
    RTS

Release datum
    September 2010

[GB]Informatie[/GB]
    Ubisoft heeft op Game Developers Conference aangegeven bezig te zijn met een nieuwe grootschalige RTS genaamd R.U.S.E. De game zal ontwikkeld worden door Eugen systems. (bekend van o.a. Act of War) en zal uitgebracht worden voor de 360, PC en de Playstation 3. De release staat gepland voor eind 2010.

R.U.S.E speelt zich af in WOII en moet volgens Ubisoft een unieke real-time-strategy ervaring worden die de speler de mogelijkheid geeft om te "spelen" met de perceptie van de tegenstander. Je hebt controle over het hele slagveld; van een enkele soldaat tot troepenverplaatsingen op globaal niveau.

De contole over de units wordt mogelijk gemaakt door de nieuwe "IRISZOOM" engine waar de game op gebouwd is. Deze zorgt ervoor dat er naadloos gewisseld kan worden van een "Birdseye" viewpoint hoog boven het slagveld tot aan een camera standpunt waarbij je met je neus op de actie zit.

De bedoeling van R.U.S.E is dat uiteindelijk het brein van de speler het ultieme wapen is. Je tegenstander telkens op het verkeerde been zetten en slim spelen met zijn perceptie is de beste manier om de overwinning te behalen. Je succes in deze game staat of valt dus met hoe goed je de tegenstander kan misleiden.

Meer informatie is te vinden op de eigen Website van de game en op deze pagina van Rockpapershotgun.com.​
    ^top

[GB]Screenshots[/GB]

^top

[GB]Trailers[/GB]

GDC 09: Debut Trailer
    [GT]47120[/GT]

GDC 09: Developer Interview
    [GT]47162[/GT]

GDC:09: Gameplay Video's
    [GT]47229[/GT]
    [GT]47233[/GT]
    [GT]47231[/GT]
    [GT]47251[/GT]

^top

[GB]Achievements[/GB]
    Nog niet bekend.
    ^top

[GB]Officiële website[/GB]
    http://ruse.uk.ubi.com/
    ^top

[GB]Opmerkingen[/GB]
    Het ziet allemaal erg leuk en interessant uit, maar ik ben er nog niet uit dit wel echt mijn ding is.
    Dat venieuwingen in het RTS genre niet altijd goed uitpakken is wel gebleken bij het recente "Endwar". (ook van Ubisoft toevallig :p )
    Gelukkig is de release pas ergens in 2010, dus tegen die tijd zullen we wel zien of het wat is geworden. :)

Mochten er trouwens fouten in de OP zitten, laat het me dan even weten. :thumbs:
    ^top

Laatst bewerkt: 17 mei 2010
  2. Arie MVP

Arie MVP Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die trailer is best droog, als je denkt te winnen heeft de tegenstander altijd nog iets achter de hand.

3. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Geweldig vette trailer :). Met EndWar hebben ze laten zien dat ze RTS op een console kunnen maken, maar volgens mij gaat dit de overtreffende trap worden :eek:.

4. Mystic2010

Mystic2010 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Trailer is echt fantastisch! Maar nog ff afwachten hoe dit gaat uitpakken :) (Jammer dat we niet zo'n tafel erbij krijgen :))

5. Arie MVP

Arie MVP Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou zaliiiiiiig zijn!

6. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ja dat zou echt geweldig zijn! :lol:

Volgens mij heb ik trouwens zo'n tafel een keer voorbij zien komen op dit forum. Geen idee meer wie dat was tho'. :'-(

7. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    dit bedoel je? :)

Zo een tafel is idd ongelovelijk :D Over de game daarintegen ben ik wat minder te spreken. Het kan best wat worden maar ik wil eerst wat meer gameplay footage zien.

Laatst bewerkt: 25 mrt 2009
  8. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die trailer slaat echt op kaas als je vervolgens de screens ziet. Had over elke oorlogsgame kunnen gaan waar een beetje strategie in zit. Desalnietteplus zien de screens er eigenlijk wel vet uit. Beetje droog, maar hopelijk met een heleboel mogelijkheden tot strategien uitwerken.

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Interview

[gt]47162[/gt]

10. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Atmoz heeft dat ofcourse. Who else :+
    Zie: http://forum.xbw.nl/showthread.php?p=3004546&post=3004546

Laatst bewerkt: 25 mrt 2009
  11. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
  12. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Gameplay vids:
    [GT]47229[/GT]
    [GT]47233[/GT]
    [GT]47231[/GT]

13. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Leuke trailer, maar de game is niets voor mij.

14. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Ah zo ziet de iriszoom engine er dus uit. Grappig gedaan, maar wat het nou precies toevoegt t.o.v. een ander spel... Supreme Commander had ook zulke zoomfuncties :+

15. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Gameplay demo ziet er best wel gaaf uit! Dit kan nog wel eens een onverwachte klapper worden, zeker omdat de game gepland staat voor het einde van het jaar...

16. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Ben niet echt ondersteboven van de gameplay video's om eerlijk te zijn.
    Heb natuurlijk nog niet veel gezien, maar het lijkt me er (naast het gebruik van de camouflage skills) niet heel erg tactisch aan toe gaan. Hij haalt die objectives zonder ook maar iets te doen... :confused:

Deze engine Biedt wel perspectief voor een eventuele "Total War" op de consoles tho'. :D

Laatst bewerkt: 26 mrt 2009
  17. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ondanks dat leuk gemaakt, dat traploos in- en uitzoomen. Vanuit het hoogste punt kom je dus op een landkaart uit in een war room. Lijkt een klein beetje op de techniek die ze ook in SupCom hebben gebruikt.

Laatst bewerkt: 26 mrt 2009
  18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Part 4

[gt]47251[/gt]

Heerlijk dat we er gelijk gameplaybeelden van zien. Als alleen die teaser was getoond waren we alleen maar aan het speculeren, nu weet je tenminste wat het is.

19. Arie MVP

Arie MVP Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snapte eerst niet wat die laggie tanks nou deden maar het is je cursor om ze te verplaatsen.:+

20. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het ziet er echt heel cool uit!

Deel Deze Pagina