Ik zag de topic van me maat Cryton NL en ik dacht van zal ik dan maar een Private Topic aanmaken? EDIT:: Hoe voeg ik een plaatje in Gamers: TopRowhide-DSB DeathDanceR/gP WarHead DeBiel-gP DeBiel acabdutchguy-ACAB DUTCH GUY Ferreman-Furdy B Cryton NL-Cryton NL --Secouris bombach-zerbucci Tijden: Het lijkt mij handig als we altijd op dezelfde tijd spelen. Het is natuurlijk logisch dat niet iedereen kan maar om te beginnen zou ik 19.00 willen afspreken. Ik ben persoonlijk wel bijna elke dag online en ik hoop natuurlijk ook dat jullie dat ook zijn.. En mensen als ik of iemand anders een keer geen invite accepteer dan komt het omdat we met z'n allen al in 1 party zitten. (C) Cryton NL We proberen ook dagelijks te spelen. Host: Host zal verschillen maar ik host wel in het begin.. Dit kunnen we naartuurlijk altijd veranderen Public: Mensen die public willen doen, klik op deze link http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=125145 en post PS:: Als je mee wil doen, Voeg dit account toe op xbl: gP WarHead
Mooi post Wel updaten elke keer he! Ik doe ook graag mee, voeg mij en Secouris ook maar toe, die wil ook graag mee doen
maar, ik zie alleen maar tijdend staan moet er ook geen datum bij? dat iedereen online is en gelijk met elkaar gaat spelen?
Nee want als je bijv kijkt naar deze thread is het goed te zien dat het duidelijk loopt als je op een bepaalde tijd online bent. En een datum heeft geen nut want sommige kunen op vrijdag andere alleen op woensdag. Mensen die public willen spelen, post dan in dit topic!!!