Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 6

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thomas2000

thomas2000 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien komt het omdat ik sinds kort spellen van de harde schijf aan het spelen ben.

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee dat heeft er niks mee te maken, kan ook niet eigenlijk.
    Maar morgen nog eens proberen, anders gelijk ms bellen.

3. thomas2000

thomas2000 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk ik probeer eens wat andere games en ja hoor; allemaal dat vage rode scherm met tekentjes erdoorheen. Ik bel morgen naar MS, zal binnenkort wel RIP gaan. Nondeknetter!

4. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Maandag : Opgestuurd, opgehaald
    Donderdag : X360 onderweg terug naar huis INCL. ander serienummer. Damn, wel erg snel.

5. thomas2000

thomas2000 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is snel! Goed man! Kunnen ze je xbox ook komen ophalen met UPS ofzo?

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Er is geen andere manier.

7. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Dankje!, tja als het zo duur word (25EU x2 ) maakt dat niet zoveel verschil met die microsoft versie. maar misschien probeer ik het zelf eerst een efkes met onze eigen goedkope usbadapters. En anders word het gewoon zo´n bruggetje aanschaffen :{

8. thomas2000

thomas2000 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb net even wat spellen getest om te kijken of het probleem zich nog voordeed, maar nu is alles ok. Dus misschien moet ik maar even wachten met bellen naar MS?
    Gisteren had ik het probleem ook pas nadat ik een paar uur achter elkaar gespeeld had (3 uurtjes). Misschien was ie wel oververhit? Terwijl ik toch de nieuwste generatie Elite heb met de nieuwe processor.
    Maar goed, ik heb er geen verstand van. Mocht het probleem zich nu weer voordoen maak ik er een foto van en plaats ik die hier, is dat ok?

Bedankt hoor!;)

9. koenneh

koenneh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hey mensen k heb een vraag:

Mijn xbox heeft lagg, geen gewone lag die je krijgt na hem een paar uur aan te laten staan, of door een slechte online verbinding, maar echt STRONT lag (denk aan 2 minuten voordat k op het dashboard uitkom) zodra ik hem al opstart.

K heb de cash al gecleared,
    HDD geformateerd,
    Xbox opengemaakt om de stof eruit te halen.

Maar dat help net niets.
    Iemand misschien een andere suggestie?

Laatst bewerkt: 26 mrt 2009
  10. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Ja hem laten repareren/ruilen voor een nieuwe, maar omdat je je xbox open heb gemaakt heb je geen garantie meer :+

11. koenneh

koenneh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zeepsopje en een föhn doen wonderen voor die garantie sticker seals :)

12. thomas2000

thomas2000 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wat foto's gemaakt, hoe kan ik die hier plaatsen? Heb trouwens meteen een reparatie geregeld, ging vrij snel.

13. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Uploaden op ImageShack.us of een andere uploader.

Als je de link naar je foto's / plaatjes hebt de tag [​IMG] om de link te sluiten

14. thomas2000

thomas2000 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Het is Fallout 3 trouwens, maar hij doet het ook bij andere games. Alleen tijdens gameplay. Dashboard is in orde.
    Nu heb ik gebeld met MS en als het goed is komen ze em nu ophalen. Heb reparatie opdracht via de website gedaan, maar weet nu niet precies wat ik verder moet doen? Nog geen ervaring mee...

Ziet er wel matrix-achtig uit he? maar dan rood ipv groen:mad:

Laatst bewerkt: 26 mrt 2009
  15. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    o_O ziet er echt cool uit! Alleen games zijn dan idd niet meer te spelen...
    Bijzonder is dat de User Interface nog wel te zien is, Dat wijst miss toch op een probleem met de schijf zelf. Al geprobeert hem zonder de HDD te spelen?

16. thomas2000

thomas2000 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja, ik had em juist op de HD gezet:) Heb met en zonder geprobeerd.

17. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Nah is echt de videokaart. De user interface wordt waarschijnlijk niet gerenderd door de videokaart, dus die ziet er nog goed uit ;)
    Net als dashboard, daar wordt de videokaart ook niet gebruikt.

18. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Dat wordt volgens mij hoe dan ook een RROD.

Overigens speel ik met een 'gemaakte' xbox (is ooit al weg geweest voor reparatie) die vaak bij de eerste keer opstarten een RROD heeft; of helemaal niet doorstart zonder rode lampjes. Dan start ik na 2 sec. de xbox opnieuw op en dan werkt 'ie prima. Heel vaag, maar werkt al een jaar zo. :+

Zit nog altijd te wachten op het moment dat 'ie ook na opnieuw opstarten niet meer werkt. :lol: Ben te lui om dat ding op te sturen.

19. thomas2000

thomas2000 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nu hebben ze mijn reparatie-verzoek bij MS doorgestuurd naar UPS maar kan ik 3 dingen doen;

U ontvangt de verzendsticker per email

· U ontvangt een aparte email met instructies voor het uitprinten van de verzendsticker. Volg a.u.b. de instructies om de console naar ons te sturen. U heeft de mogelijkheid UPS te bellen of online een ophaalafspraak te maken.

· Indien u de email van de verzendsticker niet binnen 24 uur heeft ontvangen, controleer a.u.b. de "Spam Filter" of "Junk-Mail Filter" van uw email account. Als u de verzendsticker in deze mappen niet kunt vinden, neem a.u.b. contact op met de Xbox klantenservice om te controleren of u email adres correct was of om een nieuwe email van de verzendsticker aan te vragen.

· Voor het versturen van de console gebruikt u a.u.b. een stevige neutrale doos om te garanderen dat de console tijdens het transport niet beschadigd raakt. Het transport van de gerepareerde of vervangen console of van de aangevraagde vervangstukken terug naar u, gebeurt met een speciale verpakking van ons.

· Noteer a.u.b. uw volledig retour adres en uw referentienummer buiten op de doos.

U ontvangt een vooraf uitgeprinte verzendsticker

· U ontvangt de verzendsticker binnen de volgende 1-3 werkdagen na het aanmaken van de opdracht.

· Zorg a.u.b. bijtijds ervoor dat de console verpakt is.

· Als UPS langs komt, zal de chauffeur de verzendsticker op de doos plakken en deze meteen meenemen.

· Voor het versturen van de console gebruikt u a.u.b. een stevige neutrale doos om te garanderen dat de console tijdens het transport niet beschadigd word. Het transport van de gerepareerde of vervangen console of van de aangevraagde vervangstukken terug naar u gebeurt met een speciale verpakking van ons.

· Noteer a.u.b. uw volledig retour adres en uw referentienummer buiten op de doos.

U ontvangt een gratis doos

· U ontvangt gratis een lege doos met verdere verzend- en verpakkingsinstructies. U heeft de mogelijkheid UPS te bellen of online een ophaalafspraak te maken.

Ik heb geen printer, dus ik hoop maar dat die transporteur een doos+sticker heeft:)

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Welke optie heb je gekozen?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina