[Online Gamestore] Ervaringen, prijzen, levertijden etc. [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 20 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Congratz! :D

    Hoop dat die van mij ook ener dagen verzonden mag worden :+
     
  2. Peter Boudewijn

    Peter Boudewijn Active Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    ff een snel vraagje...

    zijn de games aangeboden op thehut.com PAL??

    Want Fifa 09 staat daar voor een mooi prijsje, maar als ik hem dan vervolgens niet op mijn Xbox kan draaien heb ik er nog niks aan natuurlijk :)

    Alvast bedankt voor het antwoord!!

    Groetjes,
    Peter
     
  3. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Ja, is engelse winkel.
     
  4. Eagle_1

    Eagle_1 yippiekayee

    Berichten:
    292
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of dit al bekend is.. of dat ik toevallig de enige ben.. maar ik zou iedereen aan willen raden niet meer bij www.gcshop.nl te bestellen.
    Ik was voorheen altijd ZEER tevreden over deze online webwinkel maar de laatste tijd maken ze er een rommeltje van.

    Ik heb er het afgelopen half jaar nog verschillende dingen besteld waarvan ik ook wat dingen geannuleerd heb omdat het spel niet optijd te leveren zou zijn... het duurde ongelooflijk lang voordat ik mijn geld terug kreeg.. ik heb er zelfs over moeten mailen..

    Het ergste vond ik nog dat mijn Guitar van Guitar hero 3 defect was binnen 2 maanden... Ik werd doorverwezen naar activision.. ik moest zelf maar contact met ze opnemen.. naja goed.. gedaan.. maar zoals verwacht geen gehoor... Dus weer contact opgenoment met Gcshop... naar mederen keren mailen en onderhandelen mocht ik toch alleen de guitar opsturen (ipv het hele pakket) omdat ik al twijfels had heb ik hem maar aangetekend verstuurd... (gelukkig) 2 weken nadat het pakket was ontvangen (volgens tnt) nog niets gehoord.. dus maar gaan mailen.. en er zou gekeken worden of het pakket idd was ontvangen... weer niets gehoord.. weer gemailed... het pakket zou internt kwijt geraakt zijn en er zou gezocht worden (heel gek.. want als je mailed krijg je altijd van dezelfde persoon antwoord.. krijg het idee van een 1mans zaak, dus raar dat zoiets dan intern zoek kan raken) uiteindelijk kreeg ik mijn gelijk en werd mij een guitar toegezonden... ik ben er nogsteeds niet tevreden mee.. ik heb het gevoel alsof hij 2de hands is (ziet er netjes uit, maar de flipper/trigger voelt er slap). Persoonlijk denk ik dat hij zijn eigen guitar naar mij heeft opgestuurd.. hij functioneerd en ik heb geen zin meer om verder over te gaan mailen met gcshop.. ik koop daar gewoon nooit meer...

    Ik wou hiermee eventueel mensen waarschuwen en tevens gelijk ook eens vragen of meer mensen problemen hebben gehad met deze zaak.. of dat ik toch de enige ben :)
     
  5. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Heb zelf daar eind November een Rock Band voetpedaal besteld, die zou 2 december uitkomen. Na 2 weken nog niks binnen gehad, dus ging maar eens kijken op de site. Bleek die tot 15 maart uitgesteld te zijn, dus ik mailen.. Geen gehoor.. Mail nog een keer, krijg ik antwoord dat het idd is uitgesteld en dat ze bezig waren met een automatisch systeem voor verplaatsing van release date.

    Ik kon hem zonder kosten annuleren, dat had ik gedaan en na 2 weken had ik mijn geld eindelijk terug gekregen op mijn rekening nadat ik nog een keer gemaild had wanneer het geld nou terug gestort zou worden.

    Nooit meer dat ik daar iets ga kopen. Hoor ook verhalen over games die niet op tijd geleverd worden.
     
  6. Mystic2010

    Mystic2010 Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    Al meermaals zoiets gehad bij GCshop idd. Toentertijd met de prijsverlaging van de 120 GB HDD had ik er 2 besteld. Levertijd 2-3 werkdagen. Dit werd uiteindelijk 1-2 weken later. Communicatie gaat ook niet echt lekker was mijn ervaring
     
  7. Renzo

    Renzo GrandMegamanerator

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    Inmiddels antwoord gehad van thehut. Totaal geen verklaring gekregen van hun alleen maar een standaard mailtje dat ik hem terug kan sturen. Das ook de laatste keer dat ik daar bestel.
     
  8. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb Empire Total War en Lego Star Wars daar bestelt.

    Op 29 januari.

    Empire kwam pas in maart uit maar dat wist ik al lang.

    Heb 7 mailtjes ontvangen dat ze Empire niet op voorraad hadden (in februari, spel was niet eens uit) en 8 mailtjes van Lego Star wars.

    Lego Star Wars is eergisteren volgens mij verzonden.

    Had een mail gestuurd waarom ik zoveel van die mailtje moest ontvangen en krijg ik een mail terug dat er geen probleem is en het geld er pas afgaat als het verstuurd wordt...
    Wou weer gaan klagen en precies dezelfde dag hadden ze LSW verstuurd.
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik had het er gister over met Nightbringer dat echt veel shops echt slecht zijn geworden weinig op voorraad en dergelijke, als het nou goedkoop was dan kan ik het nog wel een beetje begrijpen maar die winkels zijn ook niet meer zo goedkoop.
     
  10. Renzo

    Renzo GrandMegamanerator

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ze nog maar is een keer gemailt waar ik nogmaals vroeg waar het op slaat dat ik zo'n spel toegestuurd krijg. Dit is wat thehut.com zei:

    Dikke onzin lijkt me. Nieuwe spellen zijn toch altijd gesealed?
     
  11. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet altijd hoor. Ik heb vanmiddag RE5 aangeschaft bij de Music Store en deze was ook niet gesealed, maar zag er nog wel nieuw uit. Sommige winkels halen de seal er zelf al af, hé.
     
  12. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, ze zetten dan de hoesjes op de planken en bewaren de disc's ergens achter de toonbank en dergelijke. Tenminste dat is wat ik me kan herrinneren haha. Ik koop de meeste games via internet, scheelt tegewoordig en hoop duiten:b:
     
  13. Renzo

    Renzo GrandMegamanerator

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja ok maar dit is natuurlijk niet van toepassing bij het internet only shop.
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Consoleshop...:
    Hoe lang moet ik wachten op die orderbevestiging? :+
    Ik heb nog niks ontvangen, maar zo lang geleden is het niet dat ik de order heb geplaatst.

    edit: Bevestiging ontvangen.
     
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2009
  15. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    even snel een vraagje hoe zijn de bevindingen met:
    Redcoon
    Gamevision
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Redcoon stuurt buitenlandse producten.. Verder is alles OK, maar je krijgt dus gezeik met garantie.
     
  17. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, en ik heb ook het gevoel dat bij Redcoon niet alle producten of delen er van nieuw zijn (gereviseerd). Ik kocht een speakerset voor een absolute bodemprijs en de subwoofer was duidelijk niet nieuw vol met krassen en lijm. :confused:
     
  18. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Inderdaad, ik zou even verder kijken..
    Andere

    Voor Cameranu.nl betaal je iets meer maar zit je helemaal goed.
     
  20. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    ok bedankt dan kies ik inderdaad liever voor het zekere

    enige ervaring me gamevision trouwens?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina