Even een flinke schop.
Voor mijn eigen site en enkele nieuwe projectjes waar ik mee bezig ben zoek ik een goede host.
Voor 1 project, een groot project, is het van belang dat we veel ruimte hebben (min 10gig). Is erg lastig om hier een goede, betrouwbare host voor te vinden, zonder flinke kosten te maken, aangezien het nog wel een lange tijd gaat duren voor er inkomsten uit voortvloeien en die zullen dan hoogstens de hosting kosten dekken.
http://awardspace.com/details-basic-plan.html
Qua specs en prijs goed, maar geen ervaring mee en kon er zo snel verder ook niet echt wat over vinden. Wel een aantal sites met als url naam.awardspace.com, maar van belang is dat we echt onze eigen domein volledig kunnen gebruiken, dus gewoon onzenaam.com.
Voor wat kleinere projectjes ben ik ook op zoek naar een nieuw onderkomen. Een portfolio en een soort blog site en nog eentje waar ik nog niet helemaal over uit ben.
Deze sites hebben niet zo veel ruimte nodig, tenzij ik een site met mijn eigen mixes ga beginnen, maar dat duurt nog wel even. Paar honderd MB is dan voorlopig zat.
Een eis is wel dat ik 1 hosting pakket heb, waar ik meerdere sites met elk hun eigen domein(en) kan onderbrengen. Hier gaan geen inkomsten uit voortvloeien, zal niet veel traffic genereren en wil ik dus ook niet te veel aan kwijt zijn.
Ik zat bij Antagonist te kijken, maar per site kun je maar 1 pakket onderbrengen. Daarnaast zit er een verplichte domeinregistratie bij. De domeinen heb ik al en wil ik los van het hostingpakket houden. Antagonist valt daarom helaas af.
Iemand suggesties?
Klik om te vergroten...