FIFA 09 [Deel 11]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 20 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arie MVP

Arie MVP Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gamecard.nu is zeker betrouwbaar ze leveren binnen 5 minuten (als het niet eerder is) de correcte code!

2. ExoSkeleton

ExoSkeleton Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    No thanx. Als het nou Eto'o of Torres was :D

3. gipsy king

gipsy king Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het duurt wel lang voor je aan de laatstepagina bent he

4. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Effetjes een vraagje.

Ik wil nu via de XBOX bestellen. Krijg ik die punten dan meteen op mijn account gestort? Dus meteen als ik alles heb ingevuld? En hoeveel gaat het allemaal kosten,w at komt er bovenop die 1000 punten (12 euro) ??

Ik ga met creditcard doen.

Laatst bewerkt: 25 mrt 2009
  5. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    vriend van me nu heeft: Ronaldo, Eto'o, Ben Arfa, Bent, Kaka, Ribery, Giovinco, Anderson, Sergio Ramos, Cap de Villa, Alex, Rivas en hij zegt maar 1 pakje met microsoft points te hebben gekocht, verdacht he..:+

6. Arie MVP

Arie MVP Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ah... Zielig :p

7. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    ja krijg je gelijk.

8. 1989

1989 Keeping it real

Leuk Bevonden:
    0
    Kheb nu 860 MP

Is de nieuwe add on nou aan te raden of moet ik gwn mijn puntjes aan wat anders besteden.

9. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Als hij al een paar 100 wedstrijden heeft gespeeld moet het best kunnen.
    Zeker als dat offline wedstrijden waren waarin hij 800+ per wedstrijd verdiende.

10. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik raad het aan, vind het echt een goede toevoeging aan Fifa. Lekker je eigen team bouwen, je bent altijd leuk bezig en je speelt tegen leuke teams.
    Die kaartjes werken gewoon wel leuk, langzaam aan werk je naar je ideaal toe.

Edit: oeps... Dubbelpost...
    Ik las deze post pas nadat ik die 1e had geplaatst en dacht er niet bij na, sorry.

11. Big Boss

Big Boss blaat

Leuk Bevonden:
    0
    Verwarring alom!
    http://www.eafootballworld.com/en_GB/video/4485408
    :p met 8 - 0 gewonnen overigens op legendary :D

De verdediging was niet "Parma"-kaas maar gatenkaas!
    http://www.eafootballworld.com/en_GB/video/4478793
    9 - 1 geworden uiteindelijk, je zag zojuist mijn sterspeler uit Mali, Bogoyako (76), ijzersterk aan de bal een vernietigend schot, koppen kan hij alleen niet.

Mijn "Alphen Patriots" telt inmiddels 3,5 ster. De badge van mijn club is momenteel die van Middlesbrough en mijn kits zijn Millwall (home) Valencia (away). Helaas nog wel een pauper stadion. Onderhand enkele gouden pakjes weten te bemachtigen met 2 grote vangsten als Adler (GK 85) en Anderson (CAM 81) voor de rest was het so-so. Hopelijk weet ik wat te verkopen de komende dagen.

12. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatste vraagje:

Ik tikte net alles in, inclusief dat beveiligingsnummer ofzo, maar die is toch in principe gewoon de laatste 3 nummers van je creditcardnummer? Het viel me op dat er stond dat mijn creditcardnummer niet klopte, terwijl ik dei gewoon goed ingetikt had. Die beveiligingscode hoort opd e achterkant te staan, maar daar is een stripje bij mij en die kan er echt niet af, wat ik ook probeer. Het viel me op dat er stond dat mijn creditcard nu niet gecharged ofzo kan worden, zal het daaraan liggen?

Precies zo ziet ie eruit.

Nogmaals sorry voor het off-topic.

Laatst bewerkt: 25 mrt 2009
  13. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    klikje
    Gelukkig heb ik Wirecard :)

14. Soulja

Soulja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zit hier wat interessants bij dat ik voor aardig wat coins kan verkopen. Geen enkele speler die ik heb vind ik tot nu toe geweldig ik heb als gouden spelers: M. Zarate, S. Kalou, Keita, Carvalho, Yobo, Nasri en Muntari. En Bayern thuis outfit en Schalke logo. Valt hier wat geld mee te maken?

15. Colintt

Colintt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wel interresse in Nasri. Ik heb Dani Alves in de uitverkoop. Wil die best ruilen voor Nasri + coins.

16. Soulja

Soulja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dani Alves waar is die inzetbaar? Want ik heb al best veel verdedigers man, zoek wat voor de aanval of middenveld. Of hoeveel coins is nasri waard? Misschien verkoop ik em dan wel

17. Colintt

Colintt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dani alves is rechtsback van 87, die graag mee op komt. Ik weet niet precies hoeveel nasri waard is. Je kunt even kijken wat andere mensen aanbieden voor soort gelijke spelers.

18. Soulja

Soulja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ow ok is cool dan mag je mijn nasri wel. Ik zet hem op de trade voor 80,000 (dit is zodat je kan filteren en hem gelijk vindt) dan biedt jij me Alves en miss nog wat coins? kijk maar of je wat kan missen en dan accepteer ik het bod.

EDIT Ow kut zie net dat hij een blessure heeft opgelopen van 4 wedstrijden, dus als hij weer terug is meld ik je. EDIT

Laatst bewerkt: 26 mrt 2009
  19. Colintt

Colintt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zie hem niet staan hoor.

20. Soulja

Soulja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja 70e min ingame heb ik een goede schop gekregen met nasri. Dus die man is 4 weken niet beschikbaar. Kan em dan ook niet op trade zetten, best gaar |:-

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina