Webhosting

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door [Liver], 10 jun 2003.

1. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    Dan valt deze partij af :). Een dag offline zijn, slechte service of het ontbreken van de andere punten die ik aangaf kosten me meer dan die paar tientjes extra per jaar.

2. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    mijn beste ervaring is startlogic.com

je hebt alles voor weinig geld :)

3. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb liever een server in Nederland aangezien dit vaak beter is voor je snelheid...

I zal toch eens een kijkje nemen of het wat is.

4. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    Antagonist lijkt een goede partij, maar ik zoek eigenlijk zoiets, maar dan met een reseller package. Weet iemand waar ik zo'm webhost kan vinden?

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    qft, Transip heeft een heel relaxt domeinbeheer paneel

is het geen optie om gewoon wat rackspace te huren en zelf een servertje in een datacentrum neer te zetten?

ik doe zakelijk veel via http://www.cj2hosting.nl/ erg aardige jongens die veel voor je kunnen regelen maar je ook helemaal vrij laten als je lekker in je eigen rack wilt knutselen :+

6. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Vanmiddag domein met webruimte bij Anagonist aangevraagd. Eerste indruk: Klote bedrijf :mad:

Geld is overgemaakt via Ideal maar nog steeds kan ik niet aan mijn site beginnen. Op het forum al gevraag waar hét blijft. Via het customerspanel staat ook nog steeds dat ze mijn betaling nog niet hebben ontvangen.

Ik hoop dat het wordt opgelost want dit is niet echt een lekkere eerste indruk.

7. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Even een flinke schop.

Voor mijn eigen site en enkele nieuwe projectjes waar ik mee bezig ben zoek ik een goede host.

Voor 1 project, een groot project, is het van belang dat we veel ruimte hebben (min 10gig). Is erg lastig om hier een goede, betrouwbare host voor te vinden, zonder flinke kosten te maken, aangezien het nog wel een lange tijd gaat duren voor er inkomsten uit voortvloeien en die zullen dan hoogstens de hosting kosten dekken.
    http://awardspace.com/details-basic-plan.html
    Qua specs en prijs goed, maar geen ervaring mee en kon er zo snel verder ook niet echt wat over vinden. Wel een aantal sites met als url naam.awardspace.com, maar van belang is dat we echt onze eigen domein volledig kunnen gebruiken, dus gewoon onzenaam.com.

Voor wat kleinere projectjes ben ik ook op zoek naar een nieuw onderkomen. Een portfolio en een soort blog site en nog eentje waar ik nog niet helemaal over uit ben.
    Deze sites hebben niet zo veel ruimte nodig, tenzij ik een site met mijn eigen mixes ga beginnen, maar dat duurt nog wel even. Paar honderd MB is dan voorlopig zat.
    Een eis is wel dat ik 1 hosting pakket heb, waar ik meerdere sites met elk hun eigen domein(en) kan onderbrengen. Hier gaan geen inkomsten uit voortvloeien, zal niet veel traffic genereren en wil ik dus ook niet te veel aan kwijt zijn.

Ik zat bij Antagonist te kijken, maar per site kun je maar 1 pakket onderbrengen. Daarnaast zit er een verplichte domeinregistratie bij. De domeinen heb ik al en wil ik los van het hostingpakket houden. Antagonist valt daarom helaas af.

Iemand suggesties?

8. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.one.com/
    2,60 per maand met 10 gig ruimte en unlimited dataverkeer.

9. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Dat klinkt wel goed. Vanavond nog eens wat uitgebreider naar de voorwaarden kijken.

10. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    One is echt een superhosting. Veel voor weinig geld! Is volgens mij een onderdeel van HP.

11. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    ik zelf gebruik hostmonster.com

12. Schranseman

Schranseman Heeft altijd honger

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik deziweb. Niet duur, maar zeker ook niet de goedkoopste. Groot voordeel vind ik dat het een klein bedrijf is met een zeer snelle reactie op je vraag. Sterker nog ze hebben een livechat functie die erg goed werkt.

Heb een hobby BBQ site waar redelijk wat foto's op staan. Ik was na 11 maanden dan ook bijna aan mijn bandbreedte. Even mailen en ze hebben hem gratis opgewaardeerd. Ben erg tevreden:)

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Coole site .. ik ben gek op BBQ'en ;) ik zal hem bookmarken .. ik heb afgelopen zaterdag nog geBBBQ'ed wel binnen gegeten natuurlijk

Laatst bewerkt: 24 mrt 2009
  14. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    Iemand tips waar je het beste .nl domeinnamen kunt kopen? Gr.

Zoek dus:

- lage prijs
    - makkelijk overzetten naar een eigen server.

15. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    TransIP.

16. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Als je student bent en je school/uni maakt gebruik van surfspot kan je daar een gratis .nl domein aanvragen van argeweb hosting :b:

17. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    Nope, helaas niet meer :mad:

18. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Volgens mij is Antagonist wel wat, tenminste dat zegt iedereen in de vorige pagina's :+

19. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    Het gaat mij dus niet om het hosten, puur om het vastleggen van domeinnamen. Momenteel wordt er een server voor me opgezet. Ik wil deze domeinnamen hier later sporadisch naartoe verhuizen..

20. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Tja dat kan daar ook (bij Antagonist), kan ook bij Argeweb, kan overal, maakt niet uit :+

Deel Deze Pagina