Mijn geld is dus ook nog niet terug gestort! Maja, ik ga iig niet meer mailen, dat heeft dus geen nut meer. Ze gaan me echt iet meer NFS sturen en ook gaan ze me niet nog meer voucher geven, dus ja, jammer maar helaas!
Ik vind het echt ronduit schandalig hoe je daar wordt behandeld, wat onprofessioneel zeg *zucht*. ZIJ maken en fout, dat mag toch niet ten nadele van de klant zijn, die staat daar in mijn ogen volledig buiten ! Het is een onbegonnen wedstrijd maar toch maar een mail teruggestuurd: The word sorry has no meaning, you know that as well as I do. It's just a cheap "solution". I find it realy ridicilous what's going on here. Just be professional, admit that you've made a mistake and deal with the consequences of it, by giving the people the games they ordered. It's also realy unfair since you're located in England and we (Dutch customers and customers from abroad) have nothing to rely on. I'm realy dissapointed about this even a bit angry. Because cdwow made a mistake the customers have to deal with the consequences, instead of cdwow itself who made the mistake. Isn't that a bit unfair ? In the long run you're digging your own grave with actions like these I guess, since people don't appreciate these kind of things. And this isn't the first time cdwow made a mistake like this and is letting their customers pay for it from what I've heard. I hope you'll come with a more appropriate solution than by just saying sorry and giving a refund (which is by the way not a solution in my eyes) Kind Regards,
Tja, ondanks je recht sta je vaak nergens tegen een (grote) organisatie. Heb zelf bijv. paar keer problemen met KPN en Hi gehad, door hun fouten. Maar je komt toch echt niet ver. En een rechtzaak schiet je ook niet veel mee op en is vaak amper te betalen.
Zeg, niet iedereen is super goed in Engels ! Ze mogen blij zijn dat wij überhaupt netjes in Engels mailen ipv gewoon in t Nederlands!
Haha, check die hoofdpagina. Hoofd van de marketing moest er toch nog aan te pas komen. Mooi dat XBW dat toch voor elkaar heeft gekregen. Ik ga denk vandaag nog een mailtje sturen met '6,05 pond + 2,00 pond = 8,05 pond, NFS:Undercover = 52,49 pond.. Hmm ik kom nog 52,49 - 8,05 = 44,44 pond tekort. Kunnen jullie nog 22 vouchers sturen? Gewoon voor de lol, ik moet denken aan die vent die die spin stuurde. Te grappig, ik verwacht helemaal niks meer, maar het is gewoon lachen dit .
Ondertussen een e-voucher van 2,50 ontvangen. Kan ik toch al snel 1/20ste van een spel van kopen gok ik zomaar. Achja, helaas. Het was te proberen om de game alsnog te krijgen, maar meer als dit ga ik er niet van maken.
Las laatst nog een blog wat ging over fout Engels,hier een paar leuke voorbeelden. - I don't want to fall with the door in house. - I allways get my sin Misschien leuk een aparte topic ervan te gaan openen,kunnen we zelf wat hillarische foute zinnen opzetten.
Haha, je vindt het wel sexy Even de online achievements halen. Ik zal je morgenavond gelijk toevoegen. Man, ik baal nu echt dat ik 's middags moet werken.
Spin??? 1 maar? Ik heb er twee gekregen? Daar bestaan boekjes van ! Toevallig laatst nog gekocht, boekje heet namelijk I Always Get My Sin ! Staat vol met dat soort uitspraken! Je hebt een voucher van 2 pond, wij van 2,50 euro, is ong t zelfde toch?!
offtopic, maar: http://www.dumpert.nl/mediabase/297031/964abae4/spin_ter_waarde_van_233,95_dollar.html Die spin dus